JCs = RNG

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
vel, jeg kan ikke se hva som er så farlig med at vi akkurat kaller oss Renegades. ingen som har hett Renegades før nei, noen har kalt seg TNR, FKR osv. men ingen andre har kalt seg Renegades.det vil jeg si er 2 helt forskjellige ting. vi er Renegades ikke the fluffy renegades. som vil da si at vi ikke har noe med de andre å gjøre. selv ville jeg ha hett TNR, for det var de jeg syntes var store, FKR fryktet jeg ikke, siste stamme husker jeg ikke navnet på :eek:, men slikk jeg ser det så kan jeg ikke skjønne hvorfor noen overhodet reagerer på navnet, hva har et navn å si for krigen? man skal jo bare knuse alle de andre uansett. hvis vi da ikke er verdig akkurat det navnet som ingen har hatt før for det er jo ingen som har hett Renegades før, så betyr jo det at vi kan være amatører og n00ber og what ever you mean men det vil jo da også si at vi til og med kan være bedre enn FKR,TNR osv. fordi ossen kan dere bestemme at vi er bedre eller dårligere enn FKR,TNR osv. vi har jo ikke fått visst oss enda, kanskje vi skal oppføre oss anerledes nå, men hvorfor det? Vi er RNG, ingen har hatt det navnet før og tror ikke noen vil ha det senere heller siden vi kommer til å ha det til en god stund. rart ingen reagerte når FKR kom, som er en ren kopiering av FKR, ja for FKR eksisterer de ja, med 380k p...
rart alle reagerer når en stor stamme skifter navn, men ikke når noen faktisk KOPIERER. Kanskje vi vil bruke Renegades fordi det var mange som fryktet Renegades og vi blir kanskje bare bedre av det. for alle fryktet TNR, FKR osv. defor kan det være en fordel å hete noe i nærheten av det, men samma hva vi heter, poenget er jo bare å knuse alle utenfor din stamme uansett hvem de er og hva stammen heter...
Jeg er kanskje ny her, men jeg dritter F i hva vi heter osv. jeg er bare opptatt av å spille et spill som jeg koser meg med. trodde det var det viktige her jeg ikke hva visse stammer heter.

PS! Hvorfor ljuge IB? dere har spioner og ikke vanskelig å innrøme det. det er ikke Fair play og vi spiller ikke Fair Play vi heller nei, vi får alle være ærlige og vi er i det minste ærlige, men det er et krigspill og poenget er å vinne, samme hvordan man vinner vel. Alle kan gjøre akkurat det samme og det er lov til å ha spioner så hvorfor ikke gjøre det? Vi driter i om dere liker det eller ikke, det er possitivt for oss å ha det så da bruker vi det!

At dere nå har tatt i bruk RNG - Renegades tror jeg heller folk får mer hat for dere. Fluffy Killer Renegades, Renegades er i det navnet! At dere skifter navn til Renegades...en skamm. Mange brenner for å få dere av kartet. Men selvfølgelig vet vell ikke du noe om det siden du er ny..du kjenner ikke historien. Men lykke til.
 

DeletedUser

Guest
At dere nå har tatt i bruk RNG - Renegades tror jeg heller folk får mer hat for dere. Fluffy Killer Renegades, Renegades er i det navnet! At dere skifter navn til Renegades...en skamm. Mange brenner for å få dere av kartet. Men selvfølgelig vet vell ikke du noe om det siden du er ny..du kjenner ikke historien. Men lykke til.

Er vel ingen som har hatt Renegades namnet før på .no serverne??

Hvorfor er det skam? Vi må jo få lov til å bytte namn i ny og ne, mange andre stammer gjør det!

Kanskje mange brenner for å få oss av kartet, men er nok mange som vil ha oss med videre og ta ut andre stammer.

Og til slutt, Zippy er ikke ny :)

-Tk-
 

DeletedUser

Guest
Er vel ingen som har hatt Renegades namnet før på .no serverne??

Hvorfor er det skam? Vi må jo få lov til å bytte namn i ny og ne, mange andre stammer gjør det!

Kanskje mange brenner for å få oss av kartet, men er nok mange som vil ha oss med videre og ta ut andre stammer.

Og til slutt, Zippy er ikke ny :)

-Tk-


ingen som har brukt selve navnet i seg selv men det er noen som har brukt renegades navnet før.
 

DeletedUser

Guest
Hat er greit for min del. Er ikkje negativt å bli hata. I love it :D
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Sånn som jeg har sett det har JCs hele tiden vært Renegades..
Og jeg skjønner virkelig ikke at "IB har flere originale renegadere" er et argument.
IB har flere enn alle av alt, da spessielt innaktive, spioner, folk som vil vekk og "originale renegadere".

Og om disse da "originale renegaderne" har gått til IB, gjør ikke det dem til illojale renegadere?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har egentlig ikke noe imot JCs som stamme, men har ikke spess mye til overs for dem heller. Uansett spiller ikke winterweird på v1, så dere kan ikke ta meg for det xD Men seriøst, det er lov å skifte navn. Skjønt om du skal være helt sikker, lager du en ny stamme og inviterer alle medlemmene over og sletter alle spor etter den gamle. Tror at stammenavnebytte ikke påvirker diplomatiske forhold?
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Vi er gamle RENEGADERE! THE NAMELESS RENEGADES! Og nå er vi RENEGADES.
Hva er galt med d?
 

DeletedUser

Guest
Hva er vitsen med å skifte stammenavn? Nooen som har svart på det i hele tråden?:D
 

DeletedUser

Guest
Ja, er litt tragisk. Jeg er enig :)

Hva er det med at absolutt alt må være tragisk unntatt en selv? Bare å komme seg så høyt opp på rangeringen er jo veldig bra. Tomler opp for alle toppfolka:D
 

DeletedUser

Guest
Ja, litt. Gamle FKR burde føle seg litt beæret. :) At BOL som har vært fienden til FKR så lenge ønsker å bruke navnet. Søtt :)

Denne tråden handler om JCs (eller RNG)! La oss glemme alt om BOL i denne tråden-.-
 

DeletedUser

Guest
Det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke IB bare kaller seg Renegades?
Hvis det er slik at majoriteten der er de "sanne" renegaderne, mener jeg.
 

DeletedUser

Guest
Logisk;) JCs har okkupert det navnet;)

Joda, men det tok laaaang tid før de tok navnet da. De 'sanne' renegades folka hadde god tid på seg til å kapre det stole og ærefulle navnet til stammen de sletta av... kjedsomhet :)
 

DeletedUser

Guest
Joda, men det tok laaaang tid før de tok navnet da. De 'sanne' renegades folka hadde god tid på seg til å kapre det stole og ærefulle navnet til stammen de sletta av... kjedsomhet :)

Forstår dem godt! TW er 10% flaks, 30% skills, 20% timing, 40% hardt arbeid og 100% kjedsomhet...
 

DeletedUser

Guest
Logisk;) JCs har okkupert det navnet;)

Haha.. Det var og nokke å sei. Men eg skjønne ikkje koffor me ikkje kan kalle oss renegades, og så komme ib og andre som ikkje liker det og sei at det e tåpelig osv. Det hadde vert enda meir tåpelig om ib hadde kalla seg for renegades. Men no e det ikkje navn som kriger da, det er da tropper etter alt eg veit :cool:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp