Julepause som ikke fungerer....

DeletedUser

Guest
Julepausa fungerer ikke..

Sendte et angrep for å sjekke det, og det gikk igjenom....

Er det dette man kaller "falsk trygghet"?
 

DeletedUser

Guest
Gjort....

Jeg vil først beklage alt bryderiet med julepause og generelt sett. Jeg skal ta på meg støyten, og jeg satser på at fremover vil alt gå glattere og raskere. Julepause vil begynne den 24 desember. Vi er ikke sikre på hva som har skjedd, men det skal være fikset.

Ja, det er den 24. idag, og det fungerer forsatt ikke. Selv om det skulle ha fungert...

Noe mer Davidkule?
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet om flere i min stamme som ikke har vært logget på på over 12 timer, grunnet at de tror de er beskyttet av julepausen..

Selv har jeg fiender som velger å utnytte denne feilen og sender angrep på meg.jeg har rapportert disse spillerne..(kun de som sender ordentlige angrep etter at de fikk vite at julepausen ikke fungerte)

Jeg har ikke forsvart meg like godt som jeg kunne gjort dersom julepausen hadde fungert, derfor mener jeg at jeg skal få troppene mine tilbake!
 

DeletedUser

Guest
Jeg blir både sur, grinete og grå i håret. Nå skulle det være mulig å angripe barbarbyer, det var det inntil kl 12, så er det slutt.

Hva er dette slags lekespill? En jule og nyttårspause er bortimot det latterligste jeg har vært med på i spillverden. Det er virkelig nå jeg har mulighet til å spille.

Hva blir det neste? At spillet skal ha pause hver dag fra 8-16 fordi jeg jobber? :confused:

EDIT: Flisespikk, men vil jeg få lagt til antall dager denne pausen er i mitt abonnement???
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg blir både sur, grinete og grå i håret. Nå skulle det være mulig å angripe barbarbyer, det var det inntil kl 12, så er det slutt.

Hva er dette slags lekespill? En jule og nyttårspause er bortimot det latterligste jeg har vært med på i spillverden. Det er virkelig nå jeg har mulighet til å spille.

Hva blir det neste? At spillet skal ha pause hver dag fra 8-16 fordi jeg jobber? :confused:

EDIT: Flisespikk, men vil jeg få lagt til antall dager denne pausen er i mitt abonnement???

Så noe om at innogames hadde spandert premium på alle i forbindelse med jule-feiringen. Så dette gjør forsåvidt opp for pausen sånn sett :)

Når det gjelder alle problemene vet jeg ikke hva som skjer, får heller ikke tak i admin... Så er litt låst nå.

edit: fått tak i admin på .se og .dk, de prøver å fikse nå.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nino kom inn å reddet dagen. Det skal fungere fint igjen nå.


Besøk

Dine tropper besøkte el1ne97s landsby (354|509) K53

Etter en komfortabel jul med utmerket mat begav de seg tilbake hjem igjenn.
God Jul til alle spillere!
 

DeletedUser

Guest
Sendte mange angrep jeg som tok lang tid, og halvparten også nå fikk jeg en sånn rapport.
 
Reaksjonspoeng
3
Et helt konkret nesten retoisk spørsmål:

Dere erstatter alle tap av soldater og byer som har skjedd innenfor den egentlige julepausen regner jeg med?

Har sendt inn support ticket, men jeg regner med at det kommer til å ta litt tid før jeg får svar:)
 

DeletedUser

Guest
Et helt konkret nesten retoisk spørsmål:

Dere erstatter alle tap av soldater og byer som har skjedd innenfor den egentlige julepausen regner jeg med?

Har sendt inn support ticket, men jeg regner med at det kommer til å ta litt tid før jeg får svar:)

Jeg har ikke noe med dette å gjøre, så jeg kan ikke si sikkert at det erstattes. Håper for all del det gjør det. har iallefall nevnt for dem at de bør ta seg tid til å erstatte det :)
 

DeletedUser

Guest
Det går an å angripe andre spillere, men man får bare disse rapportene:

Besøk
Dine tropper besøkte XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Etter en komfortabel jul med utmerket mat begav de seg tilbake hjem igjenn.
God Jul til alle spillere!


Så alle som føler seg utrygge, kan nå føle seg trygge :)

Ha en god jul alle sammen!
 

DeletedUser

Guest
Så noe om at innogames hadde spandert premium på alle i forbindelse med jule-feiringen. Så dette gjør forsåvidt opp for pausen sånn sett :)

For noe tull. Jeg har betalt for 1 mnd fra 14 desember til 14 januar og perioden er ikke forlenget. Hvordan kan da det veies opp av at de gir alle gratis? Jeg har betalt for en periode som er gratis og i tillegg har den ferie.

Jeg blir ikke mindre sjokkert.
 

DeletedUser

Guest
For noe tull. Jeg har betalt for 1 mnd fra 14 desember til 14 januar og perioden er ikke forlenget. Hvordan kan da det veies opp av at de gir alle gratis? Jeg har betalt for en periode som er gratis og i tillegg har den ferie.

Jeg blir ikke mindre sjokkert.

igjen, les forsiden... Dette står der:

23 12 08 19:16
Dearest players, InnoGames would like to thank every single player, so please enjoy the free premium accounts in this happy season.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
igjen, les forsiden... Dette står der:
Dearest players, InnoGames would like to thank every single player, so please enjoy the free premium accounts in this happy season.
Så noe om at innogames hadde spandert premium på alle i forbindelse med jule-feiringen. Så dette gjør forsåvidt opp for pausen sånn sett :)

Når det gjelder alle problemene vet jeg ikke hva som skjer, får heller ikke tak i admin... Så er litt låst nå.

edit: fått tak i admin på .se og .dk, de prøver å fikse nå.

----

De som har betalt for premium vil derfor ikke få igjen dette? ...

Motsier deg selv litt der.
 

DeletedUser

Guest
----

De som har betalt for premium vil derfor ikke få igjen dette? ...

Motsier deg selv litt der.

Motsier? Jeg sier da bare det at innogames har gitt alle premium, på .dk er det snakk om tre dager. Dvs, at det blir gitt tre ekstra dager med gratis preium, og da vil jo perioden med ferie bli betalt/dekket...
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Motsier? Jeg sier da bare det at innogames har gitt alle premium, på .dk er det snakk om tre dager. Dvs, at det blir gitt tre ekstra dager med gratis preium, og da vil jo perioden med ferie bli betalt/dekket...

Premium kontoene blir jo ikke utvidet!
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk utvidet min PK-tid med 3 dager:)

Den datoen PK'en egentlig skulle gå ut, ble forskjøvet med 3 dager:)
 
Topp