Kirka: Litt Info

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Stemmer det ikke at man tidligere kunne rive ned første kirka si, for så å flytte den til en annen landsby.
Hvorfor endre på det, hvis det dere sier stemmer?

Både v3, v5 og v7 var dette mulig.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Tenkte siden han spurte om antall byer, og ikke antall kirker.
Er fullstendig klar over at man ikke kan flytte den hvis man allerede har flere kirker.
 

DeletedUser

Guest
Hvem vil rive første kirke????
Noen som vil flytte den pga. omorganisering av kirkeclusteret.

Vil også legge til at det er veldig kjekt å alltid ha første kirke tilgjengelig for bygging. F.eks. når du adler en by utenfor dine eksisterende kirkeradiuser, og må forsvare den. Da er man ofte avhengig av å få kirke opp fort, og den eneste måten å gjøre det på er å alltid ha første kirke tilgjengelig for bygging :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke hvis du allerede har andre kirker.

Tenkte siden han spurte om antall byer, og ikke antall kirker.
Er fullstendig klar over at man ikke kan flytte den hvis man allerede har flere kirker.

Er akkurat dette jeg lurer på... Nå har jeg feks 2 byer, og ser at jeg kan faktisk sette førstekirka mi til riving i hovedbyen om jeg skulle ønske dette, noe som ikke var mulig mens jeg bare hadde 1 by...

Så da tror jeg at jeg stiller spm mitt på nytt, men på en annen måte siden jeg fikk som svar at den ikke kunne rives, men jeg ser at den kan det:

Er det slik at den fortsatt kan rives via HK (som den kan nå når jeg har 2 byer) når jeg også har 3 (eller flere) byer - såfremt jeg IKKE har bygget kirke i noen av de andre ennå?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det er ingen grense for antall byer. Så fremt du ikke lager en ny kirke kan du omså ha 100 byer uten at det spiller noen rolle.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
hvor mye koster førstekirken i ressurser?
hvor mye gårdsplass tar førstekirka?
hvor lang tid tar det å bygge den?

og hvis jeg har feks 3byer, men bare to av dem har kirke, vil jeg da kunne rive førstekirka og bygge den på nytt ett annet sted?
 
Topp