Kemp23 - SFF'er og OD-vinner

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Bare for å si det Kemp, jeg er kun moderator på V2 forumet. Har absolutt ingen moderator-ting in-game ;)

Du har ingen admin jobb eller crew jobb in-game ;)
Det har heller ikke jeg. Jeg er kun mod for diskusjon og forslagsdelen av dette forumet.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Det var akkurat som med gamle KH, vi var underdogs og vi liker å være underdogs.

Altså...KH var da mye mindre enn SFF. Og var strengt tatt bare jeg og Orc som slo noe tilbake i det hele tatt.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hmm, husker lite av den situasjonen der.
men enten så var det at vi ga dem det, men så forsvant de bare til SFF.
eller så var det at noen ifra dem angrep oss i stedet og derfor røk alt sammen.

Egentlig Haasen som burde svare på dette men.

Var bare jeg som gikk over til erkefienden SFF da jeg ikke ville være med i Dolkene (være milevis unna fronten) som resten av KH gjorde. Men dette var lenge etter episoden dere prater om.


Vi angrep dere etterhvert ja. Jeg husker jeg skrev at hvis ledelsen lot seg bli styrt på den måten en gang til så kom hvertfall jeg til å forlate stammen. Ble sinsykt irritert når vi angrep for at en stor spiller sa at han skulle ta oss hvis vi ikke gjorde det og lovte iap hvis vi gjorde det. Hvor var stoltheten....

Nei det ble ikke noe snakk om IAP etter at vi hadde angrepet han pølsa du ba Haasen koordinere angrep mot.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Egentlig Haasen som burde svare på dette men.

Var bare jeg som gikk over til erkefienden SFF da jeg ikke ville være med i Dolkene (være milevis unna fronten) som resten av KH gjorde. Men dette var lenge etter episoden dere prater om.


Vi angrep dere etterhvert ja. Jeg husker jeg skrev at hvis ledelsen lot seg bli styrt på den måten en gang til så kom hvertfall jeg til å forlate stammen. Ble sinsykt irritert når vi angrep for at en stor spiller sa at han skulle ta oss hvis vi ikke gjorde det og lovte iap hvis vi gjorde det. Hvor var stoltheten....

Nei det ble ikke noe snakk om IAP etter at vi hadde angrepet han pølsa du ba Haasen koordinere angrep mot.

Husker du hvem den pølsen var?
 

DeletedUser

Guest
OMG, intervjuet mitt har blitt spammet med brann post..........:mad:
 

DeletedUser

Guest
Så tilbød vi dere en allianse om dere støtte en ifra oss?
stemmer det?

Nei, det var en stund etter det dere ville ha en allianse. Tror ikke jeg arkiverte msn samtaler den gangen, men kan se om jeg finner det.
 

DeletedUser

Guest
Husker du hvem den pølsen var?

Jada, det husker jeg godt. Han het leon1313, og dere hadde forsøkt å ta ham uten å lykkes en stund, og skulle ha KH til å angripe ham på en bestemt by kl. 21:00 en eller annen dato. Bra noen husker litt her i verden... 1.
 

DeletedUser

Guest
Har du hørt om å quote flere poster i stedet for å bare ta en og en?:rolleyes:

Blir litt slitsomt etter hvert;)
 
Topp