Kracked ønsker seg ny bruker :D

DeletedUser

Guest
Hey alle venner og kjente :)

Da har jeg bestemt meg for å starte opp igjen på en utrolig døll verden !
Grunnen? Ja si det... Savner en stor konto hvor jeg kan nuke og adle som bare rakkern..!
kontoen bør helst være ganske samlet og i grei hold, men ikke så mye viktig egentlig :cool:

Har noen en konto til overs? Svar her eller på PM til kracked (v2 og v5)


-Nikko
 

DeletedUser

Guest
Kunne gjerne tatt den, men tviler på at du vil gi den vekk :(
 

DeletedUser

Guest
Du vil vel gjerne ha en konto som kriger mot AriCa? Meld iallefall fra når du overtar en, om du gjør det da, for det er jo litt moro å vite hvem man har med å gjøre :)
 

DeletedUser

Guest
Vil jeg ha en konto MOT AriCa? Hvem har sagt det? :eek:
Har ikke spilt med dere før, og kan sikkert prøve det også..!

Sier naturlighvis ifra ;D
 

DeletedUser

Guest
Overså den delen med samlede byer. Har vel byer i ni kontinenter... ;)

Men sorry, du får ta en i AriCa. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tror nok det blir for skummelt. Men er jo mange som har overtatt kontoer uten at ledelsen har vært klar over det da.. Noen har valgt å jobbe mot oss i det skjulte med vekslende hell, mens andre har oppriktig snudd side.
 

DeletedUser

Guest
Jeg prøvde å kuppe Wolverine sin konto, men han gjennomskuet trusselen min. Han skjønte at jeg bare er en snill fyr som aldri ville gjort noe vondt uansett :\
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil også ha en Arica konto.

Sist gang jeg spilte v2 mista jeg 900k elns på ei uke :l
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Arcon kontoen er til salgs ,, historien bak den kjenner vel de fleste :) ,jeg er litt usikker, men,,, det kan kanskje være mulig å joine AriCa med den kontoen , de tar jo inn hva som helst for tida så :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Tror du jeg kunne ha overtatt den? Tror ikke jeg kommer inn i AriCa dog, og tror heller ikke stort blir gjort så lenge jeg er der... Men har noen dager uten stort å finne på, så kanskje ett utlån hadde vært tingen?!

Ja du finner vel veien til postkassa om det sku være aktuelt ;)
 
Topp