Tilbakemeldingstråd Kommentarer/spørsmål til vinterbegivenhet 2012

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Har du spørsmål, eller er det noe du lurer på ang vikingleirene som har dukket opp på kartet?
Det finnes noe informasjon her, men det er også mulig å spørre her eller bare kommentere hele konseptet dersom ønskelig.

Vennligst merk at det ikke er alt jeg kan svare på pga at noe skal holdes litt hemmelig. =)


-->Kunngjøring!<--
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Treiging :razz:

Hva vet vi? Vel, det varierer på både hvor lenge leirene blir værende, og hvor mange vikinger som befinner seg i leiren. Spennet på antall vikinger som jeg veit om har hittil vært alt fra 50 til 6000. Vikingene har samme forsvarsstyrke som milits.

Edit: Rettelse: Vikingene er noe sterkere enn milits, men ikke veldig mye.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
gjelder bonusen kun 1 by, eller samtlige byer man har når man aktiverer ?

fant ut :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mer info :)

Når man har plyndret en by trenger man ikke vente til troppene er tilbake før du kan benytte deg av pelsene du har plyndret. Det produseres også vikinger i byene som du rensker for tropper, ca 1.6 per minutt. Det tilsvarer en produksjonstid på rundt 37 sekunder. Usikker på om dette varierer fra by til by, og om produksjonen av vikinger (milits) stopper på et tidspunkt etter at man har rensket byene.
 

DeletedUser

Guest
Men hva er svaret? Gjelder det alle byer, eller bare den man aktiverer i?
 

DeletedUser

Guest
gjelder på alle byer !!!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Takk, godt å vite :)

Ser også ut som om de produserer ~1k av hver ressurs i timen. Men det kan hende det varierer. Noen som kan sjekke? :)
 

DeletedUser

Guest
nødvendig ? de drar jo videre etter 6 timer, dvs maks 6k mer av hver ressurs, gå heller på neste for å tømme den :)
 

DeletedUser

Guest
Joa, det er jo sant. Men man blir jo litt nysgjerrig da :razz:
 

DeletedUser

Guest
Mer nøyaktig, sjekka nå, så produseres det omtrent 985 av hver ressurs i timen. Fortsatt fint hvis noen kan sjekke om det gjelder for andre vikingleire.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vil evt. farming av disse byene gå på farmelimiten på v13 eller vil farming gjort av disse byene ha 0 betydning for limiten? Altså ekstra inntekt.
 

DeletedUser

Guest
Noe jeg lurer på er bærerkapasiteten til de ulike enhetene til å få med seg pels.

Feks hvor mye pels kan 100 øksemenn få med seg? Hvor mye kan 100 lk få med seg?
 

DeletedUser

Guest
Noe jeg lurer på er bærerkapasiteten til de ulike enhetene til å få med seg pels.

Feks hvor mye pels kan 100 øksemenn få med seg? Hvor mye kan 100 lk få med seg?

Er vel ikke så viktig? Rekker ikkke bruke opp de pelsene før tiden er ute alikevel..
 

DeletedUser

Guest
Er vel ikke så viktig? Rekker ikkke bruke opp de pelsene før tiden er ute alikevel..

Fortsatt et spørsmål jeg ønsker å få svar på. Om jeg skal ha 300 pels er det ikke nødvendig å sende alle mine styrker. Da jeg kan bruke resten til å farme andre steder:)
 

DeletedUser

Guest
Hørt at rekrutteringshastigheten økes på bygninger og ikke tropper?

Noen som kan klare opp det?
 
Topp