julepause diskuter

Bør det være julepause?

  • ja det bør være julepause fra 20.12- 25.12

    Stemmer: 50 34,5%
  • ja, men pausen bør bare være på julaften

    Stemmer: 29 20,0%
  • julepause,men ikke den tidsperioden oppforbi

    Stemmer: 28 19,3%
  • Nei, ikke julepause

    Stemmer: 38 26,2%

  • Totalt antall stemmer
    145
Reaksjonspoeng
1
Vet dere hva som er sykt?
Jeg har et tog som treffer timer etter at julefreden starter. Og det sendte jeg før jeg fikk vite dette! Ingen offentlig uttalelse har kommet for dem som ikke henger på forumet, så jeg synes angrep som er sendt før offentlig uttalelse er kommet ikke bør telles under julefreden.
 

DeletedUser

Guest
Eller det bare stopper opp og legger seg til å "sove"
Når pausen er over våkner det og fortsetter?
 

DeletedUser

Guest
tror også folk må tenke på at det ikke er akkurat julepausen mesteparten av motstanderne er imot.. selv om det suger er det levelig...
Det er forrutsetningene, måten det gjøres på og at bare noe og ikke alt låser seg som er hovedproblemet....

Hadde det vært en ordentlig plan, god info og en generell grei gjennomføring hadde jeg ikke reagert i det hele tatt!
 
Reaksjonspoeng
1
Jepp, men vi har ikke fått noen offentlig bekreftelse i det hele tatt. Vi burde ha fått den før 10. desember, minst! Nå kan det hende stammer må avbryte nøye planlagte angrep. Kanskje mange allerede har sendt og nå viser fram fatal informasjon om troppene sine til fienden.
 

DeletedUser

Guest
Jepp, men vi har ikke fått noen offentlig bekreftelse i det hele tatt. Vi burde ha fått den før 10. desember, minst! Nå kan det hende stammer må avbryte nøye planlagte angrep. Kanskje mange allerede har sendt og nå viser fram fatal informasjon om troppene sine til fienden.

støttes. at det ikke har kommet noen offentlig uttalelse er dårlig.
Jeg fortsetter å angripe som normalt. kommer den beskjeden om juleferie så sent som nå blir jeg utrolig skuffet.
Pga dårlig informasjon...
 

DeletedUser

Guest
og da stenger alt sant??
Ikke angrep, ikke støtte, ikke bygging og ikke noe?
 

DeletedUser

Guest
og da stenger alt sant??
Ikke angrep, ikke støtte, ikke bygging og ikke noe?

Tidligere (på .net) har det kun vært julepause på angrep. Det inkluderer forresten barbarbyer.:mad:

Det går forresten å sende angrep så lenge de ikke kommer frem mens pausen er der enda. Tror jeg.
 

teacher

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
21 12 08 20:13

Det vil bli en julepause! :) den vil være fra 23. desember klokken 12 til 26. desember klokken 12. Det er også en liten nyttårspause fra 31.desember klokken 12 til 1 januar klokken 12. Denne pausen vil innebære at du kan logge deg inn på kontoen din. Du vil kunne angripe forlatte eller barbarlandsbyer, men ikke andre spillere. Ønsker dere alle sammen en god jul og et godt nyttår! :)


Jøss, betyr dette at man kan noble gråbyene i pausen, eller gjelder det kun farming????!!!:mad:
 

DeletedUser

Guest
21 12 08 20:13

Det vil bli en julepause! :) den vil være fra 23. desember klokken 12 til 26. desember klokken 12. Det er også en liten nyttårspause fra 31.desember klokken 12 til 1 januar klokken 12. Denne pausen vil innebære at du kan logge deg inn på kontoen din. Du vil kunne angripe forlatte eller barbarlandsbyer, men ikke andre spillere. Ønsker dere alle sammen en god jul og et godt nyttår! :)


Jøss, betyr dette at man kan noble gråbyene i pausen, eller gjelder det kun farming????!!!:mad:

HAr jeg forstått dette rett kan du ikke adle/angripe noe.
MEn nå ser jeg du kan far me :)
Tror ikke du kan Adle uansett...
 
Topp