Krig mellom -iM- og AKDM

DeletedUser

Guest
Hadde jo vært fint med en offisiell utalelse fra de involverte partene her, men siden det ikke ser ut til at det skjer så lager jeg dette topicet:)

Side 1: AKDM

Side 2: -iM-

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 11
Side 2: 18
Forskjell: 7

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4
Side 2: 6
Forskjell: 2

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 111,326
Side 2: 177,262
Forskjell: 65,936

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 38,550
Side 2: 60,270
Forskjell: 21,720

image.php




Ser ut som -iM- åpner best, men det er jo mulig de bare har vært heldige de siste 24 timene. Vil uansett gi mine lykke ønskninger til -iM-.

Samtidig lurer jeg også på hvordan AKDM skal holde på sine nord områder mens de samtidig skal vinne denne krigen?
 

DeletedUser

Guest
Hva er grunnen til denne krigen egentlig? Var jo i AKDM før jeg sluttet på V1 og da var FortNoxer forsvarsminister i AKDM, mens nå har han stiftet -iM- og er i krig med AKDM?

Skjønner ikke helt, håper noen kan komme opp med et godt svar.

EDIT: Go -iM- :)
 
Sist redigert av en moderator:

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skjønner godt at de gikk ut hvis hun ble leder. Ble et sånt diktatur opplegg det da sikkert :p

Det er ikke diktatur i AKDM. Jeg hadde forlatt den stammen for lenge siden om det var slik det var. Før jeg joinet AKDM hadde jeg inntrykk av at hun var en skikkelig b****. Jeg joinet nå likevel fordi jeg hadde god tone med flere andre og likte stammen, om lederen var på tryne skulle nå jeg takle det. Overraskelsen ble stor da jeg så at hun faktisk er veldig hyggelig. Og hun tar høyde for innspill, ris og ros. Å stemple henne som diktator... Mer feil kan man ikke ta. Ibex er en dyktig leder. Men det betyr ikke at alle andre er enig med henne eller ønsker å samarbeide med AKDM. Sånn er livet.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke diktatur i AKDM. Jeg hadde forlatt den stammen for lenge siden om det var slik det var. Før jeg joinet AKDM hadde jeg inntrykk av at hun var en skikkelig b****. Jeg joinet nå likevel fordi jeg hadde god tone med flere andre og likte stammen, om lederen var på tryne skulle nå jeg takle det. Overraskelsen ble stor da jeg så at hun faktisk er veldig hyggelig. Og hun tar høyde for innspill, ris og ros. Å stemple henne som diktator... Mer feil kan man ikke ta. Ibex er en dyktig leder. Men det betyr ikke at alle andre er enig med henne eller ønsker å samarbeide med AKDM. Sånn er livet.

Stempler ikke henne som en diktator, var en spøk :eek:

Men når jeg var der selv kunne hun være i overkant av streng :p
 

DeletedUser

Guest
Tar vi med HVE blir det sånn

Side 1: AKDM H.V.E

Side 2: -iM-

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 21
Side 2: 7
Forskjell: 14

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 2
Forskjell: 5

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 197,048
Side 2: 69,623
Forskjell: 127,425

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 67,911
Side 2: 20,176
Forskjell: 47,735

image.php
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Stempler ikke henne som en diktator, var en spøk :eek:

Men når jeg var der selv kunne hun være i overkant av streng :p

Jeg tenkte kanskje det var en liten spøk. Men jeg ville unngå spekulasjon hos andre. Ja jøss er hun streng! Dvs hun forfiner ikke sine budskap med fine og snille ord - hun sier det slik det er.

Mini da. Jeg bitchy? Takker for komplimentet :D
 
Topp