Besvart Hvorfor

Status
Stengt for ytterligere svar.

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hvorfor tar moddsa å fjerner innhold i tråder (linker) og etterpå stenger de den , slik de gjør i tråden ""juks"", er det slik at de ikke vil innrømme at de har problemer , eller hva er det ??, ikke er det mulig for nye lesere å kommentere det som har skjedd heller ,, Hvorfor ??
Det er jo helt klart at det foregår et eller annet svineri på V12 og sikkert flere verdener også , men slutt nå å stenge tråder da , det bør være mulig å kommentere slike relativt viktige saker på dette forumet , eller vil dere mods at det bare skal være ""svada"" innlegg
Tross alt så er det noen som bruker litt penger innimellom på dette spillet også og da går det vel an å forlange at ting skal foregå etter de spilleregler som forefinnes
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Linker til virus og såkalte juksesider er ikke noe vi godtar på forumet - rett og slett for at ingen skal få merkelige ideer og tro at det er ok å bruke dem. Tråden ble også stengt da det ikke er noe å diskutere på forumet - spilleren hadde ikke fått et godt nok svar fra admin som håndterte saken og valgte derfor å legge det ut på forumet - det er også derfor jeg nå er på saken. Jeg diskuterer ikke mistanker om juks på forumet når det er på ticket han opprinnelig nok kontakt.
 

DeletedUser

Guest
Husk at denne posten jeg har skrevet, som har blitt låst, er basert på generelt grunnlag og handler ikke om spiller/sak

Ingarion
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Men det kunne vært greit å la flere komme med uttalelser slik at dere kanskje hadde fått sett omfanget av denne type juks ,jeg velger å tro at det er mer utbredt enn hva dere tørr å innrømme , ,men la nå denne stå åpen da så får vi se om det kommer fler som henger seg på
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er vel ingen av oss som nekter på at noen jukser. Sånn har det alltid vært, og vil nok alltid være sånn.
 

Laststorm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
mmm

Vel fremdeles så synes jeg juks er no forbanna dritt. Hvis betalende spillere som gir en del gunstige ting skal bli grusa av spillere som legger inn diverse bots eller hva det nå enn er.

Og slukke flammene med og låse en post virker litt feigt i mine øyne, men nok om det.

Skal det bli slikt at hvis man stiller kritikk mot admin og moderatorer og de ikke klarer og gi grundige forklaringer og svar så skal man låses eller div så blir det litt for dumt.

Men men det er min sak.

håper dere legger vekt på juks og fanteri så man kan ha en juksfri tribal.

Mvh Last
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Vi jobber kontinuerlig for å sørge for at juksemakerne skal bli tatt.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Er vel ingen av oss som nekter på at noen jukser. Sånn har det alltid vært, og vil nok alltid være sånn.

Ja , jo , vel ,, men det har kanskje tatt seg til nye høyder nå , og burde ikke InnoGames ligget litt mer offensivt i løypa og advart spillere mot å drive med juks og fanteri og kanskje strukket seg litt lenger til at ved tvil så vi konto bli stengt inntil det er avklart om det har blitt jukset eller ikke , altså litt mer aggressiv holdning mot juks og fanteri istedet for å bli kritisk mot de som påpeker at slikt foregår
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det blir litt som å skyte først og spørre etterpå. Det blir også litt feil, men jeg er enig i at man kan legge litt mer trykk rundt det.
 

DeletedUser

Guest
Hei igjen

ser hva som blir skrevet, og jeg tipper at de fleste blir enda mer nysjerrige rundt posten jeg skrev i sted, angående juks.

Linkene ble slettet og det skjønner jeg godt, men alle ser at posten ble skrevet av meg, og det tar et sekund å sende en pm til meg på hva som sto på de linkene.

så hvorfor ikke la folk få komme med kommentarer på denne i steden for å stenge den.

husk at dette var en post uten navn på spillere, og basert på generelt og et spørsmål til hva folk mener om juks i et spill som faktisk koster penger!!

Ingar
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Synes det er unødvendig å spamme med masse tråder om det samme, spesielt når Dakapo klart og tydelig sier at hun skal se på saken i den som ble stengt.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Synes det er unødvendig å spamme med masse tråder om det samme, spesielt når Dakapo klart og tydelig sier at hun skal se på saken i den som ble stengt.

Er det noen som spammer her så er det vel deg det da ,, du må da tåle at andre enn deg lager tråder og stiller spørsmål , har du ikke mer å komme med kan du faktisk la være å dele det med resten , og liker du ikke det du leser så la være å kommentere det.
Jeg liker ikke at du og ev andre kommer med slike innlegg som dreier fokus vekk fra saken men ønsker å snu det mot personer ,, når MODS velger å lukke tråder som er høyst aktuelle så må de påregne at det komme nye tråder som dreier seg om samme problematikk , så vær vennlig Redswan , slutt å forstyrr fokus i slike tråder , du skårer ikke nødvendigvis fler poenger hos modsa med slike innlegg
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
At du ikke tåler at andre har forskjellige meninger ift deg, er virkelig ikke mitt problem. Om du vil prate om det, så er det mange som tar seg betalt for slikt.
Min mening, som jeg har rett til å ha, er at dere kan ta dette med mod'ene på ticket, spesielt når CM'en selv sier at hun er på saken.

PS: Nei, å skrive en pm til meg på nivå med hva en 8åring ville skrevet, hjelper ikke din sak i å få meg til å gjøre som du vil.
 

DeletedUser

Guest
Skal prøve å summere dette litt for deg Soppy.

Dette med at folk føler at noen jukser er ikke akkurat noe nytt. På v11 åpnet de alle premiumfunksjoner noe som gjorde at spesielt 1 spiller fikk et vanvittig forsprang i forhold til andre spillere. Nå er det noe moderert på v12 men fortsatt er det en del funksjoner som gjør at noen tjener mer på det enn andre.

Dette er det "nye" TW og rett og slett noe man må forholde seg til. Mye kan sies om dette teamet, men så langt jobber det systematisk med å ta juksere, men dere må også huske at på et spill som dette er det en mer møysommelig jobb enn det var på f.eks BF2 der ting ofte var veldig opplagte.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Slutt å vær så frekk, soppy, spesielt mot Redswan som faktisk kommer med et godt poeng. InnoGames har da iverksatt strengere offensiv mot juks, gjennom å stramme inn regler IG for å nettopp forhindre det du driver å skriver om. Det er alltid noen som klarer å omgå reglene, men heldigvis som det flere ganger har blitt bevist, så har Teamet en måte å snappe opp de som prøver å gå omveien.

Når det kommer til diskusjon om regelbrudd, så er det en evigvarende diskusjon som flere ganger har blitt besvart på. At du nok en gang finner det "merkelig" at slike tråder blir stengt, vel - da har du jammen meg ikke fulgt med på hva som tidligere har skjedd med slike tråder.

Alle linker som linker til spillere IG blir automatisk stengt, noe som har vært praksis over en svært lang periode, så hvem er det egentlig du prøver å stille til veggs her? Teamet som faktisk følger de reglene de skal følge som InnoGames har satt, og som tilfeldigvis har blitt strammet inn for å nettopp hindre det jeg tror du hinter til, nemlig juks ingame.

Bruk heller ticket-systemet, for en sak blir ikke løst ved at folk poster problemet på forumet - en sak blir løst ved å sende inn ticket.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser virkelig ikke poenget med å stenge tråden, når den nå faktisk ikke tar opp enkelttilfeller. Som Ingarion sier;

Husk at denne posten jeg har skrevet, som har blitt låst, er basert på generelt grunnlag og handler ikke om spiller/sak

Ingarion

Hva med alle oss andre som kanskje har noe å si om emnet? Det har tatt litt av i det siste hvor medlemmer i teamet har låst tråder etter at de har sagt sin mening - som om noen andre sin mening ikke skulle ha noe å si! Absurd. Dette ser da riktignok ut til å kun omhandle tråder som har en vinkling som kan være negativ ovenfor teamet. "Jeg har sagt hva fakta er, og hva andre sier kan umulig være viktig! Stengt, weee!"

Nei takk, for en teit måte å skulle få siste, gjerne feilaktige, ordet på.

At du ikke tåler at andre har forskjellige meninger ift deg, er virkelig ikke mitt problem. Om du vil prate om det, så er det mange som tar seg betalt for slikt.
Min mening, som jeg har rett til å ha, er at dere kan ta dette med mod'ene på ticket, spesielt når CM'en selv sier at hun er på saken.

PS: Nei, å skrive en pm til meg på nivå med hva en 8åring ville skrevet, hjelper ikke din sak i å få meg til å gjøre som du vil.

Men er det ikke den som stenger en tråd som ikke tåler at andre har en annen oppfatning? :gjeip: Det er i det minste den personen som nekter andre å si sin mening.

Vel, kanskje Soppy óg. Hei Soppy! Velkommen tilbake! Du har vært savnet. Antar jeg. Av noen. Kanskje.

Alle linker som linker til spillere IG blir automatisk stengt, noe som har vært praksis over en svært lang periode, så hvem er det egentlig du prøver å stille til veggs her? Teamet som faktisk følger de reglene de skal følge som InnoGames har satt, og som tilfeldigvis har blitt strammet inn for å nettopp hindre det jeg tror du hinter til, nemlig juks ingame.

Jeg regner med at du her sikter til innlegg som omhandler juks og linker til IG spillere?

Bruk heller ticket-systemet, for en sak blir ikke løst ved at folk poster problemet på forumet - en sak blir løst ved å sende inn ticket.

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel... Med mindre det er jeg som skriver det på forumet da.

Når det gjelder det med å holde kontoer som er mistenkt for juks stengt så vil jo det medføre egne klager for de som blir uskyldig mistenkt for juks. Jeg mener å ha lest en historie om det tidligere i dag... :razz:
 

DeletedUser

Guest
Grim:
Nei, den som stenger tråden, stenger tråden. Samtidig oppfordrer trådstenger vedkommende å ta det på ticket, og forsikrer vedkommende at hun er på saken.
Men selv etter dette så klages det i hytt og gevær.

Poenget med tråden burde være å løse problemet, ikke å bashe mods fordi deres respons på opprinnelig problem ikke var tilfredstillende nok ;)
 

Laststorm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Scarborough og Redsvan. Fint om dere faktisk holdere dere til hva tråden handler om. slutt og styr den over på at soppy er gal og thenger en og snakke med som tar betalt. går under harasment. så igjen har dere ikke no fornuftig og komme med så ikke skriv no.

Inno og company gjør vel sitt med ditt og datt. Men når man i ei uke Har prøvd og få no respons på dette med juks hvor vi sitter på bevis og da suport kommer med lattlige svar så må man vel gå andre veier.

Men over til hva tråden handler om er hvorfor tråder blir låst. hvorfor vi ikke kan ha en debatt og stille spm rundt dette med juks ved bot bruk.

Så scar og red har dere ikke no konstruktivt og komme med så spill litt tetris istede.


Mvh Last
 

DeletedUser

Guest
Dere sier at dere poster dette også fordi dere vil ha respons ifra flere om dette. (dere søkte sikkert 100% positiv tilbakemelding, men den gang ei)
Dere har nå fått den responsen, som er uenige med dere.

Så mitt råd til dere er fortsatt; Ta dette med moderatorene, så slipper dere at tullinger som oss er uenige med dere offentlig.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Grim:
Nei, den som stenger tråden, stenger tråden. Samtidig oppfordrer trådstenger vedkommende å ta det på ticket, og forsikrer vedkommende at hun er på saken.
Men selv etter dette så klages det i hytt og gevær.

Poenget med tråden burde være å løse problemet, ikke å bashe mods fordi deres respons på opprinnelig problem ikke var tilfredstillende nok ;)

Vil arrestere deg her og be deg holde deg til tema istedenfor å gå til personangrep på en spiller som har all rett til å skrive her på forumet.


Vil også si meg helt enig med Grim her, syns CM skal la noen diskusjoner leve selv om CM har satt sitt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp