Knuckles (KckS)

DeletedUser

Guest
Hei,

Vi er da en flonka ny stamme på V9.
Vi består av erfarne medlemmer og søker erfarne medlemmer.

Stammen ble grunnlagt i går kveld så vi er ganske nybakte:)
Hvis du ønsker og bli med send en søknad til meg her, eller på skype ;)
Send meg også søknad på PM eller bare sendt hvis du vil ha noen og snakke med ;)

Skype nick: Perzko
Tribal Wars nick: Meza

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Nehei, du må jo vere erfaren og lojal men det vet jeg du er ;)
 

DeletedUser

Guest
...

De fra BoSS gikk kun over pga. bedrag i ledelsen. Ingen igjen bortsett fra inaktive spillere.
Så om vi/de i BoSS gikk over har det ikke noe og si, da det er en goood begrunnelse. :p
Ingen som vil være der etter det. Familien er den samme også, bare noen små justeringer.


Mz, hva skjedde meg og ikke rushe med og rekruttere? ..
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Når jeg så stammetaggen trodde jeg det sto for "Kickass"... av en eller annen grunn. Sånn helt by the way, lizzom.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hvem gjelder dette? For de vil ikke vi ha heller...


@mr, ja det gjorde faktisk jeg også.. :rolleyes:

Jeg tror du har full forståelse over at vi har innført en taushetsplikt i hvem som søker seg til oss. Vi tjener ingenting på å gå ut med hvem som søker seg til oss, respekt for dem som søker må man også ha, ikke bare kaste de ut på en spikkermatte..
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg tror du har full forståelse over at vi har innført en taushetsplikt i hvem som søker seg til oss. Vi tjener ingenting på å gå ut med hvem som søker seg til oss, respekt for dem som søker må man også ha, ikke bare kaste de ut på en spikkermatte..

Om du har en sånn policy synes jeg det er rart du i det hele tatt nevnte at noen fra stammen hadde søkt til dere...
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Er jo bare for maza å vere vakt å slik finne ut vem som har hatt han som vakt d :)
 
Topp