I'm back :O

DeletedUser

Guest
Skjer med å lage en gigantisk sak ut av hvilket nick han vil ta? La gutten si det når det passer han, og vi kommer til å se ham på rankinga :)

Btw Brann, ta kontakt på skype ikveld/imorgen :)
 

DeletedUser

Guest
Skjer med å lage en gigantisk sak ut av hvilket nick han vil ta? La gutten si det når det passer han, og vi kommer til å se ham på rankinga :)

Btw Brann, ta kontakt på skype ikveld/imorgen :)

Var ikke slikt der var ment... :(
Men du ga meg svaret jeg var ute etter :)

Lurte bare på om han ville si hva han het(ikke nå, men en eller annen gang) eller om han ville bruke fakenick ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvem er du "brann2006"!?? Jeez, da... :/

Hmm...
 
Sist redigert av en moderator:

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Legende på v1 og startet opp stammen SKYGGE på v4 som er blit den beste stamen på v4! det er det jeg vet iallefall
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kommer du til å fortelle hvilket nick du kommer til å spille under?

Har ikke bestemt meg om hva jeg gjør angående nicket enda, men det finner vi nok ut av. Om det blir offentliggjort eller ei? Vel tiden vil vise. Men regner nok med at noen kidz i nabolaget kommer til å grine på forumet etter noen dager. :)


Skjer med å lage en gigantisk sak ut av hvilket nick han vil ta? La gutten si det når det passer han, og vi kommer til å se ham på rankinga :)

Btw Brann, ta kontakt på skype ikveld/imorgen :)

Er opptatt i helgen Trym, men kan snakke med deg på mandag om det var noe. :)


Legende på v1 og startet opp stammen SKYGGE på v4 som er blit den beste stamen på v4! det er det jeg vet iallefall

Legende på v1? Joa, takk for den, men vil ikke ta på meg noe legendestatus :rolleyes:

Men hey, har aldri spilt v4, så skal ikke ha på meg noe slikt bullshit. :)
 

DeletedUser

Guest
Brann er sexy:) du stod jo i fyr og flammer mot alle topp 5 stammer og skapte litt funn der:)
 

DeletedUser

Guest
Blir spennende på mandag ;) Ellers ikke alt for mye som har skjedd på v5 enda :eek:
 

DeletedUser

Guest
Spiller med hemmelig nick for øyeblikket. Selvfølgelig er det noen som vet hvem jeg er. Ønsket en anonymitet i litt større grad denne gangen. Rett og slett for å prøve noe nytt. Ikke minst gi muligheten til å komme inn i et litt nytt miljø, bli kjent med nye folk. Uten at min fortid uansett på en positiv eller negativ måte har noe effekt på hva de syntes om meg.
Hvis jeg husker rett var du blant de som spredde ryktene om at jeg er en av Rawr! grunnleggerne, den kan jeg avbekrefte.
Kjenner jeg meg selv rett, vil antageligvis min anonymitet ikke bli holdt alt for mye lengre. Er nok lite flink til å spille en annen person enn jeg egentlig er, in game. Om mitt nick kommer ut, vil det ha lite risikofaktor, eneste som vil skje er at det vil ødelegge motivasjonen litt.

Men uansett, la oss komme tilbake til topicet ^^
 

DeletedUser

Guest
Spiller med hemmelig nick for øyeblikket. Selvfølgelig er det noen som vet hvem jeg er. Ønsket en anonymitet i litt større grad denne gangen. Rett og slett for å prøve noe nytt. Ikke minst gi muligheten til å komme inn i et litt nytt miljø, bli kjent med nye folk. Uten at min fortid uansett på en positiv eller negativ måte har noe effekt på hva de syntes om meg.
Hvis jeg husker rett var du blant de som spredde ryktene om at jeg er en av Rawr! grunnleggerne, den kan jeg avbekrefte.
Kjenner jeg meg selv rett, vil antageligvis min anonymitet ikke bli holdt alt for mye lengre. Er nok lite flink til å spille en annen person enn jeg egentlig er, in game. Om mitt nick kommer ut, vil det ha lite risikofaktor, eneste som vil skje er at det vil ødelegge motivasjonen litt.

Men uansett, la oss komme tilbake til topicet ^^

Jammen Tobben, det er jo meg og deg som har grunnlagt Rawr! :eek: Alle sier jo det :(
 
Topp