-KN- vs SiC

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -KN-
Side 2:
Tribes: SiC

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 49
Side 2: 7
Forskjell: 42

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 808,597
Side 2: 453,359
Forskjell: 355,238

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 286,166
Side 2: 28,846
Forskjell: 257,320

chart


VIKTIG!!
Bare som det er sakt krigen har holdt på lenge men fant endelig ut hvordan jeg la ut dette. Så slutt og si at vi erklerte NÅ det var faktisk dei som erklerte krig så...
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Krig

Synes det er flott at det blir krig mellom disse to stammene nå når SIC har mistet sine 3 største spillere inkludert leder, og hvertfall 1 til relativt stor spiller :D

Men tror sannelig jeg skal ta side i denne kampen :D

Men for å se det på en litt mer positiv side, så er det flott at noen prøver å skape fokus på de litt mindre stammene og ikke bare fokuserer mot Top 3 ! :D Selvom jeg ikke liker at SiC taper dette :(
 

DeletedUser

Guest
Vi har hatt krig mot dem leeenge altså men en liten våpen hvile :p dem var jo på rank 5 for ikke lenge siden med 1,5 millioner poeng :p

Etter våpen hvilen har vi ikke mistet en eneste by :cool:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg synes det er helt greit at det blir skrevet noe annet en det som BERM/-NB-/PMS medlemmer hoster opp her.
jeg vil uansett ønske SIC lykke til og håper at de gruser -KN-.
 

DeletedUser

Guest
Jaha

Intressant.. Du skryter av at dere tar ned en stamme som uansett går under av sine egne spillere, denne stammen hadde ingen fremtid med en gang jeg forlot for jeg og Blackadder I var de eneste som gadd å bry oss noe om denne stammen. Jeg og Blackadder joina -NB-, Ullaew sluttet, Rusken og Odden er strøket, Evil Shit joinet dere, ja da så sitter SiC igjen med de som var inaktive og ikke brydde seg noe særlig, ja så ikke noe rart at dere tar de.. Og når det gjelder deg ghostwarrior137, med en gang jeg joina -NB- så fikk jeg denne pm'en av deg: Men nå som du ikke er i SiC lenger kan vi vel bli venner ;)
Er du redd for -NB- ghostwarrior137? :/

Jeg var stolt av SiC, men gadd ikke mer, måtte gå andre veier. Vi nådde værtfall et lite stykke..
Nå er fremtiden min i -NB- <3333 :)
 

DeletedUser

Guest
Haha ville bare legge denne ut fordi jeg ville at det skulle vere noe annet en NB BERM OG PMS statestikk osv. Og det var synd dere leava fordi nå for vi ikke noe serlig motstand :/ men det var en god kamp :)

Og PS: Vi kan jeg ikke vere noe serlig venner når vi var fiender, snakke litt med deg under våpen hvilen :)
 

DeletedUser

Guest
Vi har jo kriga lenge men kom ikke på og legge ut før nå (viste ikke hvordan :p) Rusken prøvde jo og adle en av oss. Vi kriga mot dere siden dere var på det største men GG! :jblunk:
 

DeletedUser

Guest
Intressant.. Du skryter av at dere tar ned en stamme som uansett går under av sine egne spillere, denne stammen hadde ingen fremtid med en gang jeg forlot for jeg og Blackadder I var de eneste som gadd å bry oss noe om denne stammen. Jeg og Blackadder joina -NB-, Ullaew sluttet, Rusken og Odden er strøket, Evil Shit joinet dere, ja da så sitter SiC igjen med de som var inaktive og ikke brydde seg noe særlig, ja så ikke noe rart at dere tar de.. Og når det gjelder deg ghostwarrior137, med en gang jeg joina -NB- så fikk jeg denne pm'en av deg: Men nå som du ikke er i SiC lenger kan vi vel bli venner ;)
Er du redd for -NB- ghostwarrior137? :/

Jeg var stolt av SiC, men gadd ikke mer, måtte gå andre veier. Vi nådde værtfall et lite stykke..
Nå er fremtiden min i -NB- <3333 :)

Skryter jeg lol.
 

DeletedUser

Guest
Flott at mindre stammer får litt rampelys. :)
Håper dere fortsetter sånn.
Common KN!

Tross alt en god prestasjon å vinne(lede) en krig med alle ods imot.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg synes det er helt greit at det blir skrevet noe annet en det som BERM/-NB-/PMS medlemmer hoster opp her.
jeg vil uansett ønske SIC lykke til og håper at de gruser -KN-.

Hvorfor liker du ikke -KN-? :(
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Hvorfor liker du ikke -KN-? :(

ingen spess grunn. men jeg, som mange andre, liker at en underdog vinner.
og dessuten så har dere cashet ut fordelene med at Beruang og 2rkil har moset SIC byer siden en gang. men ikke har hatt tid/adelsmenn til å overta de.
men jeg skal hilse fra Beruang å si at det skal det bli en slutt på nå. men hva han legger i dét, får dere spørre ham selv om.
 

DeletedUser

Guest
Haha hvordan kan vi vite hvilke dere tar, burde vi hatt delt erobrings plan for og forhindre dette da?
 

DeletedUser

Guest
SiC var store når dei erklerte krig mot oss :p så vi har kriget lenge mot dem, men vi hadde ingen anelse om at dere i NB skulle at noen av dem vi beklager men som sagt vi kunne ikke vite dette.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
som tidligere skrevet så er det ikke så viktig for meg hvem som begynner krigen, eller hvorfor den starter. men det er morsomt å lese om noe annet en de tre største stammene gjøren og laden.
og nei, dere kunne jo ikke vite noe om det. så det er bare å kjøre på det.
 

DeletedUser

Guest
ingen spess grunn. men jeg, som mange andre, liker at en underdog vinner.
og dessuten så har dere cashet ut fordelene med at Beruang og 2rkil har moset SIC byer siden en gang. men ikke har hatt tid/adelsmenn til å overta de.
men jeg skal hilse fra Beruang å si at det skal det bli en slutt på nå. men hva han legger i dét, får dere spørre ham selv om.

Pfft!

Der fikk jeg meg en god latter.
"Liker at underdogs vinner" - da burde du gjøre litt research før du kommenterer geniet..

SiC
image.php


-KN-
image.php






Heller ikke -KN-'s skyld at -NB- er for treg, og heller ikke klarer å adle stammer på sin egen størrelse.
 
Topp