Hyperalliansen informerer.

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Eid, vil ikke si det sånn nei;)



Vil takke deg for at du hjalp meg:D Hadde litt aggresjon som måtte ut, takket være dere, føler jeg meg mye bedre:)

Kanskje vi skulle ta en slik en gang pr måned da? Hehe
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vil fortsatt si at BoS er en stamme som har en imponerende OD-A, og mye poeng, men idiotiske, uerfarne ledere. Dette var unødvendig tull. Det eneste dere har oppnådd er... ingenting. Folk er bare mer klar over at dere finnes, at lederne deres er inkompetente og at dere tar feil beslutninger gang etter gang.

Din mening og din tolkning, så får vi se hvem de/den inkompetente er ved veiens slutt.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
tenkte bare jeg skulle si at BoS

camerafail.jpg


millionaire_idiot_fail.jpg


fail.jpg


ftm_food_fail.jpg


epicFAIL.jpg


epic-failure08.jpg


no offense
 
Reaksjonspoeng
3
Utrolig dårlig propaganda...

Faktisk det verste PR-stuntet i .no`s historie.

Si meg helt konkret hva dere tjente på dette?

Og nei. Dere skremte ingen av de seriøse spillerne som kan bli en utfordring for dere i fremtiden.

Og nei. Dere fikk ikke fram at dere er en god stamme og at ledelsen deres er utrolig bra.
Dere har glemt at de fleste mennesker som er gode på TW ser gjennom dette.

oops... Har egentlig ikke lov å poste her:eek: Unnskyld:D
 

DeletedUser

Guest
Ok, jeg er litt fortvilt.
Jeg skjønte absolutt ingenting av det Noffe snakket om.
Hadde han gjort noe?
Hyper alliansen finnes ikke, men den finnes alikevell?
De har utført et oppdrag?

Er det noe med meg siden jeg ikke skjønte en ting av det der?
Eller er det noe med Noffe?

For hvis det var noe som helst fornuft eller noe som var forståelig i det heletatt i den første posten så må noen si fra til meg så jeg får ringt legen i morgen fordi jeg mest sannsynlig har fått slag.

- Vennlig men forstyrret hilsen fra Zlamaniac
 

DeletedUser

Guest
Smalt ikke akkurat som en stor bombe at dette var fake. Dere gjorde det så opplagd at det ikke skulle så mye til for å avsløre det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner ikke helt poenget med denne såkalte propagandaen. Ja, dere fikk dere vel en god latter, men nøyaktig hva oppnådde dere? Det eneste dere har gjort er å kaste bort tiden vår og deres egen på meningsløst tull som igjen viser hva slags ledere dere er for stammen ders. Nemlig uerfarne (the following words are sensured by consideration of minors) av noen ledere som ikke en gang klarer å ta noe serløst. Dere gjør ikke annet enn å rose dere selv opp i skyene. Ja, dere lurte noen av oss, men hvorfor? Jeg ser ingen mening i dette tullet deres. Og den såkalte hyperalliansen deres er ikke mer enn et tåpelig påfunn som minner mer om en liten guttestrek enn en allianse. Dere minner meg om typiske tenåringer som nettopp har kommet i pubertetsalderen.

Hvis dere blir sinte på meg og begynner å blånekte alt som vanlig, så har jeg vel ikke noe annet valg enn å le i stillhet for meg selv av alle postene deres i stedet for å poste her selv.
 

Jean luke picard

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Morsomme "fail" bilder du tok deg tid til å legge inn :D At dere fremdelse klarer å hisse dere selv opp over BoS propaganda? "epic fail" osv?? Hva er det med det utrykket da? Steike nå blir jeg småamper av dillingen deres syt-unger :rolleyes:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg skjønner ikke helt poenget med denne såkalte propagandaen. Ja, dere fikk dere vel en god latter, men nøyaktig hva oppnådde dere? Det eneste dere har gjort er å kaste bort tiden vår og deres egen på meningsløst tull som igjen viser hva slags ledere dere er for stammen ders. Nemlig uerfarne (the following words are sensured by consideration of minors) av noen ledere som ikke en gang klarer å ta noe serløst. Dere gjør ikke annet enn å rose dere selv opp i skyene. Ja, dere lurte noen av oss, men hvorfor? Jeg ser ingen mening i dette tullet deres. Og den såkalte hyperalliansen deres er ikke mer enn et tåpelig påfunn som minner mer om en liten guttestrek enn en allianse. Dere minner meg om typiske tenåringer som nettopp har kommet i pubertetsalderen.

Hvis dere blir sinte på meg og begynner å blånekte alt som vanlig, så har jeg vel ikke noe annet valg enn å le i stillhet for meg selv av alle postene deres i stedet for å poste her selv.

Vi har ikke kastet bort noens tid. Dere velger helt selv hva dere ønsker å bruke tiden deres på. Men at dere faktisk brukte så mye tid og krefter på våre utspill gjorde som nevnt at operasjonen vår lyktes. At du/dere ikke forstår poenget er da innlysende. Det har jo aldri vært meningen at andre enn alliansen skulle forstå.
Jeg synes i tillegg at du ikke bør bruke ord du ikke forstår. Du skriver at ledelsen er uerfarne. Det er den overhode ikke. De fleste i ledelsen har lang erfaring som ledere både i v1 og v2 og andre servere. Du mener selvsagt at du synes vi er inkompetente. Det må du gjerne få mene, men det er altså ikke det samme som uerfarne. At våre ledere ikke klarer å ta noe seriøst har du neppe belegg for å uttale deg om. Men jeg er rimelig sikker på at de fleste av oss synes det meste i livet er mer seriøst enn ett nettspill..

Så skriver du at påfunnet minner mer om en guttestrek enn en allianse. Hvordan kan noe være mer guttestrek ENN en allianse? Setningen henger jo ikke på grep.
Videre skriver du "typiske tenåringer som nettopp har kommet i pubertetsalderen". Vel, det er det som er typisk for tenåringer, de kommer alle i puberteten.

Og til sist så skjønner jeg ikke hvorfor vi skulle bli sinte på deg, eller blånekte for noe. Men du må gjerne fortsette å le for deg selv. En god latter forlenger som kjent livet. Men ikke ditt liv i TW v3 ;)
 

DeletedUser

Guest

Nettopp. Ingen respons. Dere er visst ikke like handlekraftige som dere sier at dere er. Uansett selv om dere skulle ha respondert, så i hvilken form? Husk nattbonusen og jeg dodger om dagen. Pluss ved hjelp av støtte fra en haug PA's som jeg har skaffet meg gjennom årene, så ville det ikke ha hjulpet selv om dere hadde respondert med massive angrep. Nei, dere vet godt at dere ikke har noen reell makt her i V3 nå som ting er nå. Kanskje når dere får adelsmenn, men ikke nå og det burde dere ha visst. Det er nettopp det som er så morsomt.
 

DeletedUser

Guest
Nettopp. Ingen respons. Dere er visst ikke like handlekraftige som dere sier at dere er. Uansett selv om dere skulle ha respondert, så i hvilken form? Husk nattbonusen og jeg dodger om dagen. Pluss ved hjelp av støtte fra en haug PA's som jeg har skaffet meg gjennom årene, så ville det ikke ha hjulpet selv om dere hadde respondert med massive angrep. Nei, dere vet godt at dere ikke har noen reell makt her i V3 nå som ting er nå. Kanskje når dere får adelsmenn, men ikke nå og det burde dere ha visst. Det er nettopp det som er så morsomt.

Kan vi ikke heller klemme da? Og så si at vi er gode venner.

Så unødvendig å være så fiendtlig på et sted som dette :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp