Knuckles (KckS)

DeletedUser

Guest
Stakar, er dere i krig allerede? :( og ifølge statestikken så taper dere <3
 

DeletedUser

Guest
Hmm... Det har seg sånn at både dere og oss kommer til og tape <3
 

DeletedUser

Guest
Håper DN tar oss til seier :) Voodoo og VEPO skal vertfall ikke vinne :)
 

DeletedUser

Guest
Håper DN tar oss til seier :) Voodoo og VEPO skal vertfall ikke vinne :)

Når ble dere alliert med DN? hahaha! Om DN tar dette hjem, er det ikke pga dere! :)

Siden dere og TSWK har erklært krig, har vi jo fått fokus på dere og nesten alle spillerne sitter med høye ress felt og 100 av hver forsvarstropp, ikke glem muren i 5<3

Tror ikke dere hjalp DN med å gjøre masse gode farmer på kartet vårt røde! Så vi husker å farme dem.
 

DeletedUser

Guest
Vi er kansje ikke så gode ;) Men DN er også mot dere <3 Vi får se hvem som går ned først og sist :) (Sier ikke at dere går ned først:)
 

DeletedUser

Guest
Når ble dere alliert med DN? hahaha! Om DN tar dette hjem, er det ikke pga dere! :)

Siden dere og TSWK har erklært krig, har vi jo fått fokus på dere og nesten alle spillerne sitter med høye ress felt og 100 av hver forsvarstropp, ikke glem muren i 5<3

Tror ikke dere hjalp DN med å gjøre masse gode farmer på kartet vårt røde! Så vi husker å farme dem.

Vi er ikke alliert, men på samme side <3
 

DeletedUser

Guest
Det kan du si uten å ha pratet med oss? Bare fordi vi ikke hadde erklært krig så betyr ikke det at vi var på samme side.

Uansett, det er ordnet nå :)

Zippy, uansett hvor mye du har ødelagt start-fasen av spillet mitt så kan jeg ikke gjøre annet enn å le.

Du har fått meg til å våkne opp spillmessig, og nå ligger jeg nesten på gulvet å ler. Credz man, credz.
 

DeletedUser

Guest
Zippy, uansett hvor mye du har ødelagt start-fasen av spillet mitt så kan jeg ikke gjøre annet enn å le.

Du har fått meg til å våkne opp spillmessig, og nå ligger jeg nesten på gulvet å ler. Credz man, credz.

Nå frister det å knuse DN :) Og jeg som digga dem før .. Nei az :)
 
Topp