Krangling TW vs Yamato, DISA E og ~SW~

Reaksjonspoeng
3
Nå syntes jeg virkelig synd på deg, hvordan klarer du å synke så lavt.
Jeg har kun besvart deres utsagn ikke noe annnet, dere har skrevet at halve stammen er utestengt, dere kunne lett tatt alle byene våres for dere er så mye bedre (er det du som er han figuren med turban og glasskule? isåfall bør du pusse glasset så du ser klart)
Dere har skrevet at vi er juksemakere osv og enda så anklager du oss for å slenge dritt?
Kalle en løgner en løgner er da vel ikke en forbrytelse, men våkn opp for en spade er en spade selv om du snur den på hodet og rister den.
Hvis du kunne stilt spørsmål istedenfor anklagelser og fantasier så hadde jeg ikke kalt dere løgnere.

Om RDI har lyst å skryte skal ikke du henge deg opp i det.

Dette handler IKKE om at RDI er en skrythals(noe han ikke er) men TW, DISA E, SW og yamato.

Og når vi snakker om å synke lavt:

Du kaller RDI for løgnhals.
Du kaller han for skrythals.
Du kaller han for ett eller annet med urban...

Dette har ingenting med diskusjonen og gjøre, og det er ingen tvil om at du i en veldig høy grad er med på å dra denne diskusjonen ned på det lave nivået ditt.

Stopp Bullshitting!
 

DeletedUser

Guest
Om RDI har lyst å skryte skal ikke du henge deg opp i det.

Dette handler IKKE om at RDI er en skrythals(noe han ikke er) men TW, DISA E, SW og yamato.

Og når vi snakker om å synke lavt:

Du kaller RDI for løgnhals.
Du kaller han for skrythals.
Du kaller han for ett eller annet med urban...

Dette har ingenting med diskusjonen og gjøre, og det er ingen tvil om at du i en veldig høy grad er med på å dra denne diskusjonen ned på det lave nivået ditt.

Stopp Bullshitting!

Ja jeg kaller en spade en spade også er det galt.
Skrythals er en som skryter av sine bragder.
Det med turban og glasskule er jo fordi han tror han kan kikke inn i fremtiden, har du ikke hørt om slikt? :)
Når dere gang på gang kommer med usannheter så må dere også tåle stempelet som løgnhals.
Syntes du skal kikke imellom meldinger fra han for det er ikke jeg som har dratt frem alt dette personlige han kommer med, jeg droppet også å besvare noen dager men det ga seg jo ikke alikevel.
Så håper ikke du synker ned på samme nivå som rdi du også nå, for han eller hun har vært på det nivå en stund uten hjelp fra andre enn seg selv.
Du ønsket tråden stengt noe jeg så på som positivt men det var tydeligvis ikke ene stammemedlemet ditt enig i.
 
Reaksjonspoeng
3
Ja jeg kaller en spade en spade også er det galt.
Skrythals er en som skryter av sine bragder.
Det med turban og glasskule er jo fordi han tror han kan kikke inn i fremtiden, har du ikke hørt om slikt? :)
Når dere gang på gang kommer med usannheter så må dere også tåle stempelet som løgnhals.
Syntes du skal kikke imellom meldinger fra han for det er ikke jeg som har dratt frem alt dette personlige han kommer med, jeg droppet også å besvare noen dager men det ga seg jo ikke alikevel.
Så håper ikke du synker ned på samme nivå som rdi du også nå, for han eller hun har vært på det nivå en stund uten hjelp fra andre enn seg selv.
Du ønsket tråden stengt noe jeg så på som positivt men det var tydeligvis ikke ene stammemedlemet ditt enig i.

Det er mulig at RDI prøver å si at han har klart å stå imot lenge.

Det er ikke å skryte når han har 400 sider med nukes og adels fra 6 forskjellige spillere i en periode av 1,5 måned.
RDI er en god spiller.

Og du vil tydeligvis heller ikke ha tråden stengt når du fortsetter å kalle oss halser av forskjellige slag.

Ville du tolerert at jeg hadde kalt deg for en skrythals? Neppe.
Ville du godtatt at jeg kaller deg for løgnhals? Neppe.
Ville du godtatt at jeg kaller deg for... ting? Nei.
Så hvorfor kaller du oss for det, og forventer at vi bare skal la det gå forbi?

Det er ikke slik verden funker. Ikke engang data-verden.
 

DeletedUser

Guest
Det er mulig at RDI prøver å si at han har klart å stå imot lenge.

Det er ikke å skryte når han har 400 sider med nukes og adels fra 6 forskjellige spillere i en periode av 1,5 måned.
RDI er en god spiller.

Og du vil tydeligvis heller ikke ha tråden stengt når du fortsetter å kalle oss halser av forskjellige slag.

Ville du tolerert at jeg hadde kalt deg for en skrythals? Neppe.
Ville du godtatt at jeg kaller deg for løgnhals? Neppe.
Ville du godtatt at jeg kaller deg for... ting? Nei.
Så hvorfor kaller du oss for det, og forventer at vi bare skal la det gå forbi?

Det er ikke slik verden funker. Ikke engang data-verden.

Syntes du skal lese tråden dere selv har opprettet kun for å krangle.
Hvem skrev første inlegg etter du skrev den kunne stenges?
Syntes egentlig det blir for dumt å diskutere han siden han ikke svarer selv, kan dere snart finne ut hvem som skal drive denne kranglingen deres?
Når han skriver gang på gang at han er så mye bedre en de fleste av oss og vi er så lette å adle osv så kaller jeg det å skryte. Slå opp i ordboka så skjønner du det. Hvis han ikke tåler å bli kalt skrythals så bør han ikke skryte, hvis han liker å skryte er jo faktisk skrythals ett plussord i hans øyne:)
Når dere gang på gang kommer med usannheter så kaller jeg dere løgnhalser, slutter dere med det så kaller jeg dere ikke løgnhalser.
Har aldri bedt dere om å la det gå forbi og syntes det er fint du legger merke til det men da må du jo skjønne hvorfor det blir skrevet.
Jeg har til og med sagt dere har noen gode spillere men å gå ut å si at vi hverken har samspill, at vi roper på storebror og er elendig osv så må dere regne med at jeg skriver innlegg tilbake.
Til noe helt annet siden du referer til dataverden og jeg er nysgjerrig på din mening ang hva du mener hva dataverden er.
For min mening hva det er så er det kun om hva en data kan gjøre og de forskjellige datamaskinene gjennom tidene, helt fra før sharp mz700 og commondore64 (holdt nesten på å glemme den første som var gampediger og gjorde mindre enn en kalkulator) . En datamaskin utfører regneopprasjoner med det binære tallsystem. Hvis jeg er på jordet så si ifra.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
JA... Det var så koselig å merge med dem. Nå skal vi danse rundt og gi roser til enhver spiller i hele V2. Lenge leve tribalhugs!
 

DeletedUser

Guest
Akkurat etter at jeg har sluttet begynner det å skje ting igjen :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke lenger jeg, men det var ikke så lenge siden jeg sluttet og da var det ingen som hadde nevnt dette engang så vet ikke om det var særlig gjennomtenkt...
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke lenger jeg, men det var ikke så lenge siden jeg sluttet og da var det ingen som hadde nevnt dette engang så vet ikke om det var særlig gjennomtenkt...

Nei, vi er blitt noen gærninger etterat du sluttet :(
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Beklager at jeg ikke kunne svare deg sheriffen, jeg har vært bannet noen dager fra forummet.
Og min stammevenn forklarte i grove trekk endel av det jeg mente.
 

DeletedUser

Guest
Mergingen skyldes godt sammhold og godt sammarbeid, hvor begge ledelsene ble enige.

Noe mer uttalelser kommer det ikke...
 
Topp