Besvart IG regler.

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er det mulig å få individuelle regler ig? Altså skredderydde regler for Grimlock f.eks. ??

PO
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det blir vel gjort, i den forstand at noen får vite om visse tolkninger av reglene via support, uten at andre enn h*n og de vedkommende velger å dele dette med, får vite noe om det. Jeg har ikke hørt om slikt siden v2 riktignok, men tviler ikke på at det skjer fremdeles fra tid til annen.

Men det burde selvfølgelig ikke skje, dersom noen paragrafer av reglene viser seg å være uklare, eller dersom nye tolkninger dukker opp, så burde det rettes eller presiseres skriftlig i reglene så alle følger samme sett med regler.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det blir vel gjort, i den forstand at noen får vite om visse tolkninger av reglene via support, uten at andre enn h*n og de vedkommende velger å dele dette med, får vite noe om det. Jeg har ikke hørt om slikt siden v2 riktignok, men tviler ikke på at det skjer fremdeles fra tid til annen.

Men det burde selvfølgelig ikke skje, dersom noen paragrafer av reglene viser seg å være uklare, eller dersom nye tolkninger dukker opp, så burde det rettes eller presiseres skriftlig i reglene så alle følger samme sett med regler.

Ikke helt det jeg tenkte på, en avtale som kun gjelder deg, ikke resten av spillerne.
 

DeletedUser

Guest
Som om en mod sier til meg at "Du, Wynja, skal få lov til å ha FEM kontoer på v11, fordi du er deg <3"?
 

DeletedUser

Guest
Ja, noe sånt, litt drøy den men hvorfor ikke.
Ja kanskje bare to. :p Jeg håper ikke det ^^

Men nå kjenner jeg jo ikke konteksten bak spørsmålet, og bare teamet kan bekrefte/avkrefte den der uansett, så.. God 17. mai :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Ja kanskje bare to. :p Jeg håper ikke det ^^

Men nå kjenner jeg jo ikke konteksten bak spørsmålet, og bare teamet kan bekrefte/avkrefte den der uansett, så.. God 17. mai :)

Jeg har bare hørt at noen spillere har spesielle avtaler med modsa. Vil finne ut om det er de generelle reglene som gjelder for alle spillerne eller om det er muligheter for at noen kan ha slike private avtaler.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, hva er det nå du fisker etter paal? Jeg vil bringe opp spørsmålet til Anita igjen. Hva er konteksten bak spørsmålet?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg kan ta et eksempel på noe vi godtar. Vil ikke kalle det egne regler, men greit nok.

La oss si at "Per" har en konto med 20-30 frontbyer, resten ligger trygt. "Per" kan da sende ticket til support å gi beskjed om at de 20-30 frontbyene hans skal adles av stammen da han ikke er aktiv nok til å holde på dem. Alt annet på kontoen må da stoppes opp, noe som betyr at "Per" ikke kan adle nye byer før de frontbyene er adlet. Starter stammen derimot og adler andre byer enn de frontbyene som først ble "avtalt", så er avtalen brutt.


Da regner jeg med at du har fått svar på spørsmålet ditt og setter denne som besvart. Velger samtidig å minne på dette innlegget skrevet av Tracey tidligere idag.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Seriøst? Ikke for å være usaklig, men dette åpner opp for litt vel mye tolkninger og litt vel mye ekstra arbeid for dere? I hvilken grad kan dere sikre dere imot trynefaktor?

Du nevner Per i ditt innlegg Dakapo, men hva med vår stakkars Pål, eller i denne konteksten Paal(odin).
 
Topp