HZ Blæster dere!

DeletedUser

Guest
.....

Vi gratulerer også. Well done.

Meeeeen: La dere merke til at United Swords har 3 blant topp 10 ;) ;)
 

DeletedUser

Guest
sa jo at han er for bra for dere ;)

RV?

Viss det er nokon som er for bra for nokon så er det hz som er for bra for meg! Eg var ein liten bygdegut som ingen visste kven var, men så flytta til Ammerud og møtte den hardaste gjengen i landet! Dei tok meg under vingen og lærte meg opp til å bli ein badass gangster!

hz <3 u guys!

Forever az one!

2 pac 4eva!
 

DeletedUser

Guest
RV?

Viss det er nokon som er for bra for nokon så er det hz som er for bra for meg! Eg var ein liten bygdegut som ingen visste kven var, men så flytta til Ammerud og møtte den hardaste gjengen i landet! Dei tok meg under vingen og lærte meg opp til å bli ein badass gangster!

hz <3 u guys!

Forever az one!

2 pac 4eva!


Men slike grønne planter og spretne polske rumper som på siggen din, finnes da på landet også?
Det du mener er at du prøver å flytte landbruksstøtten inn til mer urbane strøk?
 

DeletedUser

Guest
var det ett dårlig rekrutteringsforsøk noffe??

Må nok minne deg på OT gitt, sjekk overskriften, enten snakker du om hvor kææza dere blir av HZ eller hvor Flink Dommola er og hvor glade dere er for at han er i HZ!!!!

Peace
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
var det ett dårlig rekrutteringsforsøk noffe??

Må nok minne deg på OT gitt, sjekk overskriften, enten snakker du om hvor kææza dere blir av HZ eller hvor Flink Dommola er og hvor glade dere er for at han er i HZ!!!!

Peace

synes det er bra Dommola er i HZ og ikke en'laen annen hemmisstamme! (Kunne gått vært i (o_O) da... Det kunne hele Ammerudgjengen! (altså HZ) :cool:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Etter trådstarters ønske har jeg forsøkt å rydde litt her.

Prøv å holde dere ontopic. Vær så snill? Pretty please? pretty please with THC on.

Uansett, el topico!
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Stamme ranking for kontinentet 55
1 HZ 322.541 59
2 LE 298.059 83
3 DISA E 289.031 84
4 (o_O) 248.974 68
5 Rebels 245.519 57

Hva kan jeg si?
 
Topp