Ikon som indikerer om det er ressurser i byen

Reaksjonspoeng
1
må være premium for å få det :)

Les tråden din tufs.

Nå er det slik at jeg får et sånt hvitt vindu med et rødt kryss i når jeg åpner tw i IE. Det er da litt framgang?
_____
Ellers har det ikke fungert i Opera, Firefox eller IE. Har sendt inn supportforespørsel, har angrepet etter oppdateringen, har angrepet med alle de forskjellige troppene there is og jeg har premium.

Dette var veldig, veldig snodig.

Edit: Ja, jeg har makset bærekapasiteten. Mange ganger.
 

DeletedUser

Guest
Som sagt tidligere. Det ikonet indikerer ikke om det er mere ressurser i byen eller ikke. Det indikerer om troppene du sendte tok med seg alt de hadde kapasitet til.

* PA: Icon in report list indicating if max. carry capacity of troops was reached
 

DeletedUser

Guest
Prøv å send ca 100 øks eller 20 lk på en by.

Er det at mere ress i byen skal du få ikonet.
 
Reaksjonspoeng
1
Som sagt tidligere. Det ikonet indikerer ikke om det er mere ressurser i byen eller ikke. Det indikerer om troppene du sendte tok med seg alt de hadde kapasitet til.

* PA: Icon in report list indicating if max. carry capacity of troops was reached

Det betyr jo akkurat det samme din fjott. Hvis jeg sender ut 10 lk, og de får 800/800 betyr det jo at det fortsatt er flere ressurser i byen. Tenk før du poster.
 
Reaksjonspoeng
1
Prøv å send ca 100 øks eller 20 lk på en by.

Er det at mere ress i byen skal du få ikonet.

Er du dum eller? Hva tror du posten handler om? Den handler ikke om HVORDAN jeg får fram ikonet, men HVORFOR jeg ikke får fram ikonet. Slutt å spam tråden og svar skikkelig.
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
facepalm.jpg

For å utdype: Kom deg ut av denne tråden. Altså, ikonet er der uansett om jeg tar alle ressursene eller ikke, dessuten sender jeg med scouts, og jeg ser at det er mer ressurser i byen. Og hvis du tror at jeg har klart å ta akkurat så mange ressurser som er i byen rundt 100 ganger så er du dum. Og akkurat DET er grunnen til at du ikke får lov til å bli med i stammen min på speeden.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg får bare opp ikonet, når det er igjen ressurser, but as you wish:)
 

DeletedUser

Guest
Nå har jeg fått premium igjen, jeg ser heller ikke merkene. Jeg ser dem på speeden..
 

DeletedUser

Guest
Kanskje det har noe med at dere er nordlendinger å gjøre? Sjekk med Vegarado. (Nei, denne skal ikke slettes)
 

DeletedUser

Guest
Les postene mine igjen. Og igjen. Og igjen. Og igjen. Og når du er ferdig kan du gtfo.

Jeg så du hadde prøvd IE, Firefox og Opera.
Jeg har selv store prob. med IE og fikk det ikke opp der, men på Firefox rullet det rett inn. Egentlig rart du ikke får det der da.
Kanskje du burde sette meg som kontovakt? *host*
 

DeletedUser

Guest
Jeg fant løsninga.. Og den irriterer meg, jeg satt og tenkte litt helt til jeg kom på at både jeg og Multe bruker versjon 4.5 grafikkpakken, så jeg prøvde og ta den bort og voila! Der var ikonene, men faen så stygge farger.
 

DeletedUser

Guest
Oi :D Jeg fant ut noe nytt! Aril, bare fjern den øverste lenken i grafikkpakkeplassen så får du de gamle fargene og ikonene samtidig! Den øverste er vel til bygningene og ettersom vi begge bruker klassisk oversikt her ikke det noe å si.

Btw, jeg gjør det for deg, lol.
 
Topp