K55 Plax hva skjer A?

DeletedUser

Guest
Du høres så pessimistisk ut RDI:confused:

Blir ikke noe "Når vi er borte", det er yamato som skal forsvinne:D
 

DeletedUser

Guest
Ok hadde nok skjedd før eller senere ja, med den utløsende var flyktningen deres.
Og faktisk så er vel 4-5 fra dere som sender annet enn fakes + Hexsnuts.

Ikke enig med deg der. Jeg får inn ferske rapporter fra mange i Yamato om vellykkete angrep. Akkurat nå var det en i Yamato som angrep en by og drepte 5000 øks og 3 adelsmenn.

Og jeg vil si at yorric har vunnet over dere selv om han skulle forsvinne, når man har flere hundre angrep og tapper motstanderen så mye har dere helt klart tapt mest. Og nå snakker vi om annet enn poeng, noen som virket viktig før og etter plax ble med, men dere trengte vel en som kan spille, som hadde tropper og poeng rimlig i orden. Om vi sammenligner med de fleste i resten av stammen deres som ligger i k55. Synd det er flere som angriper oss (mens vi kriger) ellers hadde det jo blitt litt mere fight......

Alt i alt så tror jeg dere har tapt mer enn oss.

Blir helt feil av dere å si at nesten ingen i Yamato kan spille...
 

DeletedUser

Guest
Og bare for å gjenta meg selv siden dere ikke skjønte det første gangen så startet faktisk ikke med Plax for(håper ikke Zanmato blir sint nå) vi hadde snakket om å gå til krig mot dere før vi engang snakket om å ta inn Plax i stammen.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
:) jo vi har mere øks, men det var lite i forhold til hva plax har mistet. Og sier ikke at de ikke kan spille bare litt mange som har bare adlet små barbar byer og ikke laget så mye tropper:) å ha mange byer på rundt 1-2000 poeng forteller jo litt selv uten speiding, men med så viser det ofte anntagelsene våre.
 

DeletedUser

Guest
Ja, for alle medlemmene våre har jo fullt av byer på 1-2000 poeng, du får mer tropper da vettu:p

Og vær så snill å spar oss fra alle øksene deres, vi har en liten fordel for vi har menn som kan bruke dem i tillegg vi:p
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tja vist man ser på tw-stats og en spiller adler 2-3 barbar byer samme uke på rundt 1-2000 poeng når det finnes mye større å bedre byer jaja. Er vel bedre å ta en by hvor brakkene er ferdig laget, tungt å lage tropper i 3 små byer i stedet for større.
 

DeletedUser

Guest
Ulvejakta er i gang;)


Side 1: Yamato D-Yato

Side 2: TW

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 239
Side 2: 105
Forskjell: 134

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 10
Side 2: 2
Forskjell: 8

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 649,868
Side 2: 263,777
Forskjell: 386,091

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 73,545
Side 2: 13,655
Forskjell: 59,890

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ulvejakta er i gang;)


Side 1: Yamato D-Yato

Side 2: TW

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 239
Side 2: 105
Forskjell: 134

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 10
Side 2: 2
Forskjell: 8

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 649,868
Side 2: 263,777
Forskjell: 386,091

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 73,545
Side 2: 13,655
Forskjell: 59,890

image.php


Heia Yamato;)
 

DeletedUser

Guest
Det må ha tatt litt planlegging, kudos til Yamato for en leder som Zanmato. Stammen er bygd opp veldig bra også;)

Takker for din rosende omtale:)

Har vært nøye planlegging hele veien. Helt siden jeg var i en middelhavsfarer i verden 1 så har jeg hatt et ønske om dette.

At navnet mitt rimer på stammen sitt er helt tilfeldig, sånn seriøst liksom:rolleyes:
 
Topp