Kart - Tråd

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Ka e vitsen med og nevne dette? Dette viste vi før dere skrev dt;) Trodde dere vi skulle bli skremt no? Vi har mange flere imot dere som dere ikke hvet om;)

Dere visste ikke at TEMPEL var med krigen, på vår side.
 

DeletedUser

Guest
Hmm

Dt er sant. Men keffer skal dem vite om dt? At dem legger oss til som enemies tror je er lite intresant for core;)
 

DeletedUser

Guest
Dt er sant. Men keffer skal dem vite om dt? At dem legger oss til som enemies tror je er lite intresant for core;)

Men for guds skyld, dette er ikke noe å diskutere. Skulle egentlig lage dette kartet for LDa, LDr og Tempel, men ville dele litt informasjon.
 

DeletedUser

Guest
Hmm

xD. uff bytter samtalevne hele tiden du. Fint vi stopper den diskusjonen begynte og bli litt off-topic uansett.
 

DeletedUser

Guest
Btw

Btw DecanisNO. Ligger den nye kartet om Merc krigen. Du har for en gang skyld bruke oversiktlige farger. Dette med kart kan du;)
 

DeletedUser

Guest
hvorfor ikke?:p

neida... fordi jeg synes vi er en god stamme...
 

DeletedUser

Guest
Det skjønte jeg, men hva gjør at du mener at dere er en god stamme?
 

DeletedUser

Guest
vel... selv om jeg ikke har spilt så lenge, synes jeg det virker som en forholdsvis bra organisert stamme.

:p

zara: fult mulig det men ikke meg i alle fall :p
 

DeletedUser

Guest
vel... selv om jeg ikke har spilt så lenge, synes jeg det virker som en forholdsvis bra organisert stamme.

:p

zara: fult mulig det men ikke meg i alle fall :p

Ser helst at du bruker hele navnet eller ZZ, hvis ikke kan troppene mine få lyst til å røre på seg, for farmene mine vil ikke gi de mosjon lenger;)
 

DeletedUser

Guest
Ser helst at du bruker hele navnet eller ZZ, hvis ikke kan troppene mine få lyst til å røre på seg, for farmene mine vil ikke gi de mosjon lenger;)

jamen... jeg synes zara er mye finere:p

lykke til med turen opp til meg... sees om ca. et døgn?....... og så et døgn tilbake...:p
 

DeletedUser

Guest
Hvis de løper så går det kanskje fortere. Eller tar en taxi eller noe...
 

DeletedUser

Guest
Fly! God idé!

På drager!

...eh... ja... la oss komme oss tilbake on-topic, før en moderator ser oss :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp