Intervju/Nyheter v3

DeletedUser

Guest
Sikkert, men det er vel ikke nødvendig enda ettersom ingen egentlig har gjort noe særlig der.
 
Reaksjonspoeng
1
Det tok en god stund før det kom på v1/v2 så det tar vel en stund på v3 og. Blir vel ikke noe før folk får 4-5 byer.

Arrgh, trodde denne var i OT, så jeg skrev noe spam her. Når jeg innså at det ikke var der, skulle jeg redigere det men Hansemann var her på 4 sekunder..
 
Sist redigert:

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hva skal vi med intervjuer. Det er ingen som har utmerket seg på V3 enda. Vi kan vente en måned eller to med det! :)
 

DeletedUser

Guest
Så Reisverket og Nofjon1 har ikke gjort noe der enda? :confused:

Would it make you feel funny in your tummy to explain what they have done?

(Beklager at jeg skrev det på engelsk, men jeg storkoste meg mens jeg satt her og sa det for meg selv og ville dele det med dere)
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
bump?

nå har det skjedd ganske mye på v3, og fizzman må få litt mer å gjøre på forumet snart (selv om det er det mest aktive forumet for tiden :p)
 

DeletedUser

Guest
bump?

nå har det skjedd ganske mye på v3, og fizzman må få litt mer å gjøre på forumet snart (selv om det er det mest aktive forumet for tiden :p)

Hehe, snart ja.. Nei altså, intervju på V3 ville nok blitt interessant mtp. at det nok er på den verdenen man finner Creme de la Creme av norske spillere.

Problemet blir bare at jeg ikke har tid før i midten av Juni til å sette igang med intervjue grunnet diverse ting som skjer IRL. Skal se hva jeg finner ut, da jeg absolutt ser potensialet i dette.

Fizzy
 

DeletedUser

Guest
Kan såklart se om noen andre kan gjøre ett par intervju mens jeg er fraværende store deler av tiden, men jeg kan ikke utføre de intervjuene pga. russetid og eksamener.
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, snart ja.. Nei altså, intervju på V3 ville nok blitt interessant mtp. at det nok er på den verdenen man finner Creme de la Creme av norske spillere.

Problemet blir bare at jeg ikke har tid før i midten av Juni til å sette igang med intervjue grunnet diverse ting som skjer IRL. Skal se hva jeg finner ut, da jeg absolutt ser potensialet i dette.

Fizzy

eksamenstid? :p

enig i at v3 er litt creme de la creme av de norske spillerne.. et intervju med andeby kunne jo blitt interessant f.eks ;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hehe, snart ja.. Nei altså, intervju på V3 ville nok blitt interessant mtp. at det nok er på den verdenen man finner Creme de la Creme av norske spillere.

Problemet blir bare at jeg ikke har tid før i midten av Juni til å sette igang med intervjue grunnet diverse ting som skjer IRL. Skal se hva jeg finner ut, da jeg absolutt ser potensialet i dette.

Fizzy

Jeg syntes det var en god ide å vente til juni med intervju på v3, slik at verdenen er ihvertfall nesten halvt år gammel. Er diverse ledere og stammer som har steget frem som potensielle intervju, men jeg mener personlig dette er for tidlig. (men er min mening seff)
 
Topp