Ingenting

DeletedUser

Guest
Dette er en tråd om ingenting! Den som kan fortelle mest utfyllende om ingenting vinner :D

Kjeder meg, så jeg har ingenting å gjøre :(
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Og nå handler tråden om...


skilpadde.400.jpg

Skillpadder =D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nettopp derfor vi tar opp temaet..

Men siden Are er så sur..

Så handler tråden om..

bolle.jpg

....
 

DeletedUser

Guest
Hvordan klarer du å få en tråd om ingenting til å omhandle boller? Betyr dette at boller ikke eksisterer i det man kan kalle "din verden"?
Uansett:
34.jpg
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
hva har dere gjort i dag?

jeg har gjort ingenting.

har dere planer for i morgen?

jeg har ingenting på timeplanen :)
 

trade

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skal heller ingenting i måra.
Har heller ingen planer så det er ingen tw heller det er ingenting her bare masse sur fra familien!
 

DeletedUser

Guest
Lol :p Hmm, sist gang jeg sjekket var jeg i live, ergo hadde jeg et liv sist gang jeg sjekket, så... Jeg er ganske sure, hva med deg? :p

Flott, da, men... Hold deg til topic :cool:
 

DeletedUser

Guest
zaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp? :D
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ingenting er begrepet som beskriver fravær av noe, og er det motsatte av både alt og noe.
Rent fysisk så må man skille mellom tre varianter: Vakuum, Tomhet og Ingenting. Vakuum er fraværet av enhver masse, men kan tillate «felt» som magnetfelt, elektroniske felt, gravitasjonsfelt, lys og så videre. Tomheten derimot inneholder absolutt ingen ting, men det er fortsatt en mengde, det vil si det er en plass til å inneholde noe annet. Ingenting er altså hverken noen ting eller noe som har en plass til å inneholde noen ting.
Ingenting kan sies å være en tankekonstruksjon for å ha noe å kunne relatere til. Hvorvidt det faktisk finnes et absolutt ingenting er betenkelig. Det er et paradoks at ingenting faktisk også er noe. Dette har opptatt mange store filosofer som Aristoteles.
Matematisk sett så er Ingenting konseptuelt lik den tomme mengden.
I det daglige kan begrepet brukes mer løsluppent, og betydningen kan være veldig relativ.
 
Topp