Intervjuer

DeletedUser

Guest
Yakuza: Geronimo/Vifle/Lofotlam
SR: En eller annen hertug..? :p
LnD: Kingsala/FortNoxer
BoS: Nofjon1
K44(?): Easyv3/bibamusa
BBN: Jolano/griboomski/ravencraft/Zhine
HZ: Sword of die/bl00dkill0r/laz0rdestruct0r
TDH: PM Fiks/Rocketman
Rebels: Eyoh/Sorn

Hvertfall.. Lista er lang :)
 

DeletedUser

Guest
Dere får intervjue Airportrune i SR hvis han gidder, han er vel den eneste igjen fra den opprinnelige ledelsen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil, jeg vil :p
Hvis jeg blir det, så må jeg interjue etter 8.8 av personelige grunner :)

Vel, jeg er positiv. Kan vi ikke si det slik da, hvis ingen har sterke meninger om det motsatte her?

Du kan jo kikke litt på V1 og V2 for å snappe spørsmålene derfra.

Let`s go? (Start med Royal Flush.!! :p)
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg er positiv. Kan vi ikke si det slik da, hvis ingen har sterke meninger om det motsatte her?

Du kan jo kikke litt på V1 og V2 for å snappe spørsmålene derfra.

Let`s go? (Start med Royal Flush.!! :p)

Næhh, vent ca i 2 uker da :p
Skal på ferie :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Nå trengs ikke en fast intervjuer selvfølgelig, men på den andre siden så hadde det vært litt morro og tatt initiativet til å intervjue. Fikk 3'er på en oppgave i norsk i 8'ende klasse, men men ;D

Skal snakke med Habla om det. Stay tuned!
 

DeletedUser

Guest
Hvis du ikke kan "Sult" utenat så synes jeg for å være ærlig at du burde vurdere å la noen andre ta jobben.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hvis du ikke kan "Sult" utenat så synes jeg for å være ærlig at du burde vurdere å la noen andre ta jobben.

Hva er sult? Men ordet mat kan jeg i blinde! Prøver forresten å få tak i Habla her. Kommer til å ta et intervju per uke, så det blir litt spenning og venting her!
 

DeletedUser

Guest
Tenker på boken av Hamsun :p Da jeg gikk på ungdomsskolen var det mye fokus på Hamsun men lite på språket noe jeg ser resultatet av hver eneste gang jeg er på facebook. Men men, tror du kan funke bra som sånn derre intervjust :)
 
Topp