Julepause som ikke fungerer....

DeletedUser

Guest
Kjære, kjære forskning:rolleyes:

Hvis du leser det som står der hvor du tok quotet fra snakker jeg der om angrep som reiser over 46 timer.... Tror neppe jabberwocky er dum nok (noen er det muligens:p) til å tro at angrepet fra min enslige lille by i FH land som forøvrig har fått være alene der nede i FH land lenge uten innblanding fra dere:rolleyes: bruker 46 timer...
Ei var det spesielt mye fokus på timing der heller, byen jeg angrep fra var full av tropper og det ville være forsøket verdt om det skulle lykkes. Om ikke så hadde jeg ihvertfall tatt ut litt av def-wall'en som stod der i sin tid, som jeg nå vet ikke er der lenger:)

Tro meg, når jeg velger å fokusere min oppmerksomhet der nede så vil de/dere (du er vel kanskje/forhåpentligvis) utslettet innen den tid:p merke det)

Dere som evt ikke vet hvorfor jeg kaller TW for FH så er det fordi at jeg kastet en hanske til de som de overhodet ikke ønsket å besvare:)
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg fikk litt sansen for Vifle... Uten å velge side på noen måte.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes at klokkeslettet burde endres neste år. Tror ikke det er veldig msnge som drar før kl 12, mens det er derimot mange som kommer hjem etter kl 12 2.juledag....
 
Reaksjonspoeng
3
Kjære, kjære forskning

Hvis du leser det som står der hvor du tok quotet fra snakker jeg der om angrep som reiser over 46 timer.... Tror neppe jabberwocky er dum nok (noen er det muligens) til å tro at angrepet fra min enslige lille by i FH land som forøvrig har fått være alene der nede i FH land lenge uten innblanding fra dere:rolleyes: bruker 46 timer...

Skal vi sende nukes og tog på monsterstackede byer?
Synes du det hadde vært smart av oss?

Det blir det samme som å si at byen vår kjære evilknivl har fått inni clusteret til Balakot burde vært tatt av Balakot for lenge siden.
Men dere lar vær og ta den fordi dere vet den er monsterstacke og dere vet at det ville være en tabbe av dere å angripe den.


Ei var det spesielt mye fokus på timing der heller, byen jeg angrep fra var full av tropper og det ville være forsøket verdt om det skulle lykkes. Om ikke så hadde jeg ihvertfall tatt ut litt av def-wall'en som stod der i sin tid, som jeg nå vet ikke er der lenger:)

Jeg snakket altså ikke om de 46-timers togene dine. Men om et 46 minutters tog. Et tog som klart hadde gått gjennom hadde det ikke vært for den elendige timingen.:rolleyes:

Tro meg, når jeg velger å fokusere min oppmerksomhet der nede så vil de/dere (du er vel kanskje/forhåpentligvis) utslettet innen den tid:p merke det)

Store ord min venn... Store ord. Ett begrep faller meg inn da:

Stor i ord, liten på jord.

Jeg kan si at jeg kommer til å knuse Yamato egenhendig, men du kommer til å være utslettet når det skjer.

Men det er bare ord. Vis meg et adelstog det lukter litt timing og kvalitet av, og så skal jeg tro deg.


Dere som evt ikke vet hvorfor jeg kaller TW for FH så er det fordi at jeg kastet en hanske til de som de overhodet ikke ønsket å besvare:)

Si meg, Vifle.
Hvem var det som erklærte krig?
hvem var det som kastet hansken her?
Hvem var det som valgte å gå i en krig hvor alle oddsene var imot seg?
Hvem var det som valgte å erklære krig fordi de ikke orket alt pisspreiket om ære til Yamato? Det var FH det:rolleyes:

Hvem er allierte med Hver eneste stamme i k55 som har mer enn 100.000 poeng? Jo det er Ærefulle og Sterke Yamato det...

Jeg ser ikke helt grunnen til at du skal kalle oss feige når vi har 6.000.000 poeng og dere har 28.000.000 poeng. Ikke medregnet allierte.

Som Twixiz, jeg skriver i rødt.
 
Sist redigert:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Vifle du er velkommen med krigerene dine til mine byer ....hansken du snakker om husker jeg ikke hva dreide seg om lengre...FH å kalle oss det ....jaja vi har da iaf gått til krig mot dere + allierte nå for andre gang det er jo kjempe feigt av oss.
Men ta med deg hansken til meg for jeg husker ikke hva det var.
Greit jeg har ikke angrepet deg, men jeg kan ikke angripe alle i yamato og selv om dere er flere mot meg så kan jeg ikke si dette merkes noe særlig.


Men dette er vel tråden for julepause og har gått offtopic nå.....
 

DeletedUser

Guest
Kjære, kjære forskning

Hvis du leser det som står der hvor du tok quotet fra snakker jeg der om angrep som reiser over 46 timer.... Tror neppe jabberwocky er dum nok (noen er det muligens) til å tro at angrepet fra min enslige lille by i FH land som forøvrig har fått være alene der nede i FH land lenge uten innblanding fra dere bruker 46 timer...

Skal vi sende nukes og tog på monsterstackede byer?
Synes du det hadde vært smart av oss?

Det blir det samme som å si at byen vår kjære evilknivl har fått inni clusteret til Balakot burde vært tatt av Balakot for lenge siden.
Men dere lar vær og ta den fordi dere vet den er monsterstacke og dere vet at det ville være en tabbe av dere å angripe den.


Ei var det spesielt mye fokus på timing der heller, byen jeg angrep fra var full av tropper og det ville være forsøket verdt om det skulle lykkes. Om ikke så hadde jeg ihvertfall tatt ut litt av def-wall'en som stod der i sin tid, som jeg nå vet ikke er der lenger

Jeg snakket altså ikke om de 46-timers togene dine. Men om et 46 minutters tog. Et tog som klart hadde gått gjennom hadde det ikke vært for den elendige timingen.


Tro meg, når jeg velger å fokusere min oppmerksomhet der nede så vil de/dere (du er vel kanskje/forhåpentligvis) utslettet innen den tid merke det)

Store ord min venn... Store ord. Ett begrep faller meg inn da:

Stor i ord, liten på jord.

Jeg kan si at jeg kommer til å knuse Yamato egenhendig, men du kommer til å være utslettet når det skjer.

Men det er bare ord. Vis meg et adelstog det lukter litt timing og kvalitet av, og så skal jeg tro deg.


Dere som evt ikke vet hvorfor jeg kaller TW for FH så er det fordi at jeg kastet en hanske til de som de overhodet ikke ønsket å besvare

Si meg, Vifle.
Hvem var det som erklærte krig?
hvem var det som kastet hansken her?
Hvem var det som valgte å gå i en krig hvor alle oddsene var imot seg?
Hvem var det som valgte å erklære krig fordi de ikke orket alt pisspreiket om ære til Yamato? Det var FH det

Hvem er allierte med Hver eneste stamme i k55 som har mer enn 100.000 poeng? Jo det er Ærefulle og Sterke Yamato det...

Jeg ser ikke helt grunnen til at du skal kalle oss feige når vi har 6.000.000 poeng og dere har 28.000.000 poeng. Ikke medregnet allierte.
Som Twixiz, jeg skriver i rødt.

Forsk for president!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Blir litt for dumt å kalle TW feig her, om noen er feig så er det hvertfall ikke TW.
 

DeletedUser

Guest
Den 24 var det en liten feil med beskyttelsen og det var at 2 angrep var besøk og fest osv osv. . men etter det var det krig . . .det fikk jeg vite etter at jeg hadde sendt adelstog på en spiller som var veldig veldig mange timer unna meg og selvsagt traff toget noen timer for sein inn i den 24 xD

Så jeg årket ikke sende nytt.
 
Topp