Kampen om K55

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Siden spirallis sletta kamptråden for k 55, måtte jeg lage en ny.
Og her er topic det samme som den tråden som NF var med i.

Aktuelle stammer kan være:

1 Honkie 1,17 Mio. 208
2 Legend 818.284 151
3 AKDM 397.071 104
4 -IB- 366.31 87
5 BoS 123.562 36
6 Snipe 83.299 15
7 Autro 64.289 13
8 VA 46.168 8
9 -T-E- 45.476 9
10 T.D.W 35.634 13
11 i9 22.165 10
12 N.V.S 18.735 20

Og om noen stammer kommer til k 55 eller blir borte har ikke det noen ting å si for tråden.
Her snakker vi om ting som betyr noe for stammer, spillere i k55.
 

DeletedUser

Guest
Ikke nok med at McB fikk stengt K55 tråden vår, han blokkerte meg også.

Kan uansett oppdatere med at Honkie sitt readlings forsøk ble en gedigen FAiL, med liten I. Alle gode ting skal jo være 3, men Honkie får heller satse på at 4 gangen skal det gå bra. Lykke til videre (Ikke egentlig), og ta en spøk McB, så blir livet lysere :)
 
Sist redigert av en moderator:

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Siden spirallis sletta kamptråden for k 55, måtte jeg lage en ny.

Patetisk. Helt på jordet eller? Bedre at dere spammer her enn på ryktebørs/faktabørs. Og ja, det er interesang informasjon som kommer ut i ny og ne :).

Gjør på folkens, god lesing!

For og være ontopic. HG tok ut adelstog og tre nukes i går fra en i Honkie (vil ikke si navn, må vise litt respekt :p).
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Patetisk. Helt på jordet eller? Bedre at dere spammer her enn på ryktebørs/faktabørs. Og ja, det er interesang informasjon som kommer ut i ny og ne :).

Gjør på folkens, god lesing!

For og være ontopic. HG tok ut adelstog og tre nukes i går fra en i Honkie (vil ikke si navn, må vise litt respekt :p).

Bra at flere får godte seg på Honkie sin bekostning :)

(UNBLOCK MEG McB, kjipt å få PMr man ikke kan svare på)
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tja mulig jeg er på jordet.
Men er vel bedre at vi spammer her enn på andres seriøse tråder.
Men som sagt krig er gøy og litt bitching er jo nice
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Hakkespetten mener at den tråden ikke burde vert slettet nettopp for at det ikke skal bli mas på de andre trådene.
så Enig med deg der, og det er bra for forum livet at det finnes slike tråder :)

Kan desverre ikke lage en slik tråd om K45, så da er det løye og lese om k55 ;)
 
Reaksjonspoeng
3
Tenkte at det var unødvendig åødelegge ryktetråden enda mer enn det allerede er gjort, så jeg svarer på malf sin post her.(den var opprinnelig skrevet for ryktebørsen, derfor begynner jeg med "ryktes" ;) )

AKDM er da våre allierte, når resten svikter og bytter side joiner selvsagt de reale spillerne den allierte stammen. Normalt det :)

Angående gråby adlingen er det nå oppe i 6 gråbyer de siste dagene tror jeg, hadde alt for mange adels skjønner du, er så flink til å farme :)
Og nei, har ikke lyst på byene dine, tar ut trusslene i Honkie først (SUCK IT).

EDIT: ON TOPIC: Ryktes at Forsking kommer til leave Honkie til fordel for T.D.W :)

Ryktes at Malf mener at gråbyer kommer fra Honkie og er en større trussel enn meg :(

Og btw: Sist jeg sjekket var ikke "resten" av AKDM 1 spiller som har vært på vår side lenge :p

Du nevner at vi har rekruttert av -NF-. Siden du har så godt innsyn i forumet vårt vet du nok at -NF- var våre allierte, så om du skal hakke på oss for det, så blir det ganske tåpelig...

-IB- har vi rekruttert av også ja.
Kan du si meg hvilken stamme BearZo kommer fra?
Eller bjoytte?
Eller lionzo?

Tror jeg har nevnt dette tidligere, men jeg gjør det likegreit igjen: Sjekk faktaene dine får du rakker ned på Honkie igjen. Disse tre spillere er nok bare toppen av isfjellet av -IB- rekruteringer Legend har gjort, så dere er ikke en cm bedre enn oss.

Tror du bør lære av Høyres nye taktikk: Fokusere mer på egen aktivitet enn hva alle andre gjør galt :)
 

DeletedUser

Guest
Tenkte at det var unødvendig åødelegge ryktetråden enda mer enn det allerede er gjort, så jeg svarer på malf sin post her.(den var opprinnelig skrevet for ryktebørsen, derfor begynner jeg med "ryktes" ;) )



Ryktes at Malf mener at gråbyer kommer fra Honkie og er en større trussel enn meg :(

Og btw: Sist jeg sjekket var ikke "resten" av AKDM 1 spiller som har vært på vår side lenge :p

Du nevner at vi har rekruttert av -NF-. Siden du har så godt innsyn i forumet vårt vet du nok at -NF- var våre allierte, så om du skal hakke på oss for det, så blir det ganske tåpelig...

-IB- har vi rekruttert av også ja.
Kan du si meg hvilken stamme BearZo kommer fra?
Eller bjoytte?
Eller lionzo?

Tror jeg har nevnt dette tidligere, men jeg gjør det likegreit igjen: Sjekk faktaene dine får du rakker ned på Honkie igjen. Disse tre spillere er nok bare toppen av isfjellet av -IB- rekruteringer Legend har gjort, så dere er ikke en cm bedre enn oss.

Tror du bør lære av Høyres nye taktikk: Fokusere mer på egen aktivitet enn hva alle andre gjør galt :)

Du henger deg opp i så mye at det blir helt slitsomt jo :s

Vi snakker da med AKDM vi, McB har vel nærmest gitt hvert medlem en invitasjon til Honkie, hvis jeg hører rett. At det er en taktikk bak gråbyene trenger jeg vel ikke å forklare deg, eller? Tok 3 byer av dere før noen reagerte, og ta tok jeg ut alt av readlingstropper med minimale tap, og det med mur i 10. Så vent med å mobbe meg for bråbyene inntill det viser seg å være et dårlig trekk av meg :p

Dessuten min venn, nevnte jeg NF kun ettersom du nevnte at dere var mindre spillere enn oss. IB/NF/Honkie startet som 130 spillere mot våre 22, nå er NF borte og de gode spillerne der stakk til Honkie, IB er i realiteten borte og gode spillere stakk også derfra til Honkie. Poenget er at i realiteten er ikke deres 28 spillere Honkie spillere, men våre overlevende/gode fiender.

Hvis de IB spillerne vi har rekrutert er toppen av isfjellet, hvor er bunnen?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Malf... vi har rekrutert1 spiller.. (tror jeg)
Den eneste som har fått invitasjon uten å gå med i stammen er faktsik deg.. Ja, vi inviterte deg med en feilt :D:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Malf... vi har rekrutert1 spiller.. (tror jeg)
Den eneste som har fått invitasjon uten å gå med i stammen er faktsik deg.. Ja, vi inviterte deg med en feilt :D:rolleyes:

Var da ikke en feil det, Arielle er så glad i meg skjønner du :eek:

Snakker ikke om folk som har fått invitasjon, snakker om folk som har fått tilbud om å gå over.
 

DeletedUser

Guest
Jeg og er glad i deg da!!
Ok, jeg tok feil søss :)

Mange som er glad i meg skjønner jeg :eek:

Skulle kanskje takket ja til invitasjonen når jeg tenker meg om, kunne vært hyggelig på forumet deres med meg der :D
 
Reaksjonspoeng
3
To ting jeg har lyst å få klarhet i så skal jeg gå å finne på noe bedre:

Vi har såvidt jeg vet aldri vært på lag med -IB-, så de er like mye våre fiender... (Faktisk er de MER våre fiender iom at vi har tatt 19 byer av dem, mens dere har tatt 16. Sånn helt random. Hater å skrive noe uten å ha fakta på det.)

For å nevne bunnen av isfjellet:
Nakamura4
Ziciia

Og jeg har enda ikke kommet til bunnen av medlemslisten deres, så hvis du vil ha mer bunn er det bare til å spørre :) Men da kan vi ta det på pm, for jeg er sikker på at folk har skjønt poenget ;)

Ojsann! Jeg fant visst noen spillere fra deres fiender også:
Fra -NF-:
SpartacusIII
joker78
The legacy

Ser nesten ut som om dere har rekruttert mer fra fienden enn det vi har...

Men. Jeg vil fremheve et lite poeng her. Jeg kommer med denne statistikken, ikke for å rakke ned på Legend, for jeg driter i hvor mange fiendespillere dere har rekruttert. Jeg kommer med denne statistikken for å få malfurion til å forstå at denne bitchingen hans ikke fører noen vei :) k55 er bare 1 kontinent, og de fleste spillerne verdt å nevne tilhører en av de 4 største stammene fra før av. Da er det umulig å ikke rekruttere av fienden/sine allierte :)

Og jeg er sikker på at gråbytaktikken din funker så det knaker. Men det gjør vår også. Så slutt å bitch om det ;)
 

DeletedUser

Guest
To ting jeg har lyst å få klarhet i så skal jeg gå å finne på noe bedre:

Vi har såvidt jeg vet aldri vært på lag med -IB-, så de er like mye våre fiender... (Faktisk er de MER våre fiender iom at vi har tatt 19 byer av dem, mens dere har tatt 16. Sånn helt random. Hater å skrive noe uten å ha fakta på det.)

For å nevne bunnen av isfjellet:
Nakamura4
Ziciia

Og jeg har enda ikke kommet til bunnen av medlemslisten deres, så hvis du vil ha mer bunn er det bare til å spørre :) Men da kan vi ta det på pm, for jeg er sikker på at folk har skjønt poenget ;)

Ojsann! Jeg fant visst noen spillere fra deres fiender også:
Fra -NF-:
SpartacusIII
joker78
The legacy

Ser nesten ut som om dere har rekruttert mer fra fienden enn det vi har...

Men. Jeg vil fremheve et lite poeng her. Jeg kommer med denne statistikken, ikke for å rakke ned på Legend, for jeg driter i hvor mange fiendespillere dere har rekruttert. Jeg kommer med denne statistikken for å få malfurion til å forstå at denne bitchingen hans ikke fører noen vei :) k55 er bare 1 kontinent, og de fleste spillerne verdt å nevne tilhører en av de 4 største stammene fra før av. Da er det umulig å ikke rekruttere av fienden/sine allierte :)

Og jeg er sikker på at gråbytaktikken din funker så det knaker. Men det gjør vår også. Så slutt å bitch om det ;)

Vår rekrutering er selvsagt unnskyldt ettersom dere startet :)
Dessuten skal jo bunnen av isfjellet være mye større enn toppen :s

IB diskusjonen gidder jeg ikke ta, er ganske åpenbart uansett.
 
Reaksjonspoeng
3
Hvis du synes de 6 spillerne jeg har nevnt så langt er for lite er det bare til å sende meg en pm :)

Jeg er ganske flink med TWstats og sånt skjønner du :)
 

DeletedUser

Guest
Bleh, da har krigen fått enda et høydepunkt idet Snipe blander seg inn MOT Legend. Får virkelig testet hvor mange fiender vi kan ha før vi går under :s
 

DeletedUser

Guest
Det virker ikke som om du har særlig tro på egne ferdigheter lenger.
 
Topp