HZ, en erklæring og info.

DeletedUser

Guest
******** noobs, skulle heller gjort kontoen grå-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
M-M-MULTIPOKE
Poeng: 164.395
Rangering: 126
Beseirede motstandere: 1.022.549 (76.)
Stamme: Action
» Skriv melding
» Inviter til stammen

Landsbyer Koordinater Poeng
Kongen av INGENTING 523|438 9.385
Kongen av INGENTING 525|433 5.953
Kongen av INGENTING 511|431 8.785
Kongen av INGENTING 502|438 7.841
Kongen av INGENTING 520|437 9.665
Kongen av INGENTING 526|436 9.766
Kongen av INGENTING 509|437 7.677
Kongen av INGENTING 503|438 9.713
Kongen av INGENTING 516|447 9.499
Kongen av INGENTING 520|442 9.686
Kongen av INGENTING 524|439 9.686
Kongen av INGENTING 507|433 9.719
Kongen av INGENTING 515|448 7.327
Kongen av INGENTING 518|448 8.847
Kongen av INGENTING 524|442 3.643
Kongen av INGENTING 507|435 7.505
Kongen av INGENTING 521|439 9.684
Kongen av INGENTING 510|431 9.701
Kongen av INGENTING 525|434 10.313
Profil


Personlig tekst
(1337.|679 P)

Kongen er en vits.

Det har vært gøy å spille her. Snakkes i verden 4, kanskje?



NOPE :)
 

DeletedUser

Guest
Orker ikke å lese igjennom alt pisset en gang. Men nå er det nok for meg. Irriterer meg så inn i ****** at jeg må passe språkbruken min her for satan dere inavl unger er så lavmål at det finnes ikke en skala for det en gang.

internett helter, ta en god dose pultost for uansett hvor bad boys dere er på TW og forum så er de aller fleste av dere en gjeng med drittunger med stor kjeft, uansett alder.

**** jeg visste ikke at jeg kunne bli så irritert på et nettspill, skal innrømme at det i seg selv er svakt, men ****** så tøffe og gode dere er altså!Ja Skinny all heder og ære til deg. Du er så fantastisk dyktig i et spill som kun krever aktivitet. Driter så langt i statestikk, hvem som tar flest byer. Jeg / vi har spillt på vår måte. Holder ikke det så kunne jeg ikke brydd meg mindre, jeg har ikke tid til mer. den statusen du tror du oppnår her er til å tørke seg i ræva med. tribalhugger,ja det er meg! kom så skal du få en hug...en veldig fin en.

og Playri, you the man! yeah, amazin!! Go hard go pro! Real life er en lost cause for deg uansett!

La skryte tråden til HZ alliansen fortsette...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg fatter ikke hvorfor noen tullinger må begynne å blande inn folks virkelige liv... det er jo bare teit. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest

av internett helter.

der har du svaret. Må dog bite i det sure eplet og innrømmet at det er fåtall som er inneforstått med å kunne stå for noe man sier face to face (noe som desverre ikke får blitt realistisk). avstand gjør såklart alle badass. Tolk det som dere vil, i dont give a flying monkeytit! Har du internett creds så har du alt. Ja dere har mye poeng og krigene går deres vei. whoppido. lag en ny showoff tråd. Have fun.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
av internett helter.

der har du svaret. Må dog bite i det sure eplet og innrømmet at det er fåtall som er inneforstått med å kunne stå for noe man sier face to face (noe som desverre ikke får blitt realistisk). avstand gjør alle badass. Har du internett creds så har du alt. Ja dere har mye poeng og krigene går deres vei. whoppido. lag en ny showoff tråd. Have fun.

Det er jo et SPILL. Om man vil være showoff kan man da være det, selv om man er en epic fail IRL. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ja et spill, der folk med første mulighet rakker ned på andre. Jeg gjør det samme, bare ikke med mine poeng og OD.
 

DeletedUser

Guest
Handler spillet om ved første mulighet å slenge med leppa og kalle det propaganda? Ja mange er vel av den oppfattningen, jeg er ikke.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Handler spillet om ved første mulighet å slenge med leppa og kalle det propaganda? Ja mange er vel av den oppfattningen, jeg er ikke.

Kan godt være at du har rett der, men det har ingen ting med det virkelige liv å gjøre. :cool:
 
Reaksjonspoeng
1
Ithrian, jeg er enig i mye av det du skriver selv om du ordlegger det litt rart, men det er en ting jeg reagerte på.
internett helter, ta en god dose ritalin for uansett hvor bad boys dere er på TW og forum så er de aller fleste av dere en gjeng med drittunger med stor kjeft, uansett alder.

Skal ikke spøkes med.
 

DeletedUser

Guest
Nei, ritalin må tas seriøst. Lol, spøke med ritalin som om det ikke var noen big deal. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ithrian, jeg er enig i mye av det du skriver selv om du ordlegger det litt rart, men det er en ting jeg reagerte på.


Skal ikke spøkes med.


Jeg ordlegger meg litt rart fordi jeg aldri har vært 6'er star i norsk skriftlig OG fordi jeg ble jævelig provosert. Så skal ta den. Nr 2. Jeg har en tvillingbror på 100kg uten valkene og sykt temperament og har vært regelmessig innom stoffet, så jeg føler jeg har litte bitt grunnlag til å spøke med det, siden jeg tross alt fortsatt lever. Men for de som har andre erfaringer, greit. skal trekke tilbake den Multi.

ithrian skrev:
internett helter, ta en god dose pultost for uansett hvor bad boys dere er på TW og forum så er de aller fleste av dere en gjeng med drittunger med stor kjeft, uansett alder.

Er enda værre!
 
Sist redigert av en moderator:

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
av internett helter.

der har du svaret. Må dog bite i det sure eplet og innrømmet at det er fåtall som er inneforstått med å kunne stå for noe man sier face to face (noe som desverre ikke får blitt realistisk). avstand gjør såklart alle badass. Tolk det som dere vil, i dont give a flying monkeytit! Har du internett creds så har du alt. Ja dere har mye poeng og krigene går deres vei. whoppido. lag en ny showoff tråd. Have fun.

hahaha, så SINT DU ER ?

Det er jo det her som er propaganda da din fjott. Det er jo bare for moros skyld at vi gjør sånt her, ikke av de grunnene det virker som du tror du vi gjør det for. Ja, jeg digger å være internetthelt, ingen tvil om det.

Hvis du har et kjempeønske om at vi skal møtes irl så kan vi godt det altså? Føler ikke noe behov for å tøffe meg, hverken på internett eller irl, men du gjorde det verdt hele bryet å skrive tråden nå. Takk for en god latter.
 

DeletedUser

Guest
Ingen tvil om hvem som trenger ritalin her gitt.

Legg merke til at forumet heter politikk og propaganda kompizz, takler du ikke lese sånt får du holde deg på de andre forumene, hadde det vært dissing av stammene kunne jeg tatt det, men at du går til personangrep på folk og snakker om det virkelige liv vitner litt om hvilket nivå du opperer på, og tro hva du vil, vi er ingen drittunger og ingen av oss er redde for den småvalkete broren din eller deg, bring it on!

Hold deg on topic eller gå og få ut den innestengte frustrasjonen over at du suger i et spill som bare trenger aktivitet ett annet sted.

Peace
 
Topp