Krangling TW vs Yamato, DISA E og ~SW~

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Beklager hvis vi lar oss rive med. Tror bare det er mange av oss søm hadde ønsket det:D
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Å ja lille war stammen hadde glemt den, men er lenge siden og var ikke noen stor krig det.
 

DeletedUser

Guest
Vil du vi skal kjøre denne diskusjonen en gang til?

For hvis du nevner det i en negativ tone en gang til, kommer jeg til å quote alle inteligente postene som ble postet angående den saken og skrive de her.

Han hadde en geipesmiley bakerst, en geipesmiley er da ikke negativt ment?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Vil du vi skal kjøre denne diskusjonen en gang til?

For hvis du nevner det i en negativ tone en gang til, kommer jeg til å quote alle inteligente postene som ble postet angående den saken og skrive de her.

Tok deg en hel time å svare på det jo, trodde du var raskere enn som så ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan vi ikke bli enige da?

Hele v2 er tribahugs i alle retninger, bortsett fra TW som er i krig med 2 større stammer og kun har en liten stamme som alliert, samt et par IAP's..
 

DeletedUser

Guest
Kan vi ikke bli enige da?

Hele v2 er tribahugs i alle retninger, bortsett fra TW som er i krig med 2 større stammer og kun har en liten stamme som alliert, samt et par IAP's..

Dere er så tøffe så:p Dere selv som har havnet i den situasjonen.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dere er så tøffe så:p Dere selv som har havnet i den situasjonen.

Stemmer Zanmato:)

Vi i TW har tatt et standpunkt, vi har bestemt oss for hvordan vi ønsker å spille dette spillet. Dere må gjerne fortsette å fortelle oss hvor "dumme" vi er som har havnet i denne situsjonen.
For meg gir dette spillet liten mening, med mindre man har noe å kjempe for.

Det er klart at Yamato ikke er der de er i dag, bare grunnet tribalhugging. Det blir helt feil å si det. Det er ikke så svart hvitt som mange prøver å fremstille det som. Yamato har kommet der de er i dag grunnet gode spillere, kriging og allianser.

Når man kriger er det viktig å ha respekt for sine fiender. Selv har jeg merket at vi i TW har mange ulike fiender. Noe som bare skulle mangle med tanke på antallet fiender vi har..

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har spilt alt for mange servere på TW.. Men V2 er klart en av de mest frustrerende serverene jeg har spilt. For meg har det gjennom hele serveren virket som om vi i TW har prøvd å skape litt action.. uten at det har smittet over på andre. Kriger svekker begge parter og da er det utrolig irriterende å se på at en tredje part bare forsyner seg når de ser det går nedover for den tapende parten.
V2 har klart vært den mest lærerike serveren jeg har spilt, grunnet at vi i TW omtrent konstant var i krig.

Ellers håper jeg på at Yamato og Elite braker sammen snart.. slikt at det virkelig blir litt action;) Kan bli artig å se hvem som vinner:rolleyes:
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi er skikkelig tøffe. *Host ironi Host*

Og denne tråden sier at vi skalkrangle, og det er akkurat det vi gjør, så denne tråden stenges ikke.

Dere krangler ikke, dere snakker om alt annet enn relativ krangling.. Krangling skal vise munnhoggeri og fakta dere prøver i det minste å backe opp..

Ikke koseprat som dere har holdt på med i det siste :rolleyes:
 
Reaksjonspoeng
3
Dere krangler ikke, dere snakker om alt annet enn relativ krangling.. Krangling skal vise munnhoggeri og fakta dere prøver i det minste å backe opp..

Ikke koseprat som dere har holdt på med i det siste :rolleyes:

EDIT: Ja Kathy blir fornøyd, men velger å fjerne ;)

Fornøyd?

Ellers:

Bra sagt Poseidon. Du sier det vi andre har prøvd på hele tiden.(Men som vi ikke får til)
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Vet ikke om jeg tørr skrive provoserende meldinger lengre blir så sjelden jeg er inne her da. Men poseidon har iaf rett i at vi har prøvd å få til litt større å artige kriger men men..
 
Topp