K10*ny s-e(-w/a)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
jaja, du er den smarte xD

Det siste jeg kan si på K-Fam.
Dette er rene merge stammen;)

Lykke til videre og hils alle i K-Fam fra meg da:)
 

DeletedUser

Guest
kom med noe nytt :rolleyes:
alle vet at vi er merg stammen og til og med jeg kan inrømme det ;)
men som jeg har sagt før hva er galt med det :rolleyes:

du liker og kalle din stamme merg stamme

er uprofisjonelt og merge helle veien til seier
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker ikke å kalle stammen min merg stamme :rolleyes:
Vis man hele tiden bryr seg om hva som er profisjonelt og
"uprofisjonelt", så vill det en eller anen gang gå galt.
Man må gjør det på den måten man ser fungerer best ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det var da rart at du sier det til han.
dere er jo i samme stammefamilie, men liker motet ditt;)

men jeg er enig med deg ironkiller:)

thank you :)

hadde blitt adlet om jeg ikke hadde vert her nå mister 10 byer uansett
jeg sier ikke noe anent en sanheten :)
 

DeletedUser

Guest
Ironkiller, du var med i TUF ikke sant? men den ble ikke så bra når viking angrepe stamme medlemmer:p men K10*** har kanske merget seg en del men det betyr ikke at vi vil merge oss til seier:p og hva er egentlig seier i dette spillet? tenk på det:D
 

DeletedUser

Guest
stammen ble opløst vi hadde ca ledene stat mot viking xD
 

DeletedUser

Guest
jeg sendte masivt med nukes
gadd noen angripe meg ? nei

dere er den mest ræva stammen jeg vet om
tør dere angripe ?
så angrip meg for pokker!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
gji meg noen nukes for pokker ? ellers skal dere få noen!
 

DeletedUser

Guest
hehe conker har mista dama si på pubben :D neida, vil bare si at K10*SE familien kommer til å gå nedover :D :D :D
 

DeletedUser

Guest
hvorfor kaller du meg conker ? du var ikke i c+b
se på dine egene bilder du er en jente

k102 går ingen steder :p
 

DeletedUser

Guest
Hvilken byer?????
Nå forstår jeg ingenting hva du mener!

Skal si deg en ting;)
Synes jeg har vært lojal mot stammen din, Kan ikke være der alltid.
Eller hva???
Jeg har vært i K-fam i mange mnd.
Da har jeg rett til å bytta stamme!

Du bytta til viking fordi du er en feig ***** for å si det rett ut, litt motgang og du backa ut. Svikere som deg, som setter opp spillere i IB som Kontovakt i den stammen du selv har grunnlagt og sitter med rettigheter i, er rett og slett spillere uten ære og selvrespekt, feige ***** som fortjener å adles.
Nå gikk jeg kanskje litt hardt ut her, men dette er pure fakta, du hadde all tillit Andreas, og du svek oss på den værste måten, så NEI, du er alt annet enn en lojal spiller, og JA, du fortjener å stempelet som sviker!
Og dette vet du selv, så det er ikke noe å diskutere -.-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
neida bjarto lyver
det kalles merg delux

1: k102 og twny merga
2:så merga k10*ny fam med lf-d og wo-d
3:så merga de med se fam

der hare jo rekrutertog adlet og ;)

Jeg forstår ikke helt hva du vil med all denne hakkinga på noe du ikke har peiling på. Og sist jeg sjekket så var du fortsatt medlem av familien, så hva er problemet ditt?
K102 og twny var to små stammer, da vi merget hadde vi 6k og omtrent 10 spillere (Inkludert svikeren Andreas55), hva er feil med dette?
Mergen med LF-D familien kom grunnet at, flesteparten av spillerene der gikk til TNR/FKR (RNG), og det var vel egentlig ingen ordentlig styre der, kun noen spillere som hadde fått rettigheter. Så vi gå medlemmene en plass hos oss, og lot den daværende ledelsen få en sjangs, så ser ikke helt feilen med det.

Mergen med S-E kom mye av at vi vokste oss inn i hverandres områder, opparbeidet ett veldig tett forhold, og så egentlig ikke grunnen for å være 2 familier, da vi følte oss som 1. Så den mergen var dannet grunnet sammhold, og det ser jeg ærlig ingen feil i.

Og det skal nevnes at opp gjennom har vi alltid hatt den samme ledelsen, og den samme måten å styre stammen på, så merg, ikke merg, vi har alltid vært K10.

Så man kan mene hva man vil, vi vet hvordan det er;)
 

DeletedUser

Guest
Godt råd kvalm :)

bør du ikke kommentere, han slenger ut påstander i hytt og pine bare for å få reaksjoner , eg gikk i samme felle to ganger. Så godt råd, dritt i han og la han forsette og skrive det han vil. Til slutt er det ingen som bryr seg :)
 

DeletedUser

Guest
bør du ikke kommentere, han slenger ut påstander i hytt og pine bare for å få reaksjoner , eg gikk i samme felle to ganger. Så godt råd, dritt i han og la han forsette og skrive det han vil. Til slutt er det ingen som bryr seg :)

Godt reflektert bgm, skal ta det til meg ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg forstår ikke helt hva du vil med all denne hakkinga på noe du ikke har peiling på. Og sist jeg sjekket så var du fortsatt medlem av familien, så hva er problemet ditt?
K102 og twny var to små stammer, da vi merget hadde vi 6k og omtrent 10 spillere (Inkludert svikeren Andreas55), hva er feil med dette?
Mergen med LF-D familien kom grunnet at, flesteparten av spillerene der gikk til TNR/FKR (RNG), og det var vel egentlig ingen ordentlig styre der, kun noen spillere som hadde fått rettigheter. Så vi gå medlemmene en plass hos oss, og lot den daværende ledelsen få en sjangs, så ser ikke helt feilen med det.

Mergen med S-E kom mye av at vi vokste oss inn i hverandres områder, opparbeidet ett veldig tett forhold, og så egentlig ikke grunnen for å være 2 familier, da vi følte oss som 1. Så den mergen var dannet grunnet sammhold, og det ser jeg ærlig ingen feil i.

Og det skal nevnes at opp gjennom har vi alltid hatt den samme ledelsen, og den samme måten å styre stammen på, så merg, ikke merg, vi har alltid vært K10.

Så man kan mene hva man vil, vi vet hvordan det er;)

teod ?
merging delux :)
skriver bare forde jeg snakker sant

jeg har alderi fatta: hvordan kan du holde styr på så sykt med medlemer ?
 

DeletedUser

Guest
bør du ikke kommentere, han slenger ut påstander i hytt og pine bare for å få reaksjoner , eg gikk i samme felle to ganger. Så godt råd, dritt i han og la han forsette og skrive det han vil. Til slutt er det ingen som bryr seg :)

og du er ?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp