Intervjuobjekter

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
BREAKING NEWS, Intervju uke 35 blir avlyst iom spilleren Neos var ikke å få tak i.


In other news.... vil gjerne høre forslag til intervjuobjekter her i denne tråden. ALL unødvendig spam vil bli slettet.

Vennligst ikke gjenta intervjuobjekter.
 

DeletedUser

Guest
ravencraft ja.. men trokke han er active lenger.. og trokke samme fyren som var når han var på sitt beste
 

DeletedUser

Guest
Ville vel muligens etterhvert ha vært passende med et
Yakuza-medlem?

Geronimo mener jeg egentlig er et meget godt eksempel, vært blant en av de sterkeste spillerene fra begynnelsen, og gjorde det også godt på V2 når han var der. Glitrende spiller med god forståelse av spillet.

Hexnuts ville vært en annen spiller som det også passer og intervjue. Flink spiller, god taktisk gjennomført propaganda (og da tenker jeg ikke bare på fancy kart og underholdende, men også velskrevet og godt formulert)
 

DeletedUser

Guest
Ville vel muligens etterhvert ha vært passende med et
Yakuza-medlem?

Geronimo mener jeg egentlig er et meget godt eksempel, vært blant en av de sterkeste spillerene fra begynnelsen, og gjorde det også godt på V2 når han var der. Glitrende spiller med god forståelse av spillet.

Hexnuts ville vært en annen spiller som det også passer og intervjue. Flink spiller, god taktisk gjennomført propaganda (og da tenker jeg ikke bare på fancy kart og underholdende, men også velskrevet og godt formulert)

Og du er jo også ett intervjuobjekt i deg selv, med velskrevne godt utfyllende tekster :)
 

DeletedUser

Guest
storkjell

storkjell er et forslag, den største stammeløse spilleren på v3! :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
storkjell er et forslag, den største stammeløse spilleren på v3! :)

Seriøst :s Skal han bli ett intervjuobjekt bare pga. stammen hans failet, og nå ligger han i "ingenmannsland".. Går nok ikke mange dagene får han er i J.F.F eller POP. Kanskje til og med ILR? tar han inn XD
 

DeletedUser

Guest
Seriøst :s Skal han bli ett intervjuobjekt bare pga. stammen hans failet, og nå ligger han i "ingenmannsland".. Går nok ikke mange dagene får han er i J.F.F eller POP. Kanskje til og med ILR? tar han inn XD

Hehe, det var bare en spøk det med intervju av ham. :)
 

DeletedUser

Guest
...

Seriøst :s Skal han bli ett intervjuobjekt bare pga. stammen hans failet, og nå ligger han i "ingenmannsland".. Går nok ikke mange dagene får han er i J.F.F eller POP. Kanskje til og med ILR? tar han inn XD

Eller kanskje AA? ;)
 
Topp