Julepause som ikke fungerer....

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
For noe tull. Jeg har betalt for 1 mnd fra 14 desember til 14 januar og perioden er ikke forlenget. Hvordan kan da det veies opp av at de gir alle gratis? Jeg har betalt for en periode som er gratis og i tillegg har den ferie.

Jeg blir ikke mindre sjokkert.

Mulig dere ikke har gjennomført det skikkelig?
 

DeletedUser

Guest
Mulig dere ikke har gjennomført det skikkelig?

Dere? Forum-mod's har ikke noe med forleninging av premium å gjøre. Det er bunnymon sin jobb. uansett, min premium er også blitt forlenget, så antar det er skjedd hos alle. Mulig kaospilot ikke har fått det med seg. Hvis ikke er det bare å sende inn en ticket, så kan det jo sjekkes opp i.
 

DeletedUser

Guest
Dere? Forum-mod's har ikke noe med forleninging av premium å gjøre. Det er bunnymon sin jobb. uansett, min premium er også blitt forlenget, så antar det er skjedd hos alle. Mulig kaospilot ikke har fått det med seg. Hvis ikke er det bare å sende inn en ticket, så kan det jo sjekkes opp i.

Innimellom synes jeg oppriktig synd på moddene......:eek:
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Dere? Forum-mod's har ikke noe med forleninging av premium å gjøre. Det er bunnymon sin jobb. uansett, min premium er også blitt forlenget, så antar det er skjedd hos alle. Mulig kaospilot ikke har fått det med seg. Hvis ikke er det bare å sende inn en ticket, så kan det jo sjekkes opp i.

Meh... Liker å gre dere alle under en kam!
 

DeletedUser

Guest
Meh... Liker å gre dere alle under en kam!

Men du er jo da også gode gamle Sarsi lol

*lurer på om Trym har pakket opp øret*;)

anteros har oppdatert seg litt.... kul signatur ikke sant? Tygg på de litt ;)
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Men du er jo da også gode gamle Sarsi lol

*lurer på om Trym har pakket opp øret*;)

anteros har oppdatert seg litt.... kul signatur ikke sant? Tygg på de litt ;)

*Spent på hvordan det nye øret til Trym ser ut*

Jeg liker ikke den nye avataren din... Det er liksom ikke deg:(

Signaturen var fin da!
 

DeletedUser

Guest
*Spent på hvordan det nye øret til Trym ser ut*

Jeg liker ikke den nye avataren din... Det er liksom ikke deg:(

Signaturen var fin da!

zoom den inn..... Les ;)

Men seriøst, til alle, moddene her er spillere (med få unntak).
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Dette er så forbanna irriterende, nå må det ryddes opp her, det har blitt adlet byer over en lav sko i pausen, Kan noen få sendt ut en redegjørelse på hva som skjer med disse, de må jo bli ført over på sine tidligere eiere. Dette er en skandale...
 
Reaksjonspoeng
1
opd4ip.png


Dette failet
 

DeletedUser

Guest
Skulle ikke pausen være over nå? Jeg får fremdeles ikke angrepet.

Jeg har ett inngående angrep som er startet under pausen, vil de gå igjennom når de treffer om 5 timer? Eventuellt vil de bare returnere siden de er startet i pausen?
 

DeletedUser

Guest
Sendt 26 12 08 12:33
Besøk

Dine tropper besøkte xxxxxx xxx (xxx|xxx) K43

Etter en komfortabel jul med utmerket mat begav de seg tilbake hjem igjenn.
God Jul til alle spillere!

Håper det her gjelder alle og ikke bare noen. Regner med de som slår av og på det her fikser det her temmelig kjapt.
 

DeletedUser

Guest
utrolig irriterende (for og si det mildt) når man sitter og timer nuke og adel til å treffe og de reiser med 46 timer, og så får man opp at de er på besøk, nå må jeg vente i 46 timer for at adelsmenn skal returnere, deretter drepe de der hvor de kom ifra (som jeg timet slik at jeg skulle bli kvitt de:( ) samt at hele mitt overraskelsesmoment er ødelagt.... F***
 
Reaksjonspoeng
3
utrolig irriterende (for og si det mildt) når man sitter og timer nuke og adel til å treffe og de reiser med 46 timer, og så får man opp at de er på besøk, nå må jeg vente i 46 timer for at adelsmenn skal returnere, deretter drepe de der hvor de kom ifra (som jeg timet slik at jeg skulle bli kvitt de:( ) samt at hele mitt overraskelsesmoment er ødelagt.... F***

Time?

Innkommende tropper ankomst tid
Ram, Sun Tzu - Sør, K65 0:42:02
Adel, Sun Tzu - Sør, K65 0:42:19
Adel, Sun Tzu - Sør, K65 0:42:34
Adel, Sun Tzu - Sør, K65 0:42:46
Adel, Sun Tzu - Sør, K65 0:42:55

Litt av en timing:p

(btw, dette er ikke angrep jeg får på meg, men et angrep som en annen har fått på seg. Jeg tror Vifle vet hvem:p)
 
Topp