Intervjuer

DeletedUser

Guest
Tenkte kanskje man kunne foreslå intervjuer av aktuelle spillere som har gjort sitt for å sette sitt preg på denne serveren. Eventuelt om intervjuer blir aktuelt her i V3 en gang i fremtiden, som det er på V1 og V2.

Blir alltid godt lesestoff:)
 

DeletedUser

Guest
Støttes.. Det hadde blitt artig.. :)

Edit: Jeg vil intervjue deg ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er vel på tide nå ja, da det har gått ganske lang tid og verdenen har begynt å sette seg ordentlig...

Er mange interessante spillere jeg kunne tenkt å lese et intervju av, men er for sliten til å lage en liten liste nå... Men både Noffe og shamanen har hvertfall vært med på å påvirke v3, og vil dermed være meget aktuelle kandidater :)
 

DeletedUser

Guest
Ble intervjuet i V2, så lar nok noen andre få den gleden denne gangen;)
 

DeletedUser

Guest
Der spratt det frem et intervjuobjekt til :)


Syntes flere fra Yakuza har preget V3 mye, så det bør vel snakkes med flere enn en fra hver stamme da? (Hos de profilene det gjelder?

Alle de nevnte er vel klare kandidater. :) Oioi. Dette blir artig.

Kan vi forsøke å lage en liste med noen navn?
 
Reaksjonspoeng
3
Min personlige liste:

BoS: Nofjon/Reisverket
Yakuza: Vifle/Lofotlam
HZ: Bl00dkill0r/Dommola
Action: Tore Hund/Larsal/kongen av v3(opprinnelige kontoene)
Rebels: Sorn/Eyoh/jorsk
Og hertugen i SR (hvem nå det enn er)

Det ble veldig mye /er men, det gir dere ihvertfall en ide av hvem jeg mener har jobbet mest for å forme v3.

Glemte å skrive opp en fra BBN. Men jeg husker ikke hvem som var leder der.
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ang. de på listen din som var fra Action.
Det vil nok være et problem å få til alle, om ikke noen, da alle de på listen har gitt bort sine kontoer. :)
 

DeletedUser

Guest
Ang. de på listen din som var fra Action.
Det vil nok være et problem å få til alle, om ikke noen, da alle de på listen har gitt bort sine kontoer. :)

Tore Hund er jo fortsatt med på .no da :)


Litt brainstorming:
Fra gamle BBN så er vel Griboomski og Ravencraft en selvfølge også.
Et par fra gangstastreetboys / Ammerud-gettoen må seff med som nevnt.
RF er jo en soleklar kandidat? :)

Det bør være en kanditat eller to fra Andebygjengen også. Å høre Rocketman banne på lokalspråket er en fryd for øret. Han og PM Fiks?

Dersom det er EasyV3 som spiller Agskaper i NN igjen, (?) så kan jo han snakke for 2-3 stammer?
 

DeletedUser

Guest
Man skal vel alltid klare å få tak i dem ;)

Jeg liker oppmerksomhet, så klikk på skype ikonet om man vil ha tak i meg :) Jeg har så mye fritid at jeg bestemte meg for å stikke innom (måtte jo sjekke morsomme mails på v4) og jammen ble jeg ikke omtalt i en tråd:cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker oppmerksomhet, så klikk på skype ikonet om man vil ha tak i meg :) Jeg har så mye fritid at jeg bestemte meg for å stikke innom (måtte jo sjekke morsomme mails på v4) og jammen ble jeg ikke omtalt i en tråd:cool:

Hey.. Lyst til å spille kanskje? Har plass vi :);)
 
Topp