K55 Plax hva skjer A?

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hva skjer lurer jeg på ser at Plax tok numeronx trodde de var allierte har iaf hørt det.
Og syns det er rart at han kan angripe mine stammemedlemmer og flykte til yamato, når jeg begynte å sende tropper mot han. Han er vel flykning da?? I stammen vår tar vi ikke flytninger inn. Er det vanlig i andre stammer??
 

DeletedUser

Guest
Historien til Yamato og Plax strekker seg helt tilbake til den tredje dagen til verden 2. Allerede da så angrep Plax et medlem av Yamato. Alllerede da så skjønte vi hvordan dette kom til å ende i en krig. Etter den dagen så har WAR og Yamato kjempet om plassen i k55. Plax og Scrow var frontfigurer for konflikten. Det var farming og forsøk på adling begge veier. Denne konflikten varte i 2 måneder. Plutselig skjedde vendepunktet, Scrow Tømte alle sine styrke mot en Yamato def-wall. Og konterangrep ble kjørt. Scrows byer falt en etter en. Plax tenkte at samtidig at Scrow var fortapt og adlet de andre byene til Scrow før Yamato tokk de. Men samtidig skjedde det noe annet interessant. WAR ble oppløst. Plax hadde ingen stamme, han hadde ingen stamme å holde til. Det var etter litt forhandling med Plax at Yamato bestemte seg for å grave ned stridsøksen og faktisk begynne å sammarbeide med sine tidligere fiender.

Vi vet alt om Plax og hva han står for, han har gjort en ypperlig jobb for Yamato. Adlingen av Numeronx skjedde mens forhandlingene med Plax foregikk. At han angrep noen i TW før han kom til Yamato er selvfølgelig beklagelig, men det gjør han ikke til en flykning. En flykning kategoriseres som en som blir med i stammen bare for å få støtte, en som er under massivt press.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Og det du sier i hans forsvar er da at jeg, som på det tidspunktet begynte å angripe plax ikke er noe press for han(jeg lå iaf forran han på rankingen), ergo ikke går under din stamme som flyktning.
Selv jeg begynte å angripe i det små for å myke opplitt, før det var x antall andre i og utenfor stammen som var på vei. Så blir han medlem hos dere. Fatter ikke at dere TØRR å ikke innrømme at han er flyktning.
Men jeg skal la alle som vil mene noe om saken få si sitt, så får vi se om dere bare samler poeng og ignorerer fakta i saken. Går faktisk ikke ann å si dette da man kan legge fram logger for 5-10 dag som sier 1 ting FLYKTNING.

hilsen
RDI-rsr
The Wolfs
 

DeletedUser

Guest
Shut up TW you think you destroyed WAR ?! You are noobs and thats all :D
TW profile
"-Svarteliste-
DNY
WAR"
 

DeletedUser

Guest
WTF??


Yorrick, I attacked and went to Yamato because I was not a tribe TOP1 Yamato is the continent's 55, with the parties TW was not taken any action against me.


sorry for my english
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
destroyed war?? have we ever been in war with WAR?
i think u ment yamato was in war with WAR not The Wolfs
 

DeletedUser

Guest
Det var jo mye diskusjon innen stammen også når plax skulle joine, bare så det er sagt, vi tok han ikke inn sånn uten videre...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
no matter the size i did send but you did go into yamato when they was sendt.
And i dont understand why yamato will have you into tribe when you are at war with an iap tribe of yamato.
 
Sist redigert:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
And all is free to call us noobs but we do not play the game that way. And that was one of my questions.
 

DeletedUser

Guest
He was not at war with you when he joined Yamato. And you are not at war because you attack someone one time, then it would have been alot more wars in Tribal Wars.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
silly to protect this actions 3 pages with attacks bigg losses for plax and then i sendt 3 atacks and suddenly plax was yours you think that is good way to treath iap tribes???
And if plax is adling numeronx while you are talking with plax about joining yamato do you think that is fair to him since you have coop with them also.

I did think yamato had moore than points in their minds......
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
and war yes what is war. if you attack a player 20 times and loos a lot then some player equal in size comes and trow some attacks back. And you go and hide... i know 100% he would have been wipped out, and he knows it too then he is for sure a fugetive. 100%
 

DeletedUser

Guest
i am not saying about true war becouse that doesn't exsist.I'm saying about your ally profile man.You write there we was your tribe enemy --Your tribe like i remember don't sant any attacks then why you wrote things like this we was on you "svesterliste":eek:
 

DeletedUser

Guest
and now you are saying we don't have war with WAR then why you wrote this ?! after WAR died
 

DeletedUser

Guest
Og det du sier i hans forsvar er da at jeg, som på det tidspunktet begynte å angripe plax ikke er noe press for han(jeg lå iaf forran han på rankingen), ergo ikke går under din stamme som flyktning.
Selv jeg begynte å angripe i det små for å myke opplitt, før det var x antall andre i og utenfor stammen som var på vei. Så blir han medlem hos dere. Fatter ikke at dere TØRR å ikke innrømme at han er flyktning.
Men jeg skal la alle som vil mene noe om saken få si sitt, så får vi se om dere bare samler poeng og ignorerer fakta i saken. Går faktisk ikke ann å si dette da man kan legge fram logger for 5-10 dag som sier 1 ting FLYKTNING.

hilsen
RDI-rsr
The Wolfs

Så du velger nå å ta saken til offentligheten, vi har da diskutert dette over igm. Dette handler ikke å tørre å si at han er en flykning. Fakta er at han ikke er det. Alt han hadde mot seg var noen få angrep fra dere og at han hadde angrepet en i stammen din, dette skjedde selvfølgelig før han kom til oss.

Plax har aldri vært under massivt press og hatt behov for støtte, han er ikke en flykning.
 

DeletedUser

Guest
silly to protect this actions 3 pages with attacks bigg losses for plax and then i sendt 3 atacks and suddenly plax was yours you think that is good way to treath iap tribes???
And if plax is adling numeronx while you are talking with plax about joining yamato do you think that is fair to him since you have coop with them also.

I did think yamato had moore than points in their minds......

As i sayd before, Plax action did happen before he joined us. He respects our iap and will not attack again unless TW attacks. I did not know that Plax adling numeronx, that happens before he joined us.

And yeah, we have a lot in our minds, more then points, I can ashure you that.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Yes we have talked about this in private, there i did mention i was going to write about it on forum. I have not noticed in anyway that this was not okej for you.
If it was not then you shuld have said so then not now.
 

DeletedUser

Guest
But I don't see why this will sort things out, posting in the main forum;)
 
Topp