hvordan

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Du rekrutterer tropper i brakker og stall. Noen tropper må man forske på før man kan rekruttere dem.

Forske kan man gjøre i smien, og for å bygge smie må du ha brakker og hovedkvarter i nivå 5.

Stall kan man bygge med brakker og smie i nivå 5 og Hovedkvarteret i nivå 10 og brakker kan du bygge når du har Hovedkvarteret i nivå 3.

Du må også noen ganger ha bygninger i spesielle nivåer... For eksempel. For å forske på lett kavaleri må du ha stall i nivå 3
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Står også masse info om dette under hjelp i spillet. Selv oss som har spilt i lange tider sjekker innom hjelp - bygninger for å huske hva man trenger av lvl av ditt og datt for å bygge det man trenger.
 

DeletedUser

Guest
Aldri, jeg gjentar og kunne gjentatt i evigheter om jeg hadde trodd det hadde noen effekt på noen: aldri skriv noe sånt som "Kan jeg bli med i stammen din?" gjerne med en ekstra "plzzzzzz" på slutten, og som en fenomenal avsluttning gjøre om "bli med" til "joine". Funker bare på stammer under rank 500.;)
en venn av meg hadde en fin en på profilen sin før, da han var rekkrutør for en stamme, tror det var dragon eller world of heroes. Men ihvertfall: "If you say plzz beacause it is shorter than please, I say no because it is shorter than yes" R.I.P speham.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp