Knuckles (KckS)

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg har ikke angrepet deg, men ødelagt start-fasen din? :confused:

Jaja, da må jeg ha superkrefter altså :cool:

Meza er så naiv, not funny..
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke angrepet deg, men ødelagt start-fasen din? :confused:

Jaja, da må jeg ha superkrefter altså :cool:

Meza er så naiv, not funny..

Med spioner, og rekrutering av min flotte spiller! Uventet angrep han så du har nok indirekte superkrefter.

Menneh, bare se. KcKs er nå oppløst etter du erklærte krig ;o Så kanskje du har superkrefter?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hø?

Ryktes at DN har vunnet tidenes raskeste krig, var jo raskere enn Tyskland - Danmark og alt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Med spioner, og rekrutering av min flotte spiller! Uventet angrep han så du har nok indirekte superkrefter.

Menneh, bare se. KcKs er nå oppløst etter du erklærte krig ;o Så kanskje du har superkrefter?

Er vi eneste stamme der spioner er unødvendig? Alle blir ivaretatt og har alle rettigheter. Har vi funnet gullformelen? Ingen som troller eller ødelegger, og alle er aktive på stammeforum og stammechat?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Altså, vi har faktisk ingen spioner... Så nei, dere er ikke eneste stamme. At folk sender meg melding der de kommer med informasjon i håp om at vi skal stoppe å angripe dem ser ikke jeg på som at vi søker spioner.

Jeg håper da at alle stammer har aktive medlemmer på skypechatt og stammeforum.
 

DeletedUser

Guest
Altså, vi har faktisk ingen spioner... Så nei, dere er ikke eneste stamme. At folk sender meg melding der de kommer med informasjon i håp om at vi skal stoppe å angripe dem ser ikke jeg på som at vi søker spioner.

Jeg håper da at alle stammer har aktive medlemmer på skypechatt og stammeforum.

Nå er vi også spion fri! Takk zippy.
 
Topp