Kart - Tråd

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Kanskje litt for tidlig og se på kart, men det kan jo ikke skade..


22/02/08 - Top 10, mitt første kart lagd til .NO V1


KartV1noTop10copy.jpg



22/02/08 - Top 3 etter Zarazel's ønske ;P

Top3V1copy-1.jpg


26/02/08 - Kart uten svea, etetr Die. ble grunlagt.

Nocopy.jpg


01/03/08 - Oversikt over Merc krigen

Merckrigcopy.jpg
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Greit nok, men LDR og LDa er jo en familie, så de skulle vel ha samme farge? Ellers var det litt uoversiktlig, men var jo greit å se hvor farmene mine er. :)

Ditt første kart 4evvah?
 

DeletedUser

Guest
Greit nok, men LDR og LDa er jo en familie, så de skulle vel ha samme farge? Ellers var det litt uoversiktlig, men var jo greit å se hvor farmene mine er. :)

Ditt første kart 4evvah?

Nei, har ellers laget flere for W10.

Tenkte å lage et ''Standard'' kart nå i starten, så det blir minst uoversiktlig, det er fordi det er en liten verden og mange spillere på et sted. Dette kartet er laget med 700% zoom med Twstats.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg tenkte, syntes det sto første kart, men det var jo litt rart. Tror et kart med top 3 hadde gjort seg.

For å være ærlig er det bare LD familien, Core og Svea jeg er interessertn i vite hvor er, resten driter jeg i. Ekkelt å se RoS i fargen jeg bruker på blinkene mine. :p

Virker egentlig som grunnen til at jeg ikke liker kartet så godt er at toppstammene har masserekruttert over hele verden...
 

Deathbringer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Core ser ut som den beste av de tre, SVEA har ikke utvidet seg så bra og har alle medlemmene utenom 1 på NW. LD ser veldig uorganiser og overdreven med number med tanke på at folk skal raide mye snart. Jeg måtte velge SW :D. Btw hvordan lager du disse kartene? hadde hvert greiet å ha top 20 om det ikke tar drit mye tid.
 

DeletedUser

Guest
Core ser ut som den beste av de tre, SVEA har ikke utvidet seg så bra og har alle medlemmene utenom 1 på NW. LD ser veldig uorganiser og overdreven med number med tanke på at folk skal raide mye snart. Jeg måtte velge SW :D. Btw hvordan lager du disse kartene? hadde hvert greiet å ha top 20 om det ikke tar drit mye tid.

Top 20 ? :rolleyes: Nah, to much :p
 

DeletedUser

Guest
Top 20 er ikke verdt det i det hele tatt...

Og Deathbringer, jeg er enig i det du sier. I følge mine kilder sender ikke engang LD støtte til medlemmene sine.
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja hvis de ikke kan forsvare sig selv, saa fortjener de da heller ikke stoette! Tsk! ;)

Core ser rigtigt godt fordelte ud maa jeg indroemme, men hvis en koalition beslutter sig for at tage dem ud faar de store problemer paa grund af deres spredning. Kan dog heller ikke se hvorfor det skulle ske.

Svea ser ummidelbart ud til at vaere lidt for taet paa hinanden, men hvis vi gaar ud fra at de faar et par inactives plus at de giver ~S-V~ en ordentlig omgang boellebank skulle de ikke have de store problemer (husk, jeg kigger paa placering, ikke medlemmerne, saa ved jo ikke om de har gode medlemmer eller er poenghorer ;) )

Kan ikke se forskel paa LDr, LDa og Die. saa kan ikke give min holdning der (bortset fra at LD er en familie stamme, saa de holder ikke laenge ;) )

|MF|.. Hmm, fin ide vil jeg mene, man skulle naesten tro de havde proevet at lave en POKE, men ikke forstod at man skal holde fingrene vaek fra random knappen :rolleyes:.. Alt for kondenserede i K55 til at de kan overleve, men hvis de, trods mine forventninger, overlever, saa vil jeg skyde paa at de kan blive en forholdsvis staerk kontinent baseret stamme.

~S-V~ Going down *Indsaet den ondt grinene djaevle smiley for .net forummerne*

NoVi.. eh, foerst saa taenkte jeg "fint spread", men hvad djaevlen laver deres members nord for 500-linjen? Hvis de havde holdt sig syd for den tror jeg det havde vaeret bedre, og dem der er i norden er lidt for spredte hvis du spoerger mig.. Men jeg er jo ogsaa en carebear ;)
Fint spread i syden vil jeg mene.

Resten gider jeg ikke rigtig kommentere paa.. Er lidt doven..

Ovenstaaende er udelukkende min mening, og andre danskere kan ikke drages til ansvar for den :)
 

Deathbringer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
enig med alt du sier, jeg sa det med SVEA pga. at de skal raide og litt mellomrom hadde hvert greit. Sørdelen av NoVi ser drit bra plassert utenom noen som er for nærme. Men Core er forsatt nr 1 for meg når det gjelder hele bildet.
Jasej det er vel ingen anti-dansk følelse her? :D
 

Jasej

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nej nej, det var bare for sjov du ;)
Det var hvis nogen nu skulle blive sure over at jeg slaggede deres stamme, så måtte de endelig ikke drage andre danskere til ansvar for det :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp