Hvorfor så mye barbar/bonus byer til de innerste?

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
dere som sutrer på rimmen kan jo takke dere sjøl for at dere starta så seint eller re-starta sånn er bare spillet.:evil:

Du er vel ikke seriøs? Jeg registrerte meg nærmere annonsering enn serverstart, og havnet likevel et stykke unna core. Og som Habbo skriver, blir helt feil å basere det på når man har registrert seg når man har en ujevn fordeling. Bedre å gjøre den rettferdig, som Joakim har kommet med flere argumenter og forslag til. De kunne isåfall ha annonsert at det er førstemann til mølla for plasseringene som er milevis bedre enn resten.
 

DeletedUser

Guest
Det er vell tilfeldig da så blir jo fair at du blir random plassert bra for alle nye spillere som er i coren som får en bedre start enn dere som har tw som et liv nr 2 som ikke har jobb/skole og gå til men bare farmer hele natt :mad:
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det er vell tilfeldig da så blir jo fair at du blir random plassert bra for alle nye spillere som er i coren som får en bedre start enn dere som har tw som et liv nr 2 som ikke har jobb/skole og gå til men bare farmer hele natt :mad:

Hva får deg til å tro at alle gode TW-spillere ikke jobber, eller går på skole? Selv går jeg på skole og jobber i ferien, så hva du snakker om, det lurer jeg virkelig på.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det er vell tilfeldig da så blir jo fair at du blir random plassert bra for alle nye spillere som er i coren som får en bedre start enn dere som har tw som et liv nr 2 som ikke har jobb/skole og gå til men bare farmer hele natt :mad:

Unnskyld meg, men dette var vel en ganske unødvendig kommentar? Selv kjører jeg vogntog, er borte hjemmefra fra søndag kveld til fredag ettermiddag. Så tror nok jeg jobber jeg og har ikke mulighet for å FARME hele natt. Så vennligst trekk den påstand tilbake.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det er vell tilfeldig da så blir jo fair at du blir random plassert bra for alle nye spillere som er i coren som får en bedre start enn dere som har tw som et liv nr 2 som ikke har jobb/skole og gå til men bare farmer hele natt :mad:

Er du bare ute etter å trolle/være frekk, eller er du rett og slett dum? Jeg går på skole 35 timer (idrett) i uka, samt en god del jobb. I tillegg har jeg diverse treninger og et sosialt liv store deler av tiden etter skolen, både i hverdager og helg. Jeg sier ikke at det ikke blir en farmerunde eller to fra mobilen eller PC om tilgjengelig, i disse tilfellene. Men jeg lar verken TW påvirke skolearbeidet eller det sosiale livet mitt, selv om det i blant har en tendens til å snu på døgnrytmen - og slik vet jeg at mange andre også har det.

Du virker veldig hjernedød ved å skrive som du gjør, bare til info. :)
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Derfor jeg spurte om han var ute etter å trolle (om det var bevisst), jeg tar meg ikke nær av det i det hele tatt... Blir bare litt smågretten når enkelte tror de vet noe om mitt/vårt privatliv basert på et spill. =)
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Han traff vel nerven perfekt for et spark ifra benet, mange som reagerer på at de ikke skal ha et ekte liv, tross alt så er skole/jobb framtiden din og dette er et spill. Pick one.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Han traff vel nerven perfekt for et spark ifra benet, mange som reagerer på at de ikke skal ha et ekte liv, tross alt så er skole/jobb framtiden din og dette er et spill. Pick one.

Skole/jobb, lett, det tror jeg alle ville ha valgt. Men det betyr ikke at man ikke kan ha det gøy ved siden av. De smarte finner balansen mellom moro (der en overdreven mengde påvirker utenom-livet, f.eks fest/alkohol og spill) og det mer pliktoppfyllende livet (utdanning og jobb).
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Enig med Henrik her, gjelder å finne balansen og kose seg med spillet.
Og igjen er det da jeg finner det rart at verden blir som den blir, nå har jo moderatorene begrunnet flere av valgene og oppgraderingene sine med at de skal gjøre spillet minst mulig tidkrevende for at folka som ikke kan spille 24/7 skal ha en fair sjanse til å komme inn og yte motstand med kun et par timers aktivitet til dagen, og kanskje enda mindre. Så kommer verdenen med sin fordeling, og igjen viser at 10% av dem som pre-registrerte første dagen fikk den desidert beste beliggenheten, samt det igjen gjelder å holde høyest mulig aktivitet på verdenen for å ha sjangse til å være med i det hele tatt. Dette blir kanskje balansert litt av den høye hastigheten på verdenne kontra lav enhet hastighet som gjør at ress feltene gjør større nytte, men alle som har litt kjennskap til tw vet at poeng betyr null om du ikke har tropper. Da blir du bare en stor farm som venter på å bli adlet.

Jeg er da også enig med Joakinm i at jeg gjerne skulle sett noen gode svar fra moderatorenen på denne tråden, eller skyldes denne mangelen, at de vet de har tabbet seg ut igjen? Om det skal være en liten sjangse til at jeg skal gidde å starte v21 så vil jeg høre at de faktisk har en fungerende plan på hva enn de forsøker å få til nå(trolig balansering), men hvor de feiler så til de grader(Still, mye bedre enn v19, men alikevell...)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
oi oi blei mye rødt rykte nå beklager at jeg sa min menig hehe men men komma her da arbeid's maurene mine(hug)
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Enig med Henrik her, gjelder å finne balansen og kose seg med spillet.
Og igjen er det da jeg finner det rart at verden blir som den blir, nå har jo moderatorene begrunnet flere av valgene og oppgraderingene sine med at de skal gjøre spillet minst mulig tidkrevende for at folka som ikke kan spille 24/7 skal ha en fair sjanse til å komme inn og yte motstand med kun et par timers aktivitet til dagen, og kanskje enda mindre. Så kommer verdenen med sin fordeling, og igjen viser at 10% av dem som pre-registrerte første dagen fikk den desidert beste beliggenheten, samt det igjen gjelder å holde høyest mulig aktivitet på verdenen for å ha sjangse til å være med i det hele tatt. Dette blir kanskje balansert litt av den høye hastigheten på verdenne kontra lav enhet hastighet som gjør at ress feltene gjør større nytte, men alle som har litt kjennskap til tw vet at poeng betyr null om du ikke har tropper. Da blir du bare en stor farm som venter på å bli adlet.

Jeg er da også enig med Joakinm i at jeg gjerne skulle sett noen gode svar fra moderatorenen på denne tråden, eller skyldes denne mangelen, at de vet de har tabbet seg ut igjen? Om det skal være en liten sjangse til at jeg skal gidde å starte v21 så vil jeg høre at de faktisk har en fungerende plan på hva enn de forsøker å få til nå(trolig balansering), men hvor de feiler så til de grader(Still, mye bedre enn v19, men alikevell...)

Det Benja sa!

PS: Ta deg en smugkikk på v20, SG har alltid åpne dører for deg(nod)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Takk for tilbudet PGM, men jeg er allerede i en stammen, og du vet jeg ikke skifter uten å bli virkelig tråkket på tærne. Allikevel fint å se så mye bra kjentfolk her inne.

Nicehunter tror du at jeg er flykting? :O

:LOL:
 
Topp