JCs = RNG

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Dro de fram siden at vi ledet en del over de før de ble disbanda. Etter hva jeg husker så ble ikke DRs adlet så mye av fienden at de ville ha gid noe utslag på statsene.
 

DeletedUser

Guest
Hvor er IBB? :)

ja, sant, hvor er IBB og drs? denne statestukken hadde blir vendt på hode om den hadde hatt IBB og DRs med, IBB var reiv eid i nord og fra tatt en del millioner...:confused:

samtidig så er ikke viking med på listen og det hadde forandret en del også! men du MD tar bare opp statistikken, det er ikke det jeg er ute ett er å snakke om men navnet (som er derfor denne tråden er oppe) ;)
 

DeletedUser

Guest
ja, sant, hvor er IBB og drs? denne statestukken hadde blir vendt på hode om den hadde hatt IBB og DRs med, IBB var reiv eid i nord og fra tatt en del millioner...:confused:

samtidig så er ikke viking med på listen og det hadde forandret en del også! men du MD tar bare opp statistikken, det er ikke det jeg er ute ett er å snakke om men navnet (som er derfor denne tråden er oppe) ;)

Var da ikke jeg som startet? Viste bare litt statestikk siden dere kranglet så mye om hvem som tok mest byer.

Uansett.. Ta hvilket navn dere vil. Kan gjerne kalle dere "Norge" for min del :D
 

DeletedUser

Guest
Var da ikke jeg som startet? Viste bare litt statestikk siden dere kranglet så mye om hvem som tok mest byer.

Uansett.. Ta hvilket navn dere vil. Kan gjerne kalle dere "Norge" for min del :D

takk for det! men btw ;D statistikkene viser andre boller nå ;P:D
 

DeletedUser

Guest
Vel, nå synes jeg denne tråden har vært åpen temmelig lenge, mtp. at jeg har vært så snill og faktisk "tillatt" litt spam, slik at forumet skal bli litt livlig.

Ergo, Geschlossen. Så får vi se om dere har fantasi nok til å diskutere noe annet enn hvor dumt det er at The Jeepers Creepers plutselig omgjorde seg selv til de fryktinngytende Renegades.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp