Krig! MB vs. =C=

DeletedUser

Guest
Krigserklæring skrev:
Serpentes på 12.01. kl 23:54
Hei, siden dere ikke utgir noen leder, velger vi å ta dette via medlemmene.

Vi I [ally]=C=[/ally] har slått oss sammen med samtlige av våre allierte, og valgt å erklære krig på dere.
Grunnen til denne krigen er dere arroganse og selvgodhet, som vi markerer oss negative til.
Dere har trakkasert enkelte medlemmer, men da deres spiller, Zelda, sendte et brev hvor han ba et av våre medlemmer om å starte på nytt, og så fint forklarte hvordan man gjør det, bestemte vi oss for å erklære krig mot dere.
Det viser seg at samtlige av våre allierte har valgt det samme.
I tillegg viser dere dere fram på forumet ved å henge ut andre medlemmer, og det stiller vi oss negative til.

Lykke til...;)


Med krigersk hilsen [player]Serpentes[/player], diplomatisk baron I [ally]=C=[/ally]

Toad I dag kl 02:44
*ingen kommentar*

/[player]Toad[/player]
- restart-brevets originale forfatter... ^^

Nå starter den første krigen på v3 for fullt... :D
 

DeletedUser

Guest
Haha^^ Ja, action som igrunn ikke fører noe sted ^^ Eller? :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg må desverre le litt jeg.. Erklære krig pga et start over brev.. Hvem har ikke fått ett sånt brev :D latterlig..
 

loveamelia

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Intressant att starta krig för ett sånt random mail. all cred åt zelda som lyckas retas med folk..
 

DeletedUser

Guest
Krig

Jaja..

Vi før følge spent med og ønske lykke til!. Det kommer vel opp noen statistikker her etterhvert da? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Haha, jeg kan ikke se for meg noen statistikker i denne krigen... :p
Spørs litt hvor lenge den varer da. ;)
 

DeletedUser

Guest
ser ikke poenget jeg.. Angripe hverandre og stjele resurser..:p
Altså, hadde det vert kattapulter inni bildet, ja da hadde det kanskje vert mer morsomt ja :cool:
 

DeletedUser

Guest
nu er det ju ikke krig, bara vanlig farmning og det kallar jeg ikke krig.
man kan ju ikke kriga utan adel eller kata, annars förlorar ju ingen på det :p
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
jeg vil gjerne starte med å sitere profilen vår:
Wii Will Super Smash Them!!!!
sitatet er fra hukommelsen, så det er godt mulig det er feil, menmen... we will still supersmash them

Anyways
Krig nå, ja... Noen er så nærtakende... Bare fordi vi i MB farmer dem litt og sender dem koselige, vennlige postkort med bilde av Yoshi's Island bakpå så erklærer de krig? hvor ble det av yttringsfriheten? hvor ble det av friheten til å angripe noobs uten at tusen andre noobs rotter seg sammen mot oss?

Javel. De har erklært krig, og vil sikkert dra med seg et par andre stammer i krigen også... Menmen, hvis vi er heldige vil dette dytte oss opp på rank 1 i både ODA og ODD for stammer :p

Ønsker begge sider av krigen lykke til, og måtte den beste stamme vinne (altså oss :rolleyes: )
 
Topp