JCs = RNG

Status
Stengt for ytterligere svar.

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Joda, men det tok laaaang tid før de tok navnet da. De 'sanne' renegades folka hadde god tid på seg til å kapre det stole og ærefulle navnet til stammen de sletta av... kjedsomhet :)

Når navn blir lagt død, så er det meningen at det skal forbli... eh.. dødt.
 

DeletedUser

Guest
Tror jeg med trygghet kan påstå at renegades har vært i bruk lenge før TMR/FKR noen gang tok det i bruk. Og jeg tror heller ikke de har tatt patent på det, eller fått noen oppføringer i diverse ordbøker fordi de gjorde navnet så vanvittig betydelig med sin anvendelse av det.

Jeg synes liksom jeg ser det dem skrive seg inn i rekken av betegnelsene nedenfor:

ren⋅e⋅gade  [ren-i-geyd] Show IPA
Use renegade in a Sentence
–noun
1. a person who deserts a party or cause for another.
2. an apostate from a religious faith.
–adjective
3. of or like a renegade; traitorous.
Origin:
1575–85; < Sp renegado < ML renegātus (n. use of ptp. of renegāre to desert, renege ), equiv. to re- re- + neg-, base of negāre to deny + -ātus -ade 1

Synonyms:
1. traitor, deserter, betrayer, dissenter.

Tribalwars.no:
1. A tribe with maleficare, dakapo and various SFF/fenix members
.
 

DeletedUser

Guest
Tror jeg med trygghet kan påstå at renegades har vært i bruk lenge før TMR/FKR noen gang tok det i bruk. Og jeg tror heller ikke de har tatt patent på det, eller fått noen oppføringer i diverse ordbøker fordi de gjorde navnet så vanvittig betydelig med sin anvendelse av det.

Jeg synes liksom jeg ser det dem skrive seg inn i rekken av betegnelsene nedenfor:

ren⋅e⋅gade  [ren-i-geyd] Show IPA
Use renegade in a Sentence
–noun
1. a person who deserts a party or cause for another.
2. an apostate from a religious faith.
–adjective
3. of or like a renegade; traitorous.
Origin:
1575–85; < Sp renegado < ML renegātus (n. use of ptp. of renegāre to desert, renege ), equiv. to re- re- + neg-, base of negāre to deny + -ātus -ade 1

Synonyms:
1. traitor, deserter, betrayer, dissenter.

Tribalwars.no:
1. A tribe with maleficare, dakapo and various SFF/fenix members
.

Jaha, oppklart:D Traitor, deserter, betrayer, dissenter:p Da vet vi det;D
 

DeletedUser

Guest
Det er så tragisk å lese igjennom hel dette forumet!
ser meg enig i forskjellige saker her, men det er så mye spydigheter som blir skrevet her og bare basert på hat mot spillere/stammer!
det er så tåpelig å si at RNG ikke fortjener navnet! det er et helt nytt navn som ingen på v1 .no har brukt.

jeg mener at RNG fortjener mye mere enn alle andre til å ha dette navnet! det er enda en del spillere som er fra gammle TMR stammen osv...
også fortjener RNG det pga hvordan RNG banker IB family og Viking! ser hvoerdan det gjikk med IBB f.eks, de er ruinert!
Alle statestikker viser at RNG banker IB, HVIB og Viking fam og slik har det alltid vært (enda IB adler mye internt og grått!)
spioner har alle disse 3 stammene så det er det ingen som skal si imot og alle er like feige der!
RNG adler mindre grått enn IB gjør viser statestikkene!
og ikke glem at RNG=gammle TNR=ekte Renegades stamme! taste that!;)

samtidig har IB mye mere av innaktive spillere som er vist på andre steder på froumet til v1 .no under "sliter IB " elns?

- Bunny
 

DeletedUser

Guest
Når dere gikk ut av Renegades og FKR bli oppløst var Renegades-epoken over. Alle stammer etter dette er bare fake.

Du sier igjen har tatt Renegades navnet før (uten mellomnavn), men se på min stamme: Helt likt bar ejeg har "the" foran, dere er noen skikkelige copycats :D (min stamme er forøvrig også en kopi:p)
 

DeletedUser

Guest
Når dere gikk ut av Renegades og FKR bli oppløst var Renegades-epoken over. Alle stammer etter dette er bare fake.

Du sier igjen har tatt Renegades navnet før (uten mellomnavn), men se på min stamme: Helt likt bar ejeg har "the" foran, dere er noen skikkelige copycats :D (min stamme er forøvrig også en kopi:p)

javel, om dere mener at RNG er fake så er det opp til dere! synd...
vi skifter ikke selv om dere mener det!
men vi har renegades i stammens historie fra når den en gang var med i familien, men nå står vi her mot v1 .no sin største stamme og vi banker dem! vi har snart laget oss respekt og frykt fra andre stammer og spillere så hvem trenger vel et gamle navne og rykte når vi er nå snart i gang med å få en slik ære over oss med å krige og vinne over ib.....

allt dette pisse dere sier om RNG kommer mest fra gamle FKR og IB spillere bare fordi FKR har bitre tanker og meninger (som jeg forstår DYPT siden jeg fikk det samme tapet av LF-D familien) men det fra IB skjønner jeg ikke helt når de får vist samme dårlige statestikken hver uke på krigen mellom Ib og RNG?
 

DeletedUser

Guest
Det er så tragisk å lese igjennom hel dette forumet!
ser meg enig i forskjellige saker her, men det er så mye spydigheter som blir skrevet her og bare basert på hat mot spillere/stammer!
det er så tåpelig å si at RNG ikke fortjener navnet! det er et helt nytt navn som ingen på v1 .no har brukt.

jeg mener at RNG fortjener mye mere enn alle andre til å ha dette navnet! det er enda en del spillere som er fra gammle TMR stammen osv...
også fortjener RNG det pga hvordan RNG banker IB family og Viking! ser hvoerdan det gjikk med IBB f.eks, de er ruinert!
Alle statestikker viser at RNG banker IB, HVIB og Viking fam og slik har det alltid vært (enda IB adler mye internt og grått!)
spioner har alle disse 3 stammene så det er det ingen som skal si imot og alle er like feige der!
RNG adler mindre grått enn IB gjør viser statestikkene!
og ikke glem at RNG=gammle TNR=ekte Renegades stamme! taste that!;)

samtidig har IB mye mere av innaktive spillere som er vist på andre steder på froumet til v1 .no under "sliter IB " elns?

- Bunny

RNG er heldige av at de har noen få aktive spiller ved fronten som faktisk gjør en god jobb. Selv om noen er tatt for noe juks (eller mistenkt), så hindrer det dem ikke i å gå videre.

Men de har også en del innaktive spillere... Og innadling er de ekstremt flinke til! Det er deres spesialitet! ;)
Noen av de som ikke har gjort noe spesielt på 7 dager er da:
Marena, Hamsterfaen (innadling), prowler (innadling), Jensegubben (innadling),Shakira, Jussy, veteranofwar (innadling), The Volunteer, Locutus (innadling), kinekt (innadling), jabelsen, mordiehot, Gedome, Helliakon, hovi93, PerfChaos, Rusty, miriamglad, cjaj, ricky, van pc, The Saint.

Det er nok også en del gråbyadling ute og går..

Teller 6 spillere til innadling, kjellan er på vei ned, The Saint ser ikke ut til å forbedre seg noe heller.
Så hvis du påstår at de banker IB familiy, er vel å gå litt langt? :eek:

Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: RNG
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 31
Side 2: 13
Forskjell: 18

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 284,173
Side 2: 115,499
Forskjell: 168,674

image.php
 

DeletedUser

Guest
jo RNG har antagelig inaktive spillere også, men tør nesten å påstå at det er flere i IB etter som jeg har hørt....
innadling er ikke en vanskelig bit men det er en stor fordel til å dele ut byen til de spillerne i stammen som er motiverte til å bruke dem mot IB og det blir dem! så det vinner vi bare på når vi fjerner umotiverte spillere og gir til motiverte:eek:

den statistikken får jeg bare bøye meg i støve for! er den andre jeg har sett som viser at dere leder! men stort sett er det vi som leder løpet når det gjelder noobling av motsatt side! kanskje det ikke varer hele krigen å at RNG plutselig møter en smell snart? hvem vet! kanskje det blir at vi taper når vi kommer ned til MD ;D

angående grå by adling så er det ikke så mye vi burde si noe på noen av stammene, noen gjør det til å flytte på seg for å komme til front noen bare lager byer for å nuke med å det går alltid til noe positivt når alt kommer til alt så har aldri skjønt den store saken med at det er så gale å nooble BB byer i fronter! men skjønner og har respekt til mitt og andres områder som du ikke skal adle deg inn i!:rolleyes:

- Bunny:)
 

DeletedUser

Guest
Så.. det du sier er at dere ikke klarer å motivere spillere?

Dere leder? -_-
Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: RNG
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2,935
Side 2: 1,711
Forskjell: 1,224

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 27,688,369
Side 2: 15,813,743
Forskjell: 11,874,626

image.php


Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: RNG
Players:

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,115
Side 2: 707
Forskjell: 408

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 10,490,996
Side 2: 6,483,711
Forskjell: 4,007,285

image.php


Riiiiight :D
 

DeletedUser

Guest
Koffor blir aldri denne diskusjonen ferdig. Sjå ka me diskutere, et navn som nokken meine me ikkje fortjene, eg fortjene det kanskje ikkje, men still, det e mange renegadere igjen i stammen. men men, diskuter i vei. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Koffor blir aldri denne diskusjonen ferdig. Sjå ka me diskutere, et navn som nokken meine me ikkje fortjene, eg fortjene det kanskje ikkje, men still, det e mange renegadere igjen i stammen. men men, diskuter i vei. :cool:

Jeg henger meg selv ikke opp i det. (Ikke nå lenger i hvert fall) ;)
Kanskje det bidrar til å gjøre Renegades til Renagades igjen ;)

IB er IB. RNG er RNG. BOL er... em.. eh.. BOL. :)
 

DeletedUser

Guest
Så.. det du sier er at dere ikke klarer å motivere spillere?

Dere leder? -_-
Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: RNG
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2,935
Side 2: 1,711
Forskjell: 1,224

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 27,688,369
Side 2: 15,813,743
Forskjell: 11,874,626

image.php


Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: RNG
Players:

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,115
Side 2: 707
Forskjell: 408

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 10,490,996
Side 2: 6,483,711
Forskjell: 4,007,285

image.php


Riiiiight :D

Hvor er IBB? :)
 

Acar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Den stammen finnes da vitterlig ikke lenger. Du savner kanskje DRs på listen også?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp