Julefreden

DeletedUser

Guest
alle har vært klar over dette nesten fra server start... julefreden har vært på tidligere verdener så dette vet alle rutinerte spillere... dokkar klager på at det favoriserer spillere som satser ress? latterlig utsagn.... tilpass dere og bygg ress felt sjøl då... e jo pokker ikkje verre enn det...
 

DeletedUser

Guest
alle har vært klar over dette nesten fra server start... julefreden har vært på tidligere verdener så dette vet alle rutinerte spillere... dokkar klager på at det favoriserer spillere som satser ress? latterlig utsagn.... tilpass dere og bygg ress felt sjøl då... e jo pokker ikkje verre enn det...

Kunne ikke sagt det bedre selv

Bruker selv å farme godt(synes jeg selv da) men har faktisk prioritert ress en del nå frem til jul. Handler jo bare om å planlegge litt
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Heh, det tar da ikke så lang tid å få ressminene up and running. Se på profilen min, lizzom. Jeg begynte å bygge opp ressminene mine i går kveld klokka 00:00. Men leiregropa mi er fortsatt nivå 1...
 

DeletedUser

Guest
Heh, det tar da ikke så lang tid å få ressminene up and running. Se på profilen min, lizzom. Jeg begynte å bygge opp ressminene mine i går kveld klokka 00:00. Men leiregropa mi er fortsatt nivå 1...

~Christmas break minewhoring 2010~
Iron mine - 8
Iron mine - 9
Iron mine - 10
Iron mine - 11
Iron mine - 12
Iron mine - 13
Iron mine - 14
Iron mine - 15
Iron mine - 16
Iron mine - 17
Timber camp - 8
Timber camp - 9
Timber camp - 9
Timber camp - 10
Timber camp - 11
Timber camp - 12
Timber camp - 13
Timber camp - 14
Timber camp - 15
Timber camp - 16
Timber camp - 17


OMG..Sick xD
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Måtte ta en 4-timers pause fra minewhoringen nå :( Farmen må oppgraderes. Men poenget er at GetTheDuck har rett. Det handler om tilpassning.
 

DeletedUser

Guest
alle har vært klar over dette nesten fra server start... julefreden har vært på tidligere verdener så dette vet alle rutinerte spillere... dokkar klager på at det favoriserer spillere som satser ress? latterlig utsagn.... tilpass dere og bygg ress felt sjøl då... e jo pokker ikkje verre enn det...

Enig i dette.

Synes i grunn dette bare er artig. Blir en litt annerledes oppstart på verdenen. :)
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Til og med folk som meg, som ikke har spilt TW på ett år ( var ikke så veldig erfaren når jeg spilte sist heller ) har mulighet til å gjøre det bra :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
motsatt for de som satser ress. felt ellers i året så det er på tide at dere farmere for noen ulemper og ifølge meg :jblunk:

Det der er tull.
Her blir vi som farmer "straffet" for å farme, og blir tvunget en farmepause . Mens de som bygger ressfelt, og ikke farmer tar selv har tatt et valg.
Men de fleste har vell horet litt ress felt så burde ikke tape så veldig mye.

Ikke at det er noe galt med fred, syns det er litt deilig da :p
 

DeletedUser

Guest
synes det er greit med julefred eg. har satset 50/50 på ressurse og tropper :D så er fornøyd
 

DeletedUser

Guest
Nå skal det jules på fulltid, før farmingen begynner hos fullebarbarbyer...

God Jul
 
Topp