julepause diskuter

Bør det være julepause?

  • ja det bør være julepause fra 20.12- 25.12

    Stemmer: 50 34,5%
  • ja, men pausen bør bare være på julaften

    Stemmer: 29 20,0%
  • julepause,men ikke den tidsperioden oppforbi

    Stemmer: 28 19,3%
  • Nei, ikke julepause

    Stemmer: 38 26,2%

  • Totalt antall stemmer
    145

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
I second that statement! ;) Allerede fått tilbake 2 julenisseturer lol

Men en annen ting, jeg har da gått og gledet meg til at enkelte "inaktive" skulle bli grå (ligger i utkant, og har evigheter av reise for farming....). Blir disse da "frelst" i høytiden? Eller vil de bli grå som vanlig?????

Til Glitter: Klart man har forståelse, men dette har jo vært gjort før, og blir gjort på andre servere.....
Vi satser på at dere får det til neste år, hvis ikke skal jeg dra frem tråden igjen lol

jeg har 50 nukes i bevegelse mot mål -_-


@@@@, kunne dere ikke postet dette på den informasjons driten på forsida!?

Så kunne jeg muligens sendt dem tidligere! :mad:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg har 50 nukes i bevegelse mot mål -_-


Faen, kunne dere ikke postet dette på den informasjons driten på forsida!?

Så kunne jeg muligens sendt dem tidligere! :mad:

ligger da på tw's forside?



21 12 08 20:13
Det vil bli en julepause! :) den vil være fra 23. desember klokken 12 til 26. desember klokken 12. Det er også en liten nyttårspause fra 31.desember klokken 12 til 1 januar klokken 12. Denne pausen vil innebære at du kan logge deg inn på kontoen din. Du vil kunne angripe forlatte eller barbarlandsbyer, men ikke andre spillere. Ønsker dere alle sammen en god jul og et godt nyttår! :)
 

DeletedUser

Guest
hehe, jeg har ikke noe med dette å gjøre, jeg måtte bare inn å mase når det ikke ble gjort. Så ikke skyld på meg i såfall :p

Du er unnskyldt, du og Brann har jo faktisk prøvd å gi litt info :) Når jeg skriver krasst er det mot TW, ikke spesifikke modder. Selv om jeg ga uttrykk for at dere forvirret mer enn dere gjorde godt lol

Men bra er det ikke....;)

PS!
Neste år, steng ned serveren i en status quo, bedre og mer rettferdig for alle om det absolutt må være en pause!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
PS!
Neste år, steng ned serveren i en status quo, bedre og mer rettferdig for alle om det absolutt må være en pause!
Enig!
icon14.gif
 

Black Andi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ser ut som det er for mye å sender en ingame mail til alle med nøye tidspunkt av pause....

maken av organisation :mad:
 

DeletedUser

Guest
Bare ett siste apropos, pausen er iverksatt, ting gikk ikke flytende, men det hjelper lite å klage nå :)

Mitt apropos er som følger, pausen synes å straffe dedikerte, og belønne de litt mer laid back..... Sånn sett utenfra.....:rolleyes:

ps! (liker dem)
Som ved de fleste lands lover så har man vel egentlig ansvar selv for å opplyse seg selv, loven tillater ikke ignoranse ;) At info kom sent kan heller diskuteres......
 
Sist redigert av en moderator:

sennecarenno

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Neeeeeiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:mad:JUlepause, @@@@ asså.. dustete ide...:eek: no hadde e endeli litt mer tid her...
kem så har bestemt det da ??? :confused: må e virkeli finnne me en anna plass å spille, sn som ikke stenge for folk skal drikke å spise !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad::mad:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Julepause hvor????

Landsby Poeng Gammel eier Ny eier Dato/Tid
Gjøvik (787|496) K47 3,160 Grim Reaper [VoN!nø] kellys helter [CoN] 23rd December 2008 - 20:15:19
S.W.A.T skytebane (502|280) K25 9,356 minihunter [ARE] Sir Breivik [TNR] 23rd December 2008 - 20:11:10
øretten (754|510) K57 9,628 harald2 [L.I.T] trym123 [CoN] 23rd December 2008 - 20:04:37
Barbar landsby (384|689) K63 7,124 Forlatt Paddehatt [BOL-D] 23rd December 2008 - 20:03:35
Barbar landsby (601|345) K36 10,378 Forlatt Legolarsan [TNR] 23rd December 2008 - 20:02:24
Tripex 12 (506|267) K25 10,225 minihunter [ARE] Nikola [TNR] 23rd December 2008 - 20:01:58

Jaha?
 

DeletedUser

Guest
WTF!?!?!:mad:

Jeg fikke netopp inn angrep som gikk rett i mellom!

Var bare fakes, men jeg har andre inkommende som jeg ikke hadde beregnet å forsvare mot!
 

DeletedUser

Guest
Må si dette er veldig latterlig..

Jeg fikk inn et angrep på over 40 timer... Så at det kom til å treffe under julepasuen.. Så jeg brydde meg ikke noe om det..

Men når angrepet treffer så forsvinner hele angrepsbyen min:mad:

Hva er det som skjer?:confused:

Jeg vil har troppene og ressursene tilbake:mad:
 
Topp