Julefreden

DeletedUser

Guest
Det er ikke bare jeg som reagerer på at det er jule fred på v7 også? I start fasen når det er de som har valgt å lage tropper i steden for ress som liksom skal få lov å ta over litt?

Synes dette er helt på trynet beklager, men altså.. Dette burde mann da skjønne at er helt feil?
 

DeletedUser

Guest
Derfor de som er litt smarte og tenker lengre fram, så har de alt bygget opp ressfeltet ihvertfall i en grei nok tilstand, sånn at de får ress :)

Skal konse litt på ressfelt 23.des maybe :)
 

DeletedUser

Guest
ingen kriger er like...det kalles å tilpasse seg :) alternativ tw :p
 

DeletedUser

Guest
Der sa du noe ja, hadde ikke tenkt på at gråbyer var fredet og -.- Hadde det ikke vært mulig å bare frede spillere da? På v7. Er jo ingen som adler gråbyer i fiendeclustere enda uansett!
 

DeletedUser

Guest
Der sa du noe ja, hadde ikke tenkt på at gråbyer var fredet og -.- Hadde det ikke vært mulig å bare frede spillere da? På v7. Er jo ingen som adler gråbyer i fiendeclustere enda uansett!

YES! Endelig en som har åpnet øynene sine!
 

DeletedUser

Guest
Der sa du noe ja, hadde ikke tenkt på at gråbyer var fredet og -.- Hadde det ikke vært mulig å bare frede spillere da? På v7. Er jo ingen som adler gråbyer i fiendeclustere enda uansett!

Kan bare sitere dette, for jeg er helt enig med Nolaw om å bare frede spillerne.
Poenget med julefreden er jo å forsvare de som ikke har tid til TW midt i jula og også for å la folk slippe å ha spillet i bakhodet.
De som faktisk vil være aktive i denne tidsperioden burde da få lov til å kunne få utbytte av å være aktive?
 

DeletedUser

Guest
e ikkje farming en stor del av spillet såpass tidlig og då? det vil jo si at alle med et normalt familieliv vil sakte enormt akterut no i julen mens alle små nerder får rase på som de vil og lite kamp om barbar byttene... like greit som det.... gjør heller noe annet disse dagene..... nyt julen!! :p
 

i-will-snipe-you

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
e ikkje farming en stor del av spillet såpass tidlig og då? det vil jo si at alle med et normalt familieliv vil sakte enormt akterut no i julen mens alle små nerder får rase på som de vil og lite kamp om barbar byttene... like greit som det.... gjør heller noe annet disse dagene..... nyt julen!! :p

Enig :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det er vel nettopp derfor ein burde pause heile spelet når det først skal vere julefri. Enten ingen julefred eller serverpause. Kunne sagt det samme om nattbonus... Julefred og nattbonus vil alltid vere ein fordel for ei gruppe spelarar og ei ulempe for andre.
 

DeletedUser

Guest
CARPE RECTUM er helt enig med dommola. CARPE RECTUM har heldigvis fått en jøde til å sitta kontovakt siden de ikke feirer Jul.
 

DeletedUser

Guest
Julefreden er vel egentlig lagd for at folk skal kunne kose seg og feire jula med familien sin, uten å være i frykt for at kontoen dems blir rassert av fienden. Farmeaspektet av spillet er noe helt annet, det er helt frivillig om man gidder å farme i jula eller ikke, selv om det er mulig. Den eneste som taper på at man ikke farmer er deg selv. Jeg hadde ikke droppet juleaften kun for å farme om det hadde vært mulig, men AV OG TIL har man jo faktisk litt fritid, selv i jula. Hvorfor skal vi ikke kunne få lov til å bruke den på å farme?

Så OM det er teknisk mulig å kun frede spillere på v7, så ser jeg ikke noen grunn til hvorfor det ikke kan gjøres. Om det er mulig eller ikke har jeg null peliling på, kanskje noen andre vet?
 

DeletedUser

Guest
Julefreden er vel egentlig lagd for at folk skal kunne kose seg og feire jula med familien sin, uten å være i frykt for at kontoen dems blir rassert av fienden. Farmeaspektet av spillet er noe helt annet, det er helt frivillig om man gidder å farme i jula eller ikke, selv om det er mulig. Den eneste som taper på at man ikke farmer er deg selv. Jeg hadde ikke droppet juleaften kun for å farme om det hadde vært mulig, men AV OG TIL har man jo faktisk litt fritid, selv i jula. Hvorfor skal vi ikke kunne få lov til å bruke den på å farme?

Så OM det er teknisk mulig å kun frede spillere på v7, så ser jeg ikke noen grunn til hvorfor det ikke kan gjøres. Om det er mulig eller ikke har jeg null peliling på, kanskje noen andre vet?


Viss det hypotetisk skulle gå å farme grått. Da spelar det jo fint lite rolle om du ikkje trenger å vere redd for å bli angripe. Viss eg farmar heile jula og du ikkje farmar, så vil eg ha langt meir troppar enn deg. Så tidlig i spelet kan du sikkert berre restarte med ein gang viss naboen din er ein god spelar og aktiv farmar og du held deg vekke frå tw. Eg er, og har alltid vore, mot slik fred, men når det først skal vere fred så burde det ikkje favorisere nokon, og det gjer det så lenge serverane er oppe og resursane tikkar inn.
 

DeletedUser

Guest
Ser poenget ditt. Da er jeg enig med deg i at de heller bare burde pause hele TW i julefreden ja. For slik det er nå så favoriseres de som satser på ressgruver fremfor de som satser på farming som "inntektskilde".
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ser poenget ditt. Da er jeg enig med deg i at de heller bare burde pause hele TW i julefreden ja. For slik det er nå så favoriseres de som satser på ressgruver fremfor de som satser på farming som "inntektskilde".

motsatt for de som satser ress. felt ellers i året så det er på tide at dere farmere for noen ulemper og ifølge meg :jblunk:
 
Topp