HZ, en erklæring og info.

Reaksjonspoeng
1

Javel ja, her sier du rimelig imot deg selv. Du er så voksen av deg og sier ting, men til stadig har du skrivefeil likedan oss i HZ. Du begynner også med ord som: dei, jei, azzz, javool og kidzzzza. Noe som forteller meg at du er på ingen måte bedre enn oss.

Og hvordan kan du starte å klage på dommola som er en av de eldre i HZ når du ikke forstår hva han skriver. Hvordan kan du føle at du blir urettferdig behandlet hvis du ikke forstår ham? Og er ikke rimelig voksent å si at folk driver å blir ammet av puppen til moren deres.

~Jazcan~

Denne debatten begynner å bli for teit. Jeg synes det er helt tåpelig at noen sier ting som "azz" tifeldig inn i setningene sine og erstatter s med z osv.

Han klager heller ikke på skrivefeilene deres, men det tok du med kun for å poengtere at han har skrivefeil, noe jeg tror ..ikke er lov?
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Denne debatten begynner å bli for teit. Jeg synes det er helt tåpelig at noen sier ting som "azz" tifeldig inn i setningene sine og erstatter s med z osv.

Han klager heller ikke på skrivefeilene deres, men det tok du med kun for å poengtere at han har skrivefeil, noe jeg tror ..ikke er lov?

han kommenterte skrivespråket til Dommola, så da gjorde jeg det tilbake, men du har helt rett i at jeg forklarte meg dårlig. Jeg mente ihvertfall at han burde ikke klage sånn på Dommola når han gjør det selv. Og hele posten min var for å le av ham som mener han kan klage samtidig som han ikke forstår hva posten til Dommola innebærer.

Og nei jeg vil ikke henge meg på "skriveleif" diskusjonen
 

DeletedUser

Guest
Denne debatten begynner å bli for teit. Jeg synes det er helt tåpelig at noen sier ting som "azz" tifeldig inn i setningene sine og erstatter s med z osv.

Han klager heller ikke på skrivefeilene deres, men det tok du med kun for å poengtere at han har skrivefeil, noe jeg tror ..ikke er lov?

vært i oslo westside eller? og man skal ikke leite lenge for og finne folk som snakker sånt til vanlig(ja vanligvis bare ungdommer)

du virker sånn serriøst som en ----sensur-----
 
Topp