JCs

Er JCs en god stamme?


  • Totalt antall stemmer
    126

DeletedUser

Guest
Hvem er med på å starte en ny stamme på rimmen, for å ta over V1? Jeg tenkte å kalle den "The Rim"! :D

...men, dessverre ville nok det føre til at samtlige stammer i topp 10 slo seg sammen for å gå på oss, siden vi åpenbart ville være en stor trussel :)


Jeg er med Grim! :D
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvem er med på å starte en ny stamme på rimmen, for å ta over V1? Jeg tenkte å kalle den "The Rim"! :D

...men, dessverre ville nok det føre til at samtlige stammer i topp 10 slo seg sammen for å gå på oss, siden vi åpenbart ville være en stor trussel :)

Da ville nok hylekoret i IB lede ann isåfall.

Vi i JCs vil bare ønske dere velkommen:D
 

DeletedUser

Guest
Hahaha! IB hatere altså :p

Bruke litt adminpowah så hadde dere klart det helt fint :)

Men terhals er en safer :)
Han er ikke så aggressiv som han kunne ha vært. Ja, han er stor og er VELDIG stor på .net, men han angriper superduper farlige barbs veldig ofte :D
Skjønner det litt da, i og med at han har mye å holde styr på.

Men hvis han er en sååå god spiller brann, hvorfor valgte han IB ovenfor JCs som tydelig er den beste stammen i verden??:rolleyes:

terhals er en veldig hyggelig person og en irriterende kar å angripe.. Du må bare regne med at ingen tropper returnerer... Har erfart det selv...^_^
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hahaha! IB hatere altså :p

Bruke litt adminpowah så hadde dere klart det helt fint :)

Men terhals er en safer :)
Han er ikke så aggressiv som han kunne ha vært. Ja, han er stor og er VELDIG stor på .net, men han angriper superduper farlige barbs veldig ofte :D
Skjønner det litt da, i og med at han har mye å holde styr på.

Men hvis han er en sååå god spiller brann, hvorfor valgte han IB ovenfor JCs som tydelig er den beste stammen i verden??:rolleyes:

terhals er en veldig hyggelig person og en irriterende kar å angripe.. Du må bare regne med at ingen tropper returnerer... Har erfart det selv...^_^

Jeg har verken sagt at JCs, IB eller BOL er den beste stammen i v1 ditt naut. ;)
 

DeletedUser

Guest
Magic, eg trur du veit lite om terhals xD

Grim, eg skulle gjerna ha joine, men trur eg holder meg i JCs ja :p Men eg heie på dokke (Y) :cool:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hvem er med på å starte en ny stamme på rimmen, for å ta over V1? Jeg tenkte å kalle den "The Rim"! :D

...men, dessverre ville nok det føre til at samtlige stammer i topp 10 slo seg sammen for å gå på oss, siden vi åpenbart ville være en stor trussel :)

Blir gjerne med jeg ;) Men har en millionkonto i IB da... Går det greit for dere å ta inn den?
 

DeletedUser

Guest
Hvem er med på å starte en ny stamme på rimmen, for å ta over V1? Jeg tenkte å kalle den "The Rim"! :D

Haahhaaa :) Blir med på den :D

...men, dessverre ville nok det føre til at samtlige stammer i topp 10 slo seg sammen for å gå på oss, siden vi åpenbart ville være en stor trussel :)

Jeg tror nok det kommer til å bli tilfellet jeg også :rolleyes:

- Duck
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Meh, liker ikke JCs pga tidligere holdninger :). Mange gode og greie folk der, absolutt.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Rim
Players:

Side 2:
Tribes: JCs
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php

burn lzm
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: JCs
Players:

Side 2:
Tribes: IB HVIB IBB
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 90
Side 2: 258
Forskjell: 168

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 12
Side 2: 29
Forskjell: 17

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 769,717
Side 2: 2,274,197
Forskjell: 1,504,480

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 110,117
Side 2: 269,330
Forskjell: 159,213

image.php


er krigen slutt eller?:D Olymp tar mere byer av S-E enn hva dere tar av hverandre:p eller for å si det på en annen måte.. IB fam tar mindre av JCs enn hva Olymp tar av S-E:D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
er krigen slutt eller?:D Olymp tar mere byer av S-E enn hva dere tar av hverandre:p eller for å si det på en annen måte.. IB fam tar mindre av JCs enn hva Olymp tar av S-E:D

Husk at IB fam og JCs er litt større enn Olymp og S-E og tror nok at de har mer forsvarstropper enn Olymp og S-E. I tillegg er de en gjeng med erfarene spillere som kan snipe ;)
 
Topp