Krigserklæring

DeletedUser

Guest
Selv om Elite automatisk blir plassert på en side i denne krigen, vil jeg gjerne si at jeg synes det står respekt av det TW gjør. Har selv vært i en stamme som var underdogs, og det er kanskje vanskelig, men det er mer å kjempe for rett og slett. Så man skal ikke undervurdere dem bare pga poengene, de har nå iallefall et mål og en mening med spillet, og må ikke glemme: Ingenting hjelper mer for samholdet i stammen enn en felles fiende å hate! ;)

Lykke til iallefall, jeg ser frem til litt statestikker og slikt. :)
 
Reaksjonspoeng
3
Opprinnelig skrevet av forskningsprosjekt 001
Det har aldri vært noen pause i vår krig.

Så hvorfor erklærer dere krig?


Den eneste forskjellen er at Yamato har vært for feige til å erklære krig.
Hva slags ære er det i å rekutere spillere fra stammer man angriper?

Forsk... Det er lenge siden, GET OVER IT!


TW sammen med –Rome- og WH erklærer krig mot Yamato og deres allierte som vil støtte Yamato.

Interresant... Siden vi allerede tar byer fra -Rome- så er vi vel på en måte i krig med de fra før av? Det eneste nye her er jo WH, men de tar vi byer fra støtt og stadig, så det kommer nok ikke til å skje så mye der... (hvis ikke WH har et hemmelig våpen de skjuler?)


Da dette er sagt vil jeg samtidig si at vi har fått forespørsler fra flere stammer om allianser mot Yamato, og det har aldri kommet så mange søknader for å komme inn i stammen vår som nå.

Verdenen vokser Forsk, nye spillere kommer innom Tribalwars hver dag og tenker at de skal prøve det ut. Det er naturlig at man får inn flere og flere søknader etterhvert som tiden går.

*Fra Fuzzball sin post*

1.
Vi erklærer krig for å få denne krigen ut fra skyggene og for å si det med mine egne ord(les innlegget mitt før du komenterer):

Vi tar krigen frem i lyset og vi vil belyse faktaene som vi alltid har gjort.

2.
Jeg henviser til to ganske klare bevis:

Khalebs på 23.11. kl 20:17
Yes
Unfortunately I am your enemy now.
After Brennstrøm lost several villages, I noticed that I was next. And yet a member of the Yamato kindly came to communicate with me, then he advised me to go to Disa, as he said that the Yamato was once up.
So I went to Disa, I did not have much choice since esou in the midst of war.
My apologies friend, I am somewhat confused.

Khalebs


Det jeg reagerer mest på, er at han sier:

as he said that the Yamato was once up.
Så dere rekruterer fra stammer der kriger mot.

Og:

Khalebs - tribe changes

3.
Dette har med å gjøre at det krigingen som Yamato gjennomfører aldri blir "tatt frem i lyset" og vi vil belyse fakta som vi alltid har gjort(Gjentakelse er et literært virkemiddel. Jeg følte det passet her)

4.
Dette var bare en PS. No big deal.
Det jeg mente med dette, er at vi har fått søknader som:
Hei!
Jeg vil gjerne være med i TW for å knuse Yamato.

Dette var bare et eksempel,men det er sånne typer søknader vi har fått flere av.

Twixiz sine kommentarer:

Here we go again

Sitat:
Opprinnelig skrevet av forskningsprosjekt 001
Hva slags ære er det i, spør jeg dere, å ikke klare å ta en stamme som er 1/4 av din egen stamme i poeng?

Så det å adle dere ut av kontinentet(som krigen handlet om) er å ikke klare å ta dere?

Word for den!


Sitat:
Opprinnelig skrevet av forskningsprosjekt 001
Hva slags ære er det i å benekte fakta?

Når har vi benektet fakta, vi har benektet deres fakta. Som forresten bare viste hvor tapre og modige dere var.

1.
For å si det med fuzzball:
Det er lenge siden, GET OVER IT!

Og i tillegg var dere større enn oss når den krigen brøt ut.

Og jeg sikter til flere stammer dere har sagt er deres fiender.
Som for eksempel da Zanmato nevnte at dere var fiender med [AS] når vi sa at dere var på den beste siden hele tiden:eek:
Eller -Rome-. Eller WH?

2.
Si meg Twixiz.
Når i hele dette forumets historie, har jeg sagt at vi er modige og tapre?
Og vil du at jeg skal gi deg litt fakta fra tidligere diskusjoner?

For jeg har plenty. Men jeg tror du klarer å searche på forumet selv.

Ha en ellers hyggelig kveld.
 

DeletedUser

Guest
Du klarer ikke gjøre det mer oversiktlig? Du gjør øynene mine svi når du skriver sånn.

Khaleb: Jeg skjønte ikke helt den der, vi inviterer ham fra en stamme vi kriger med... Vi er DISA E? :confused:
 
Reaksjonspoeng
3
Khaleb snakket med en spiller fra Yamato om å joine DISA E for så å bli tatt opp i Yamato.
Noe han sier i den posten og noe som garantert blir uaktuelt nå:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det har aldri vært aktuelt for Khaleb å bli med i Yamato. Vi rekruterer ikke fra DISA E, de får behodle medlemmene sine selv. Enten så har Khaleb blitt lurt, ellers er du feilinformert:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det har aldri vært aktuelt for Khaleb å bli med i Yamato. Vi rekruterer ikke fra DISA E, de får behodle medlemmene sine selv. Enten så har Khaleb blitt lurt, ellers er du feilinformert:rolleyes:

Vi vet da begge at Yamatos diplomater har kontaktet folk fra stammer de kriger mot Vabfs;) Diplomaten spørr så om spilleren ønsker å bli medlem hos DISA E for så å få muligheten til å "rykke opp" til Yamato.

Dette er fakta...
 

DeletedUser

Guest
1. Vi har én diplomat; NTU Spawn.

2. (som jeg har sagt før) Vi rekruterer ikke fra DISA E.

Les de om igjen, og om igjen, og igjen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har bevis og jeg vet at Yamat vet at dette stemmer også:D
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmm. Denne krigen får meg til å tenke på w25. Bare motsatt. Her tror jeg at hvis Yamato siden tar skikkelig tak i dette vil de gå seirende ut.
Men i stammen jeg er i på w25 kom vi i krig med 2 stammer som hadde 4 ganger så mange medlemmer og minst 4 ganger så mye poeng. Guess hvem som gikk seirende ut av den:rolleyes: Og for å informere var ikke de stammene akkurat nybegynner, masserekrutterende stammer...:)

Ønsker alle lykke til i krigen
 

DeletedUser

Guest
Ang nå da "nylig" startet krig

Det er meget sjelden jeg velger å skrive her inne på forumet (jeg leser ofte men føler at mange tråder spammes ned), men i dette tilfellet føler jeg at det er på tide og taste inn noen ord...:cool:


1. For de av dere som henger igjen i tidligere skrevne ord og gamle lovnader... Uansett hvordan de måtte være utformet... Dere som er oppegående mennesker som joinet dette krigsspillet... Dette er et spill som har som utgangspunkt å bygge seg opp for deretter å bekjempe andre spillere/stammer for til syvende og sist være den seirende stammen når serveren stenges... Måten de seirende løser dette på kan være forskjellig, men de har alle den samme agenda... Man kan mene mye om enkeltes stammers filosofi, men å gjøre store nummer ut av gamle feider syns jeg personlig blir litt for enkelt. hadde det gledet enkelte stort hvis man fjernet begrepet ære? det er tydeligvis et gjentagende irritasjonsmoment hos enkelte forum-postere....

2. Når det nå blir krig (noe jeg personlig er meget glad for:D ser jeg med stor glede på den nye utviklingen i spillets gang, og vil kaste en hanske til TW og deres allierte. Dere er hjertelig velkomne til å samle deres spillere om meg:p, RDI-rsr og Jabberwocky kan gi dere info om spillestil og innloggingstider; regner ikke med at når dere først lanserer slike nyheter med; store ord, nye tråder og gamle feider angriper de minste, mest urutinerte spillerne først? Den siste kommentarten var beregnet på de som mente vi fra Yamato kjempet meget æreløst, regner ikke med de kaster stein i glasshus!![

3. Ang TW poeng og størrelse:) Det er med stor personlig anger og irritasjon jeg ser enkelte spilleres utvikling (selv om det er med stor beundring) når jeg ser spillere som nesten var ferdig, har klart på rekordtid å bygge seg opp igjen (selv om det ikke akkurat var verdige motstandere i deres nye tilholdssted:p) til absolutt godkjente nivåer. (Dette var blant annet ment til RDI-rsr, og Jabberwocky..:))

4. Er mulig jeg har gapt over litt for mye nå:p, men hvis det først skal bli et lite slagsmål nå før jul, vil jeg gjerne være med. Skulle jeg derimot ikke få en liten offansiv mot meg fra TW og deres medsammensvorne vil jeg gjerne få rette en liten henvisning om å endre stammens navn fra TW/Ulvene til FH/Feige hunder, på engelsk ville de få et mindre flatterende navn, men i og medjeg ikke vil bli bannet eller få infractions velger jeg og la deres egen fantasi finne ut det andre navnet...

PS: Initialene på det engelske navnet vil fortsatt være FH og det siste ordet er det samme, bare oversatt....
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1.
For å si det med fuzzball:
Det er lenge siden, GET OVER IT!

Og i tillegg var dere større enn oss når den krigen brøt ut.

Og jeg sikter til flere stammer dere har sagt er deres fiender.
Som for eksempel da Zanmato nevnte at dere var fiender med [AS] når vi sa at dere var på den beste siden hele tiden:eek:
Eller -Rome-. Eller WH?

Der har vi det igjen, vi var større når krigen startet så det var urettferdig for dere og dere drar frem det hele tiden for å virke tapre, for hvorfor skulle dere ellers dra det frem hele tiden? :confused:

2.
Si meg Twixiz.
Når i hele dette forumets historie, har jeg sagt at vi er modige og tapre?
Og vil du at jeg skal gi deg litt fakta fra tidligere diskusjoner?

For jeg har plenty. Men jeg tror du klarer å searche på forumet selv.

Ha en ellers hyggelig kveld.

Dere har aldri sagt direkte at dere var modige og tapre, men i deres egen fakta som jeg har skrevet over her var vi større enn dere og mange ganger større var vi også. Tror du skal lese posten min en gang til jeg ;)
 

DeletedUser

Guest
Der har vi det igjen, vi var større når krigen startet så det var urettferdig for dere og dere drar frem det hele tiden for å virke tapre, for hvorfor skulle dere ellers dra det frem hele tiden? :confused:

Det var ikke at Yamato var større som vi mente ble litt "æreløst," det var det at dere i tillegg samlet en hel del andre stammer mot oss..

Men jeg syntes vi skal holde oss on topic her..hold den gamle krigen utenfor og la oss diskutere den nye:)
 

DeletedUser

Guest
Det er meget sjelden jeg velger å skrive her inne på forumet (jeg leser ofte men føler at mange tråder spammes ned), men i dette tilfellet føler jeg at det er på tide og taste inn noen ord...:cool:


1. For de av dere som henger igjen i tidligere skrevne ord og gamle lovnader... Uansett hvordan de måtte være utformet... Dere som er oppegående mennesker som joinet dette krigsspillet... Dette er et spill som har som utgangspunkt å bygge seg opp for deretter å bekjempe andre spillere/stammer for til syvende og sist være den seirende stammen når serveren stenges... Måten de seirende løser dette på kan være forskjellig, men de har alle den samme agenda... Man kan mene mye om enkeltes stammers filosofi, men å gjøre store nummer ut av gamle feider syns jeg personlig blir litt for enkelt. hadde det gledet enkelte stort hvis man fjernet begrepet ære? det er tydeligvis et gjentagende irritasjonsmoment hos enkelte forum-postere....

2. Når det nå blir krig (noe jeg personlig er meget glad for:D ser jeg med stor glede på den nye utviklingen i spillets gang, og vil kaste en hanske til TW og deres allierte. Dere er hjertelig velkomne til å samle deres spillere om meg:p, RDI-rsr og Jabberwocky kan gi dere info om spillestil og innloggingstider; regner ikke med at når dere først lanserer slike nyheter med; store ord, nye tråder og gamle feider angriper de minste, mest urutinerte spillerne først? Den siste kommentarten var beregnet på de som mente vi fra Yamato kjempet meget æreløst, regner ikke med de kaster stein i glasshus!![

3. Ang TW poeng og størrelse:) Det er med stor personlig anger og irritasjon jeg ser enkelte spilleres utvikling (selv om det er med stor beundring) når jeg ser spillere som nesten var ferdig, har klart på rekordtid å bygge seg opp igjen (selv om det ikke akkurat var verdige motstandere i deres nye tilholdssted:p) til absolutt godkjente nivåer. (Dette var blant annet ment til RDI-rsr, og Jabberwocky..:))

4. Er mulig jeg har gapt over litt for mye nå:p, men hvis det først skal bli et lite slagsmål nå før jul, vil jeg gjerne være med. Skulle jeg derimot ikke få en liten offansiv mot meg fra TW og deres medsammensvorne vil jeg gjerne få rette en liten henvisning om å endre stammens navn fra TW/Ulvene til FH/Feige hunder, på engelsk ville de få et mindre flatterende navn, men i og medjeg ikke vil bli bannet eller få infractions velger jeg og la deres egen fantasi finne ut det andre navnet...

PS: Initialene på det engelske navnet vil fortsatt være FH og det siste ordet er det samme, bare oversatt....

Syntes du sier mye bra her, vet ikke helt hva det var du mente jeg skulle kommentere..

Du er vel en av de litt mer jordnære yamato medlemmene
 

DeletedUser

Guest
Lykke til, begge sider! :) Heier i utgangspunktet på TW, av den enkle grunn at de er underdogs :p Men har inntrykk av at Zanmato er en bra fyr, flink på forumet ihvertfall. Dette blir spennende, hold krigen litt på forumet her også da! :p
 

DeletedUser

Guest
Er vel på tide at jeg kommenterer her jeg også. Var borte for helga og glemte å sette opp kontovakt, det kunne dere glatt ha utnyttet:)

Prøver dere nok en gang å sanke martyrpoeng? For feige til å sende krigserklæringen direkte til meg? Men isteden vil dere ha sympati på det offentlige forumet? Vi har ikke samlet noen stammer mot dere. DISA har dere jo kriget en stund med. SW har dere angrepet, er bare naturlig at de svarer da. Men med deres erklæring på det offentlige forumet, så har dere automatisk dratt Yamato inn i deres afære nede i sør. Slutt å fremstill dere som martyrer. Har hørt litt fra forumet, hvor dere håner og gjør narr av andre spillere. Ingen verdig martyr det?

Ja, vi er en stor stamme. Men med en stor stamme følger mye ansvar. Vi er i krig på flere fronter, vi er spred over et stort område. Vil ikke si at vi høster inn så store fordeler som dere vil ha det til.

Synd at Poseidon ikke sendte meg en melding om dette først, Hatt en god tone med mannen, så nå føler jeg meg skuffet:confused: Jeg har glemt vår fortid, Det er dere som ikke vil glemme. Hva er det dere ser i oss? Vi har ikke satt i gang noe offensiv mot dere, Det har heller ikke vært noe tema hos oss. Erklæringen deres er basert på feilaktig informasjon.

-Jin
 

DeletedUser

Guest
Hmm, følte bare for å poste dette ;)

martyr m1 (gj lat. fra gr martys 'vitne') person som ofrer livet for sin tro, blodvitne Stefanus var den første kristne m-en / person som må lide for sin overbevisning frihetskampens m-er / uskyldig offer like å spille m-
 

DeletedUser

Guest
Vi har ikke satt i gang noe offensiv mot dere, Det har heller ikke vært noe tema hos oss.

forkningsprosjekt har mistet 9 byer til dere de siste to dagene ser jeg. Noe må da være satt igang, dog ikke fra stammeledelsen kanskje?
 

DeletedUser

Guest
Da er det enkeltmedlemmer som har handlet. Jeg kan tenke meg hvem det er også...
 

DeletedUser

Guest
Da er det enkeltmedlemmer som har handlet. Jeg kan tenke meg hvem det er også...

Så dersom det bare er 3-4 spillere som angriper oss så skal vi ikke regne det som en krigserklæring?

Zanmato skrev:
Prøver dere nok en gang å sanke martyrpoeng? For feige til å sende krigserklæringen direkte til meg? Men isteden vil dere ha sympati på det offentlige forumet? Vi har ikke samlet noen stammer mot dere. DISA har dere jo kriget en stund med. SW har dere angrepet, er bare naturlig at de svarer da. Men med deres erklæring på det offentlige forumet, så har dere automatisk dratt Yamato inn i deres afære nede i sør. Slutt å fremstill dere som martyrer. Har hørt litt fra forumet, hvor dere håner og gjør narr av andre spillere. Ingen verdig martyr det?

Hvis vi skal være martyrer forutsetter det at vi dør, det er da ikke planen:cool:

Zanmato skrev:
Synd at Poseidon ikke sendte meg en melding om dette først

Det må jeg på vegne av ledelsen i TW bare beklage.:)
 
Topp