Kampen om K55

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Bleh, da har krigen fått enda et høydepunkt idet Snipe blander seg inn MOT Legend. Får virkelig testet hvor mange fiender vi kan ha før vi går under :s

Jeg tror Snipe tenker litt som oss, og plukker av alle de føler for å plukke av. Alt annet enn blått på kartet er fritt vilt. Å si de har valgt side i krigen blir nok litt feil - tipper Snipe likegodt kan komme til å angripe Honkie som dere.
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre Honkie, alt ligger tilrette for at dere skal klare dere videre.
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Må si det går ikke an og ha mer rett her enn det Mr. Game and watch har.
 

DeletedUser

Guest
Vi ble ikke akkurat bestevenner, men synd du slutter allikavel. Lykke til videre, hva du enn driver med ^^

Er man fiender blir man aldri 100% bestevenner uansett, synd jeg ikke fikk sjansen til å spille mot deg 1vs1, men vi får ta det igjen senere ;) Lykke til videre alle dere også!
 

DeletedUser

Guest
Er man fiender blir man aldri 100% bestevenner uansett, synd jeg ikke fikk sjansen til å spille mot deg 1vs1, men vi får ta det igjen senere ;) Lykke til videre alle dere også!

Nå skuffer du meg :( Jeg som var klar for å vise deg litt tw. Jaja :/
 

DeletedUser

Guest
Er man fiender blir man aldri 100% bestevenner uansett, synd jeg ikke fikk sjansen til å spille mot deg 1vs1, men vi får ta det igjen senere ;) Lykke til videre alle dere også!


Nå lyver du! Noen av mine beste TW venner er tidligere fiender av meg. Snakker alltid mye med de jeg kriger med, alltid morsomt å snakke sammen mens man venter på neste angrep o.l =D
 

DeletedUser

Guest
Rundskriv fra Honkie's ledelse til resten av stammen:

[SPOIL]Kjære medlemmer.

Vi er nå i en situasjon hvor det kommer til å bli forandringer. Snipe står for døren i nord, noe som gjør at våre nordligste medlemmer kan være i fare om dette ikke gjøres, og fort. Jeg og resten av ledelsen har vært i tenkeboksen i helgen, og har kommet fram til en løsning.

Det har lenge vært en "kosekrig" med Legend, hvor mange egentlig ikke har noe mot hverandre, prater sammen på felles skypechatter og spiller sammen på andre verdener men likevel kriger, rett og slett fordi det er krig. Det eneste som har hindret et samarbeid med Legend, har vært McBitch.
Men han har nå sluttet og snipe har startet fremrykning.

Dette er en trussel for både Legend og oss. Derfor har vi i løpet av formiddagen i dag blitt enige med dem om en merge.

I den nye stammen kommer vi til å ta med oss de spillerene som har vist seg som aktive, hjelpsomme og lojale spillere. Dette betyr dessverre at de som ikke har vært like aktive ikke vil få en invitasjon til den nye stammen. Vi velger ut de spillerene vi mener har gjort seg fortjent til å bli med videre. Dette gjelder både Honkie og Legend. Til dere som ikke får en invitasjon, så sier vi lykke til videre, både i spill og virkelig liv.
Jeg kommer til å ta kontakt med de som skal være med videre i løpet av dagen, hvor dere selvfølgelig har det frie valget mellom å bli med eller finne dere en ny stamme. Selv om jeg håper at alle med invitasjon blir med videre.
Vi vil også informere de av dere som uheldigvis ikke får en invitasjon om dette i god tid, slik at dere får tid til å se etter en ny stamme.



Jeg har tro på dette, og jeg tror det kommer til å bli kjempebra! Vi får noen nye venner, får gjenopptatt kontakten med noen gamle og vi kommer på toppen av rankingen!

Mvh
Carliato og resten av ledelsen - Stolte ledere av en gjeng med fantastiske spillere, som har gitt oss den beste tiden vi noen gang har hatt med TW.[/SPOIL]


1:

Det har lenge vært en "kosekrig" med Legend, hvor mange egentlig ikke har noe mot hverandre, prater sammen på felles skypechatter og spiller sammen på andre verdener men likevel kriger, rett og slett fordi det er krig. Det eneste som har hindret et samarbeid med Legend, har vært McBitch.
Men han har nå sluttet og snipe har startet fremrykning.

Om jeg stod iveien for samarbeid med Legend er jo helt på trynet, og det flere av dere. Jeg tok kontakt tidligere med Legend og tilbød et samarbeid på høyt nivå, noe noen i Legend her (Malfurion, Carno, Barsk?) kan bekrefte. Dette ble IKKE godtatt og krigen fortsatte. Skjerp dere!


2:

Til dere som ikke får en invitasjon, så sier vi lykke til videre, både i spill og virkelig liv.

Hva skal man si til dette, å ta vare på medlemmene sine? Tror ikke det nei! :D


Oppsummering:

Legend og Honkie merger, for dere som ikke har fått det med dere.


Kommentarer fra Honkie-medlemmer:

Syntes stammen funka bra helt til i går. Nå ska vi visst merges med legend mot snipe :/
(språkbruk endret av meg for anonymisering av spilleren)

For noe forbanna dritt!

Da har ikke jeg noen å krige mot, så frem til å fortsette krigen. Har en mye større konto på **, men spiller nesten ikke pga at jeg ikke har noen front der, håper ikke det samme skjer her.



Forandring fryder ;)
 
Sist redigert av en moderator:

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ser at noen Legend spillere har Snipe i ryggen, men resten ligger på andre siden av Honkie. Tror nok at Va og SUPERSTAMMEN LEGEND merg med HONKIE kommer til å gå mot Snipe
 

DeletedUser

Guest
Rundskriv fra Honkie's ledelse til resten av stammen:

[SPOIL]Kjære medlemmer.

Vi er nå i en situasjon hvor det kommer til å bli forandringer. Snipe står for døren i nord, noe som gjør at våre nordligste medlemmer kan være i fare om dette ikke gjøres, og fort. Jeg og resten av ledelsen har vært i tenkeboksen i helgen, og har kommet fram til en løsning.

Det har lenge vært en "kosekrig" med Legend, hvor mange egentlig ikke har noe mot hverandre, prater sammen på felles skypechatter og spiller sammen på andre verdener men likevel kriger, rett og slett fordi det er krig. Det eneste som har hindret et samarbeid med Legend, har vært McBitch.
Men han har nå sluttet og snipe har startet fremrykning.

Dette er en trussel for både Legend og oss. Derfor har vi i løpet av formiddagen i dag blitt enige med dem om en merge.

I den nye stammen kommer vi til å ta med oss de spillerene som har vist seg som aktive, hjelpsomme og lojale spillere. Dette betyr dessverre at de som ikke har vært like aktive ikke vil få en invitasjon til den nye stammen. Vi velger ut de spillerene vi mener har gjort seg fortjent til å bli med videre. Dette gjelder både Honkie og Legend. Til dere som ikke får en invitasjon, så sier vi lykke til videre, både i spill og virkelig liv.
Jeg kommer til å ta kontakt med de som skal være med videre i løpet av dagen, hvor dere selvfølgelig har det frie valget mellom å bli med eller finne dere en ny stamme. Selv om jeg håper at alle med invitasjon blir med videre.
Vi vil også informere de av dere som uheldigvis ikke får en invitasjon om dette i god tid, slik at dere får tid til å se etter en ny stamme.



Jeg har tro på dette, og jeg tror det kommer til å bli kjempebra! Vi får noen nye venner, får gjenopptatt kontakten med noen gamle og vi kommer på toppen av rankingen!

Mvh
Carliato og resten av ledelsen - Stolte ledere av en gjeng med fantastiske spillere, som har gitt oss den beste tiden vi noen gang har hatt med TW.[/SPOIL]


1:



Om jeg stod iveien for samarbeid med Legend er jo helt på trynet, og det flere av dere. Jeg tok kontakt tidligere med Legend og tilbød et samarbeid på høyt nivå, noe noen i Legend her (Malfurion, Carno, Barsk?) kan bekrefte. Dette ble IKKE godtatt og krigen fortsatte. Skjerp dere!


2:



Hva skal man si til dette, å ta vare på medlemmene sine? Tror ikke det nei! :D


Oppsummering:

Legend og Honkie merger, for dere som ikke har fått det med dere.


Kommentarer fra Honkie-medlemmer:


(språkbruk endret av meg for anonymisering av spilleren)







Forandring fryder ;)


1, avslaget av det tilbudet hadde ikke noe med hva du ønsket, men hvem du var.
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Dette er jo klassisk .no da, og burde jo sett den komme lang vei hehe

Det er merkelig hvor fort erke fiender blir venner når begge parter føler seg truet.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Dette er jo klassisk .no da, og burde jo sett den komme lang vei hehe

Det er merkelig hvor fort erke fiender blir venner når begge parter føler seg truet.

Det handler vel å overleve, og dette er noe spillerene i Legend som ligger mellom Honkie og Snipe tjener på og etterpå så er det jo Honkie som får Legend spillere bakfra og Snipe på den andre siden. Så ja begge sidene tjener på det. trur eg:confused:
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Men dere driter i og ta med alle spillerne som har stått på deres side all the way?

synes rett og slett synd på dem som blir left behinde.

Blir vell som på v4, at noen kommer til og bli innesperret pga hugging osv og få det kjedelig og gå innaktive
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns også det er synd at alle ikke kan bli med videre, men sånn må det bli, hvis ikke hadde vi jo vært kjempemange, og det blir rot.
 

DeletedUser

Guest
Nå har ikke jeg noe med dette å gjøre, men hva med å lage en familiestamme for de andre? Just my five cent worth.
 
Topp