Hyperalliansen informerer.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Vi har ikke kastet bort noens tid. Dere velger helt selv hva dere ønsker å bruke tiden deres på. Men at dere faktisk brukte så mye tid og krefter på våre utspill gjorde som nevnt at operasjonen vår lyktes. At du/dere ikke forstår poenget er da innlysende. Det har jo aldri vært meningen at andre enn alliansen skulle forstå.
Jeg synes i tillegg at du ikke bør bruke ord du ikke forstår. Du skriver at ledelsen er uerfarne. Det er den overhode ikke. De fleste i ledelsen har lang erfaring som ledere både i v1 og v2 og andre servere. Du mener selvsagt at du synes vi er inkompetente. Det må du gjerne få mene, men det er altså ikke det samme som uerfarne. At våre ledere ikke klarer å ta noe seriøst har du neppe belegg for å uttale deg om. Men jeg er rimelig sikker på at de fleste av oss synes det meste i livet er mer seriøst enn ett nettspill..

Så skriver du at påfunnet minner mer om en guttestrek enn en allianse. Hvordan kan noe være mer guttestrek ENN en allianse? Setningen henger jo ikke på grep.
Videre skriver du "typiske tenåringer som nettopp har kommet i pubertetsalderen. Vel, det er det som er typisk for tenåringer, de kommer alle i puberteten.

Og til sist så skjønner jeg ikke hvorfor vi skulle bli sinte på deg, eller blånekte for noe. Men du må gjerne fortsette å le for deg selv. En god latter forlenger som kjent livet. Men ikke ditt liv i TW v3 ;)

Du visste godt at vi kom til å kaste bort tid på dette da dere begynte å legge inn tull på forumet. Jo, jeg mener alvorlig talt at dere virker uerfarne og inkompetente. Førsteinntrykket deres var annerledes helt til jeg begynte å lese hva dere skrev her. Jeg mistet respekten min for dere på grunn av nettopp alt dette tullet deres.

At andre utenfor alliansen ikke skulle forstå??? Høres ikke helt ut som om du forstår det selv heller egentlig.

Og hvis jeg ikke brukte ord som jeg ikke forsto så ville det ha blitt litt av en stille kveld (bare tull).

Jeg syns at enkelte av dere virker som typiske tenåringer, men jeg burde ha formulert meg litt annerledes. Jeg syns ikke at alle er det.

Levetiden min i V3 blir vanskelig for dere å påvirke noe særlig. En god latter forlenger livet mitt ihvertfall. Ikke deres hvis dere fortsetter å skaffe dere fiender på denne måten.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Du visste godt at vi kom til å kaste bort tid på dette da dere begynte å legge inn tull på forumet.

At andre utenfor alliansen ikke skulle forstå??? Høres ikke helt ut som om du forstår det selv heller egentlig.

Vi visste ikke, men håpet selvsagt at dere skulle bruke så mye tid på vårt tull. Deres irritasjon skapte den åpningen vi hadde håpet i forhold til planen, som var vår motivasjon for å gjøre dette. Foreløpig har vi altså lykkes med første del av den planen. Hadde vi røpet alt her nå, så hadde vi muligens fått litt mer trøbbel med å gjennomføre den. Det verken vil eller kommer vi til å gjøre. Så ja, vi er strålende fornøyd.

Så kan vi bare beklage at enkelte av dere ikke stråler like mye ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi visste ikke, men håpet selvsagt at dere skulle bruke så mye tid på vårt tull. Deres irritasjon skapte den åpningen vi hadde håpet i forhold til planen, som var vår motivasjon for å gjøre dette. Foreløpig har vi altså lykkes med første del av den planen. Hadde vi røpet alt her nå, så hadde vi muligens fått litt mer trøbbel med å gjennomføre den. Det verken vil eller kommer vi til å gjøre. Så ja, vi er strålende fornøyd.

Så kan vi bare beklage at enkelte av dere ikke stråler like mye ;)

Planen??? Hvis det noensinne var en plan, så hvordan kan dette hjelpe dere? Bare innrøm det. Det er ingen plan. Dette er bare propaganda for å lure oss. Skulle nesten tro at dere planla å poke noen flere stammer og brukte denne propagandaen for å skjule det, eller at dere planla en krig og brukte som sagt denne propagandaen for det samme formålet. Uansett hva det er så er jeg forberedt på det verste.
 

illuminati.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi visste ikke, men håpet selvsagt at dere skulle bruke så mye tid på vårt tull. Deres irritasjon skapte den åpningen vi hadde håpet i forhold til planen, som var vår motivasjon for å gjøre dette. Foreløpig har vi altså lykkes med første del av den planen. Hadde vi røpet alt her nå, så hadde vi muligens fått litt mer trøbbel med å gjennomføre den. Det verken vil eller kommer vi til å gjøre. Så ja, vi er strålende fornøyd.

Så kan vi bare beklage at enkelte av dere ikke stråler like mye ;)

Slik jeg ser det, er denne såkalte propagandaen deres ikke annet enn et dårlig forsøk på å spamme ned hele forumet.

Ellers vi jeg si at dersom det hadde vært en god (om det i det hele tatt finnes en plan:rolleyes:) så hadde du ikke stått her å skrytt om det på det offentlige forumet. Voks opp mann! Ingen lar seg påvirke av dette tullet:eek:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Jo takk for timesvis med lesing av spam grunnet en hoax.

Sliter med å finne den store interessen om hyperalliansen er en realitet eller ikke.

Ser ingen grunn til å stenge de andre trådene selv om dere er "ferdige".
 

DeletedUser

Guest
Hyperalliansen ER en realitet.

Alt som står i første post i denne tråden her, er sant.
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Kredibiliteten deres er nok for svekket til at man godtar hva enn dere sier for god fisk.

Alt har konsekvenser vettu.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg satt og lurte på hvem som kom opp med utrykket "hyperalliansen" om vårt samarbeid. Svaret er Banewolf, og første gang uttrykket ble brukt i en BoS-tråd (om det er lov å kalle det for det?) var:

Banewolf

Ble medlem: Mar 2008
Sted: In your village.

Gammel #165 17-01-2009, 18:45 Topp
Jeg for min del tror at denne "hyperalliansen" vil ryke og det tror jeg nok at flere her er enige i.
 

DeletedUser

Guest
Nei, det var tittelen på tråden som nofjon laget..

Den het: "Ny hypermakt"
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Nei, det var tittelen på tråden som nofjon laget..

Den het: "Ny hypermakt"

Som du kan lese i min post, så lurte jeg på hvem som først brukte det etterhvert så velbrukte uttrykket "hyperalliansen". Ikke hvem som kom opp med ordet hypermakt i en overskrift. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hypermakt er da ikke det samme som Hyperallianse...:D

Ikke over spam
 

DeletedUser

Guest
Kredibiliteten deres er nok for svekket til at man godtar hva enn dere sier for god fisk.

Alt har konsekvenser vettu.

Dette er nok helt korrekt, uten at det er så farlig. Du har jo vært borti dette før Hansi. ;)
 

DeletedUser

Guest
haha*beep* you all! Superalliansen for the win!

For noen ledere:)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg satt og lurte på hvem som kom opp med utrykket "hyperalliansen" om vårt samarbeid. Svaret er Banewolf, og første gang uttrykket ble brukt i en BoS-tråd (om det er lov å kalle det for det?) var:

Banewolf

Ble medlem: Mar 2008
Sted: In your village.

Gammel #165 17-01-2009, 18:45 Topp
Jeg for min del tror at denne "hyperalliansen" vil ryke og det tror jeg nok at flere her er enige i.

Lurer litt på hva det har med saken å gjøre.
 

lordmacenis

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Klapper for dere:D dere klarte og lure folk, og ødelegge all troverdigheten deres i samme slengen.
De fleste stammer gjør hva som helst for og få litt mer makt, her har vi ett strålende eksempel.
Men hvem ville ikkje ha rundlurt hele p&p for noen hemmelige oppdrag, for så og fortelle folk om det?

*Klapper* Dette var i seg selv propeganda. Nok ett forsøk på og virke smartere enn dere er:eek:
 

Zagzagel

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg satt og lurte på hvem som kom opp med utrykket "hyperalliansen" om vårt samarbeid. Svaret er Banewolf, og første gang uttrykket ble brukt i en BoS-tråd (om det er lov å kalle det for det?) var:

Banewolf

Ble medlem: Mar 2008
Sted: In your village.

Gammel #165 17-01-2009, 18:45 Topp
Jeg for min del tror at denne "hyperalliansen" vil ryke og det tror jeg nok at flere her er enige i.


Stemmer vell det :rolleyes:
Men hadde jeg klart å skrever "hypermakt" istede for "supermakt" skulle jeg ha vært først... :p
Men jeg klarte selvsagt å skrive feil så jeg må gi fra meg førsteplassen til Banewolf :(
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp