Hvordan jukse seg stor! :)

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jørn det blir bare ord imot ord, pluss innlegget med bevis imot Bismark som Barcardi Razz la ut. Skulle tatt screen shoot av det :p
Vi vet alle at sannsynligheten er størst for at dere faktisk fortsetter å jukse.

Og oppskriften ligger her, en oppskrift som er ganske så like det jeg ser for meg og som bildet Razz la ut bekreftet at skjedde. De som evt kan beviste noe er teamet, men da må de ta tak. Jeg håper denne oppmerksomheten fører til at de velger å se på saken.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Måtte lage en ticket om markedet å sending av pp tilbake.

Ticket: Ulovlig marked?

DONslask 2015-02-14 12:01:28
Viss du kjøper ress av en spiller på markedet og den spilleren sender ppene tilbake til han som kjøpte ress for dem, dette går som push konto?
Dakapo 2015-02-14 13:41:57
Hei DONslask,

Kommer litt an på. Om det kun er derfor kontoen er på verden så vil det være det ja.


Mvh Dakapo
Community Manager



Som jeg ser det, er det bare for partene å si at det ikke er en konto som bare er der for å booste den andre.

Uten inrømelser dirrekte til en mod så er det faktisk ingen måtte å ta spillere som gjør dette på, etter det svare jeg fikk.

Så på v22 så får vi 50 stk som kommer til å gjøre dette da det Det er umulig å bli tatt for det,viss du ikke innrømmer det.

Jeg mener dem skulle fjernet muligheten for fri sending av pp for å løse denne problem stillingen.
( at det ikke er mulig å sende pp mellom 2 spillere).

Jeg veit ikke om det er noen som har gjort dette men det er fult mulig
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Det dakapo her sier er at det da ikke finnes missbruk av pp funksjonen, noe hun påpekte i sitt skriv at skulle bli slått hard ned på.
Viser til skrivet hab har vist til ved et par anledninger.

Dette kan ikke sier annet enn at er svært beklagelig, hadde allerede mistet det meste av tiltroen til Dakapo og denne blir ikke videre styrket av det du her skriver.

Svært beklagelig, da er det kun spillernes egen moral og lommebok som avgjør om de vil "jukse" seg til topps.
som Solono så fint påpeker, absolutt ikke en veldig god markedføring av spillet.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det eneste misbruket som har blitt funnet, er sikkert at enkelte spillere utnyttet begrepet Tilbud - Etterspørsel på v18. Der ble det da lagt ut 1k ress for 100pp, og selvfølgelig måtte det ble kalt misbruk av MD siden det finnes småunger her som kan da waste flere tusen kroner på å kjøpe ress. Så da ble det redusert fra 100pp per 1k ress, til bare 20pp for 1k ress. Djeezez.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Det dakapo her sier er at det da ikke finnes missbruk av pp funksjonen, noe hun påpekte i sitt skriv at skulle bli slått hard ned på.
Viser til skrivet hab har vist til ved et par anledninger.

Dette kan ikke sier annet enn at er svært beklagelig, hadde allerede mistet det meste av tiltroen til Dakapo og denne blir ikke videre styrket av det du her skriver.

Svært beklagelig, da er det kun spillernes egen moral og lommebok som avgjør om de vil "jukse" seg til topps.
som Solono så fint påpeker, absolutt ikke en veldig god markedføring av spillet.

Hater å si det men er faktisk enig med deg (støttes)
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Da er det jo oppe og avgjort. La oss alle spille neste verden som blod-dopa russere og så kan vi klø oss i toppen om noen mnd når vi ikke skjønner hvorfor ingen spiller på .no lengre.. Grunnen til at jeg setter fokus på dette er jo nettopp fordi antall spillere på .no synker og synker og viser ingen tegn til endring. Og når folk som er relativt godt til svært gode jukser i tillegg så vil jo ingen gidde å spille lengre til slutt...

Er det noen i teamet som leser dette?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Da er det jo oppe og avgjort. La oss alle spille neste verden som blod-dopa russere og så kan vi klø oss i toppen om noen mnd når vi ikke skjønner hvorfor ingen spiller på .no lengre.. Grunnen til at jeg setter fokus på dette er jo nettopp fordi antall spillere på .no synker og synker og viser ingen tegn til endring. Og når folk som er relativt godt til svært gode jukser i tillegg så vil jo ingen gidde å spille lengre til slutt...

Er det noen i teamet som leser dette?

Med mindre neste verden er limited-haul vil ikke det funke.
 

DeletedUser

Guest
TW døde jo når alle de PP funksjonen ble innført.
Da jeg var ung, måtte man farme selv, byen bygget seg ikke av seg selv :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Blir trist når jeg ser utviklinga til tw på .no.. de viser tydelig at penger er viktigere enn spillerglede.. TW er ganske dau nå ja..
 

DeletedUser

Guest
Det er altså å konstatere at pushing er lov, bare man sier at det ikke er push. Jo, tw.no ligger for døden.
 

DeletedUser

Guest
Er det bare jeg som tror at Inno vil få så mye penger som mulig ut av TW1, før de legger ned og statser på TW2?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det er det nok flere som har sagt de siste årene. Startet med v8 også kom flere funksjoner etterhvert. Men det som skal sies, er at denne handelsfunksjonen, ikke akkurat er så inntektsgivende for inno. Ja, Slasken & de hadde nok ikke brukt like mye pp, men mangelen av pp hos de som kjøpte pp ville også være der. Jeg har nå 10k pp etter å ha solgt på v21. Det er 25 mnd med PK+KA, 300 flagg eller 1000 halveringer.

En annen ting med dette, er noe man kan se med klimakvoter o.l. Si at vi har to spillere, A og B. Spiller A tenker å bygge gård 30 til en samlet kostnad til 200k. Etter nøye beregninger ser han at han vil spare 40k ved å bruke 30pp på 20% reduksjon. Han har da to valg: Kjøpe 30pp, eller selge ressurser tilsvarende 30pp til spiller B.

Sistnevnte er den som da gir mening her. Siden man ikke kan få mindre enn 1pp per 1k ress, vil man spare MINST 10k ress. 40k - 30k(/pp) = 10k.
 
Topp