kjøp av premium-Mobil

DeletedUser

Guest

Selv om folk ikke bryr seg om det, så må det tas med i beregningen når dere snakker om prisforskjell :)

hehe, som om vi liksom skal betale for å få vekk den reklamen? :D

Sløsing av våres penger :S

Seriøst :eek:
 

DeletedUser

Guest
Btw, ville likt å sett en statistikk på hvem som bruker mobilen, visa osv...
 

DeletedUser

Guest
øke prisen for premium kom nå.
Også vill de også at nckjer skal betale innogames for kartene han har laget.

Syns de starter å tenke veldig mye på penger her :p
 

DeletedUser

Guest
Hahaha! Det med reklamefrihet er noe tull! Jeg har ikke premium og jeg ser ikke reklame i det hele tatt! Vet ikke om det er fordi jeg bruker Safari, eller om det er noe som er tilfellet for andre nettlesere også, men dette gjør argumentet til Kristure meningsløst. Forskjellen for 2 uker vil da bli 9,68 kr. Det med å hevde reklamefrihet er inkludert vil være et brudd på markedsføringsloven §8.
 

DeletedUser

Guest
Dere ser kanskje ikke reklamen, men reklamefeltet står der likevel. Dere ser antagelig at det står "Bytte" enten øverst eller til høyre. Dette feltet tar plass, og kan hindre enkelte fra å bruke kartet på 15x15 uten å måtte scrolle, eller at man må ha smalere vindusbredde enn om man har reklamefri.
 

DeletedUser

Guest
Men er vel i grunn bare for å skjerme de aller yngste medlemmene for å bruke altfor mye penger på et online spill. For majoriteten av de som bruker mobilen til å kjøpe premium er nok av den yngre garden. Med et ovenpå perspektiv så syntes jeg at den grensen der bare er rett og rimmelig slik at vi ikke får noen habbolignende effekt, hvor kidsa kjøper seg og foreldra blakk.

Hvis de ønsker å skjerme de yngste medlemmene fra å bruke altfor mye penger, hvorfor i all verden øker de prisene mest på det tilbudet de yngste bruker hyppigst? Hvorfor ikke fordele prishoppet LIKT på alle tilbudene, slik at det å kjøpe premium for 2 uker øker like mye (prosentvis) som det å kjøpe premium for 6 mnd. Vil ikke det fungere like bra, men da uten at de mister flesteparten av spillerene som er under 18 år og med en brukbar størrelse på kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Oppdaget dette syke prishoppet i går... Dette blir for dumt, og jeg velger dermed å boikotte å oppfordrer andre til å gjøre det samme ;)

PABben sier at inflasjonen har bidratt til økte kostnader siden 2007.. Det er forøvrig sant, men da inflasjonen har ligget på rundt 2% årlig vil 100% prisøkning være mye høyere enn inflasjonen. Pga fremgang i teknologibransjen og itbransjen ville jeg heller trodd at slike tjenester hadde blitt billigere over tiden.

Pris i NOK Premiumpoeng
17,50,- 60
35,00,- 200
87,50,- 600
175,00,- 1500
437,50,- 5000

Jeg ser nå at prisene har blitt økt enda en gang? 20 kr for 60 poeng er det nå...
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg boikotter PK fra nå av.
Dette gjelder tre verdener, og med andre ord en rundt 900 kroner i året.

Må si at jeg er skuffet over hva som har skjedd.

-Skamper / Thebigbang
 

DeletedUser

Guest
Diskutering av privatinntekter hører ikke til på denne tråden, eller noen annen.
Neste gang en post går av skaftet slik som denne, så vil jeg be dere bruke rapporterings funksjonen isteden for å svare.

Det er både bedre for oss og dere, da slike ting vil bli tatt hånd om vesentlig raskere.
 
Topp