Intervju forslag

DeletedUser

Guest
Hei, jeg er Miss

og har meldt meg frivillig til å lage noen intervjuer. Jeg skal derfor intervjue noen og få inn intervjuer her på v17 forumet, og gjerne i flertall med tiden. Håper det er noe dere setter pris på, og vil nyte i tiden framover.

I første omgang vil jeg gjerne høre hvem dere vil skal blir stilt mine grusomme spørsmål? Jeg hører litt rundt med de aktuelle kandidatene og smeller opp et intervju. Deal?

Så må jeg bare be dere som evt. skulle bli spurt om å bli intervjuet om å stille og det med glede, ettersom vi alle da får det som etterspørres. Så skal jeg gjøre mitt for å stille aktuelle spørsmål.

Sleng gjerne inn en kommentar under med hvem du vil se et intervju av.

Ha en ypperlig kveld videre (morgen/lunsj/ettermiddag om du leser denne på en annen tid av døgnet)

MVH

Miss

(Ja dere ser det er meg over, så trenger ikke underskrive, men gjør det likevel for å virke høflig)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Pick me Pick me Pick me (støttes)(støttes)(støttes)

Du spiller jo ikke lenger? :razz:

Men herlig tiltak Miss! Flott at du vil stille opp som intervjuer! Alltid spennende å lese om andre spillere og se deres erfaringer og opplevelser. Så må jo bare fortsette denne trenden! (støttes)

For forslag derimot har jeg et par og:

Bohic - Hadde vært spennende og se et intervju av denne kontoen! Jeg vet det er svenske som sitter der, en rimelig dyktig en og, men stort mer enn det vet jeg ikke! Skulle gjerne blitt bedre kjent med den kontoen.
bobkaare - Også en konto som har vist mye fremgang, men dog ukjent (ihvertfall for min del) hadde og vært spennende å se et intervju her! :)
King Hårek the wise - Er og i mine øyne en verdig intervju kandidat!
Paintrain - Samme her, hadde vært spennende og se et intervju av denne kontoen! Stian er en racer av en spiller, men hvor har han det ifra?
Adelsmannen - Hadde også vært spennende og lese et intervju om.
 
Sist redigert:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Noen i AuBo ville vært gøy, før de forsvinner for godt fra V17. AuBo er i den kategorien at de må intervjues før de forsvinner, så haster vel litt der.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Noen i AuBo ville vært gøy, før de forsvinner for godt fra V17. AuBo er i den kategorien at de må intervjues før de forsvinner, så haster vel litt der.

Jeg må ærlig si at spillere som utmerker seg positivt er bedre intervjuobjekter enn spillere som er på tur bort. Hvem vil lese ett intervju om han som ble adlet ned på 1 natt liksom? :razz:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Tenkte at det kunne være morro å høre litt om hvorfor AuBo tok de valgene de tok. Det var jo en veldig lovende stamme en gang i tiden. :)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Valgene som ble gjort var vel på bakgrunn av visse, ehm, upålitelige spillere i en stamme som vi kanskje mot bedre vitende valgte å samarbeide med. Som begynte å adle byer fra oss.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det stemmer vel ikke heeeelt. Dere gjorde noen dumme valg, men vil ikke si at akkurat det å inngå sammarbeid med WySoSe var en av de. Ledelsen i deres stamme hadde ingen invendinger når de fikk høre om at vi fikk en by av countess, det var først en liten stund etter at de plutselig så på det som en katastrofe. Nei, det var nok mer en unnskyldning de plutselig innså de kunne bruke for å avbryte sammarbeidet å gå mot oss på ganske råttent vis. Og det er hvorfor de ønsket å dolke WySoSe på slikt vis, jeg gjerne skulle likt å få høre gjennom et intervju med noen i AuBo.
 
Topp